De April 2014 Mama's #2

Discussie in 'De mama's' gestart door ikbien, 19 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Hier gaat ie ook heeeeeeel snel..rietjesbeker is favoriet en tuitbeker niet zo..maar verder kruipen staan langs de bank en tafel lopen..kan beter rennen zeggen haha zn 5e tandje komt nu door..kletst erop los en ontdekt steeds meer..haalt de keukenkastjes leeg. .van de week vielen de pannen uit t kastje whaha!

Staat nu de nieuwe folders op de grond te gooien :p

2. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    En zijj jullie al bezig met de 1e verjaardag?

3. mapepejo

mapepejo Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.593
    541
    113
    Ik heb geen facebook en ben dus redelijk onvindbaar ;)

Maar zolang dit topic weer actief is, probeer ik mee te lezen/ te reageren :D

Wij vieren de verjaardag van Jochem op mijn verjaardag (dat scheelt onderling 4 dagen) want dat valt mooi in het weekend.
    Ben al weken aan het denken wat we hem moeten geven. Omdat we al een grote broer van 2,5jaar hebben rondlopen, heb ik het gevoel dat we "alles al hebben".
    Over 2 weken is hier in de buurt een speelgoedbeurs, heb mijn hoop nu daarop gevestigd :)

4. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Is lastig he als je al kids heb? Ik heb dat ook,er is al zoveel,maar nu met die kleine meid vind ik het toch nog steeds lastig hoor. Misschien gewoon simpel een kledingsetje,daar hebben ze ook wat aan ;)

5. loqka

loqka Actief lid

2 jun 2013
    395
    1
    16
    Hallo lieve april-moeders 2014;)

Ben lang niet actief geweest en dacht plaats weer eens een berichtje
    Maar ik zie dat het hier zoiezo stil is allemaal druk met onze kinderen:)
    Hier gaat het goed Gjin is echt een schat en groeit supergoed loopt langs meubels kruipt, zegt mama en papa zo zie je maar hoe ze in een korte tijd zoveel leren.
    Hij groeit ook superhard vergeleken mijn dochter ( nu bijna 4) hij heeft maat 80 dat had zij toen ze 1.5 was!
    Ik hoop dat het met jullie ook goed gaat en dat jullie net zo genieten als ik

Gr.

6. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    Heerlijk om weer eens een update van een aantal van jullie te lezen!

Wat is de groepsnaam op facebook? is het 'april2014mamas' ? Of zeg effe hoe ik jullie vinden kan.Ik klets ook daar graag mee

7. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    Hallo dames,

Een aantal mensen die ik op fb heb hebben het al gezien.. mijn kleine meid is stapjes los aan het zetten! Zo superleuk!

Hier denk ik wel steeds meer na over haar verjaardag... maar nog geen uitnodiging gemaakt... blijft bij brainstormen haha.

8. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    april 2014 mama's ZP ;) stuur anders pb met je naam en voeg k je toe en aan de groep :)

9. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Wij vieren het op 6 April. .2e paasdag. .dag erna issie zelf jarig maar dan werkt iedereen en is niet handig haha! Uitnodiging staat op de fb groep :) qua kadootjes zijn we er wel uit..toch leuk om er naar te kijken :)

Hij staat en loopt aan de tafel en hand maar nog niet los..hij zou t graag willen..verder heel ondernemend en ondeugend haha je ziet t aan zn oogjes als ie iets gaat uithalen :p

10. Roos1980

Roos1980 Lid

17 aug 2013
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik heb ook nog weleens meegeschreven met jullie.

Leuk om weer verhalen van jullie te lezen! En wat gaat een jaar toch snel voorbij... Kindjes alweer bijna 1 jaar!

Hier gaat ook alles goed met ons ventje. Kruipt, zit, staat... het gaat veel te hard allemaal haha.

Mag ik ook op jullie fb pagina? Is toch wat persoonlijker allemaal.

11. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Hoi dames
    Eef is ook lekker op dreef hoor , zitten rollen . Billen schuiven en zelf optrekken tot staan aan de bank.
    Wel heeft hij een aantal keer in het ziekenhuis gelegen , afgelopen weekend nog omdat hij uitgedroogd was vanwege buikgriep.

Hier viren we de 11 april zijn verjaardag.

Van ons krijgt hij de regenboog van grimm. Lekker fantaseren en kleurtjes leren .

Klote voor je lieke:(

12. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Leuk om te lezen hoe het met jullie kindjes gaat! :D
    Wij vieren haar verjaardag op de dag zelf,nog een week of 5 dan is t zover. Ze doet hier stappen,overstappen en los staan doet ze soms al zonder dat ze het zelf door heeft,gaat veel te snel,voor mij hoeft t nog niet zo druk haha
    Verder is ze een heerlijk vrolijk meisje,en eten en slapen gaat prima. Volgende week voor de prikken weer naar t buro,ben benieuwd hoeveel ze weegt nu ;)

13. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Hier heeft ie van de week paar keer 3 tellen los gestaan en ging zelf zitten..jemig wat gaat t hard zeg..nog 4 weken en dan issie alweer 1!

14. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, leuk om zo een update te lezen hoe het met jullie kindjes gaat! Met onze meid gaat het naar omstandigheden goed, wel weer net een paar dagen in het zh gelegen omdat ze (intussen voor de 3e keer) gedotterd moest worden. Is prima verlopen!! Natuurlijk weer heel spannend geweest, maar nu weer thuis genieten!
    Ze zit, tijgert, kletst (mama en papa) doet het qua eten en drinken ook goed (heeft tot 6 mnd sonde gehad, dus ook dat is goed gekomen!) Zesde tandje vandaag gespot!!
    Vandaag haar verjaardagstaart besteld bij een kennis die onwijs creabea is en een taartenbedrijfje heeft :)
    Een plaatje van ons meisje is te zien bij 'baby van de maand' ;)

15. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Fijn om te lezen dat het naar de omstandigheden goed
    Hier ook bezig met de voorbereidingen voor haar 1e verjaardag,wat gaat het snel!

16. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Rozanna fijn dat het zo goed gaat met jullie meisje! Is ook erg spannend allemaal voor jullie hoe de toekomst eruit zal zien maar zo te lezen gaat t nu super :)

Nog 2 weken te gaan dan wordt onze man alweer 1! Jeetje wat vliegt de tijd zeg..

17. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    Gaat snel allemaal he meiden!
    Hier me handen vol want ze loopt door heel het huis heen. We hebben zelfs al buiten gelopen.. al vind ik dat wel wat eng omdat de tegels natuurlijk harder zijn... maar het ging goed!
    Al meer jongens/meiden die al lopen?

18. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Heb hier een vergelijksfoto,zo leuk
    vorig jaar was ik rond deze tijd 35 wk zwanger en nu is ze bijna jarig!

Bekijk bijlage 449204

Nee hier loopt ze nog niet,maar ze wil t wel graag ;)

19. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Haha ja leuk he Maris :) zo zat k van de week ook te kijken..zo ben je aant aftellen en zo zijn ze bijna jarig :)

Hij gaat steeds vaker met 1 hand aan de bank of tafel staan en lopen. .gaat soms ook paar tellen los staan..en als ie loopt langs de bank of tafel gaat ie zo snel dat t lijkt alsof ie rent haha. .dus t zit er wel aan te komen :)

20. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Wat een cutie, Maris..... <3

Deel Deze Pagina