Ik kan vanochtend bellen voor een vervroegde echo. Gister VK geweest omdat ik heel veel buikpijn heb, vertrouw het dus niet helemaal. Raar want dat gevoel heb ik vorige keer nooit gehad. Dus spannend!
Gister minder vandaag weer behoorlijk aanwezig helaas. Maar ik ga toch proberen positief te zijn. Ik hoop dat ik me anders voel omdat ik deze kwaaltjes van de vorige zwangerschap niet ken/herken. Nog een andere vraag: Hoe doen jullie het met het eten met je kleintje? Hier eet hij super goed en lust ook werkelijk alles. Maar hij eet nog steeds alles met z'n handen. Hoe gaat dat bij jullie of hoe leren jullie hem met de lepel/vork te eten?
Hoop voor je dat alles in orde is! Heb je ook bloedverlies gehad of niet? Hier eet ze soms nog met haar handen , steeds meer zelf met de vork en de lepel
Vervelend jongetjeM misschien komt het omdat je baarmoeder nu sneller groeit ik heb ook meer last van me buik! Hier heeft ze in de ene hand een lepel of vork en met der andere hand pakt ze het eten haha is nu veel makkelijker
Haha geeft toch niet? Hier ziet ze ons eten denk ik met bestek dus gaat ze piepen als ze geen bestek krijgt,dametje hoor
Hier eet ze met haar handen.Ze wil alles graag zelf eten. Hoewel ik yoghurt wel mag voeren trouwens. Ze gooit nog graag alles van zich af en zet het bord dan omgekeerd op haar hoofd enzo... Net 1 jaar lijkt me ook best jong om al plastic bestek te kunnen hanteren.