De April 2014 Mama's #2

Discussie in 'De mama's' gestart door ikbien, 19 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Hoe hoog staat jullie bed? Ik heb echt t idee dat k in een vliegtuig zit haha!

2. Flowie

Flowie Actief lid

16 apr 2013
    162
    0
    16
    Goedenavond!

Lieverdje van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Sunshine: fijn dat vriendlief weer wat meer begrip toont:)

Steeciaantos: prachtige nagels zeg! Dat het nu maar snel morgen mag zijn. Wil je alvast een hele mooie dag toewensen.

Hier vandaag mijn babyshower gehad:D
    Was een gigantische verrassing. Vanmorgen vroeg wakker en even naar de rommelmarkt geweest, waarna vriend zei we kunnen nog wel even langs de Ikea... Oh ja leuk! Ruim een uur in de Ikea geweest en nog lekker een kopje koffie en een appeltaarten gegeten. Toen we klaar waren zei hij we kunnen nog wel even langs de Gamma voor pluggen om de gordijnen op te hangen. (Uiteraard was dit alles om tijd te rekken:D) ik was trouwens gesloopt. vervolgens komen we thuis, vriendlief sleept mij bijna mee de woonkamer in waarop ik bijna schreeuw neehee ik moet plassen! Hij pakt hierna een glaswater voor me en neemt me mee naar de woonkamer, zit de hele woonkamer vol!:$ wauw!
    Super leuke dingen gehad en.... Gewoon een Bloom Fresco! Wat een topding, zo'n leuke dag gehad :)

3. loqka

loqka Actief lid

2 jun 2013
    395
    1
    16
    Vandaag te horen gekregen dat mijn schoonouders gewoon doodleuk weggaan van de week tot eind juni snappen jullie dat nou? De geboorte van hun kleinzoon is niet belangrijk ofzo?
    Ze gaan naar hun eigen land om daar dingen te regelen wat belangrijk is ( geboorte blijkbaar niet ) en altijd zeggen familie is alles.
    Vooral voor mijn man vind ik het niet leuk je wilt toch zoon speciaal moment delen vooral met je ouders?
    Mijn schoonouders zijn schatten begrijp me niet verkeerd ( met af en toe irritatie punten ) ze helpen me met van alles maar dit snap ik totaal niet! Je kan toch wel nog een paar weekjes wachten?
    Wat vinden jullie?

Moest het even van me afschrijven!

4. Sientjes

Sientjes Bekend lid

27 jun 2013
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons bed is nu ongeveer 70 cm, het minimale maar ik vind het ook echt torenhoog haha!

Super leuk Flowie!

Ja Loqka ik begrijp je heel goed ik vind ook dat ze wel rekening hadden kunnen houden met de geboorte! Uiteindelijk ontnemen ze dit mooie moment van zichzelf moet je maar denken. Maar ik snap dat dit jullie kwetst.

5. jasmi

jasmi Lid

11 aug 2013
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet zo vaak gepost, maar wel af en toe meegelezen. Het is ook zo druk met de kleine man die hier al rondloopt.

Wat leuk te lezen dat de eerste van de groep al geboren is! Gefeliciteerd! Heel veel geluk!

Ik begin het zelf nu wel spannend te vinden. Mijn buik is echt groot geworden en merk dat ik het nu zwaarder ga vinden. Ik til ook nog best veel, moet ik echt minder gaan doen, maar de kleine dreumes heeft af en toe geen zin om zelf te lopen...

Vorige week vrijdag echo gehad. Alles goed gelukkig! Ze is wel kleiner dan gemiddeld (klein mager meisje), maar hoefde me geen zorgen te maken want ze was in twee weken tijd wel genoeg aangekomen (zat 2 weken tussen de echo's om groei in de gaten te houden). Ze lag ook mooi met haar hoofdje beneden en was al iets ingedaald, yes, hoop op natuurlijke bevalling dit keer.

Merk trouwens dat ik bij korte wandelingen vrij snel moet plassen. Meer mensen hier last van? Best wel vervelend! Misschien drukt ze precies op mijn blaas?

6. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Steeciantos vandaag is jouw dag. Geniet ervan. Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen.

Jasmi: ik moet altijd plassen :)

7. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Steeciantos: gefeliciteerd met je verjaardag!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      39,9 KB
      Weergaven:
      65
  8. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Steeciaantos: fijne trouwdag, geniet ervan, hoop dat je ervan kunt genieten!!!!

9. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    steeciaantos
    Gefeliciteerd met je verjaardag en een hele mooie trouwdag gewenst vandaag! :D

10. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    Steeciaantos gefeliciteerd met je verjaardag ;) & hopelijk gaat het een topdag worden met de bruiloft!

Jasmi ook ik moet hele tijd plassen, zelfs al 5 minuten later dan dat ik geweest ben af en toe!

Hier is ons bed 60 cm hoog (standaard), omdat ik in t zh wil bevallen en als m'n vriend het bed verschoond dan hoeven er geen klossen onder van de kraamzorg... Makkelijke keuze dus gelukkig en wij laten het lekker zo :)!

Loqka begrijp je reactie helemaal, kunnen jullie het er niet over hebben met ze dat het je niet lekker zit?

11. loqka

loqka Actief lid

2 jun 2013
    395
    1
    16
    Ja mijn man heeft wel gezegd dat hij het niet leuk vind en dat snappen ze wel maar ze willen daar toch heen. Ze bouwen daar een huis en het loopt niet helemaal zoals gepland dus willen ze daar heen maar ik denk dan ga een paar weken later maar dat doen ze niet beetje eigen belang vind ik het! Ik kan me er zo kwaad om maken maarja het is niet anders ik vind het gewoon zo sneu voor mijn man!

12. newbornstar

newbornstar Bekend lid

18 jan 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
    Steeciaantos gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet van deze dag ik hoop dat het een topdag word! Veel plezier op je bruiloft!

13. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Sientjes haha ben toch niet de enigste die t zo hoog vindt

@Angels wij moeten het er toch onder hebben..maakt niet uit s je int zh bevalt of niet. .achja vindt t zelf wel praktisch kan makkelijk bij t bed nu om t op te maken :)

@steeciaantos gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne Bruiloft vandaag. .geniet er lekker van meid en we zien vast wel foto's van de week :)

Hier al een hele week snachts als k in bed lig pijnlijke rug heupen en benen..weet gewoon van narigheid niet hoe k moet gaan liggen :(

14. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    ik vindt t gewoonweg egoïstisch. .je gaat toch niet weg als je weet dat je kleinzoon geboren gaat worden..mn schoonouders gaan ook elk jaar in april/mei op vakantie maar dit jaar gaan ze wat later zeiden ze want de geboorte van hun kleinzoon is belangrijker en die vakantie loopt niet weg..vindt t asociaal dat ze gewoon aan zichzelf denken..

15. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Steeciaantos: van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En een prachtige trouwdag! Hier schijnt het zonnetje al

Bed: was hier zowizo al hoog haha hebben boxspring en hele tijd geleden besloot de kat er op te bevallen nou topping kapot en zonder die topping lag het echt te hard dus hebben we er een 2e matras opgelegd had in het begin ook het gevoel op een vliegtuig te zitten haha

Hier: hier afgelopen nacht veel rugpijn en pijnlijk gevoel net onder m'n borsten denk dat het erg krab word van binnen nu ook me buik weer opgemeten 110,5 :/ begin maart was dat nog 106 dus groeit behoorlijk
    Gister voor het slapen dacht ik ga even lekker douchen warme straal op me rug heerlijk alleen had eerst even met me buik eronder gestaan toen ik me omdraaide werd meneer zo druk na een paar seconden en als ik weer m'n buik onder de douche deed werd hij lekker rustig haha

Loqka: schandalig zeg! Als ze nou nog gezegd hadden je we komen even een weekje ofzo terug als de kleine geboren is maar zelfs dat niet?
    Ik had het wel geweten als mijn schoonouders dat hadden gedaan had ik als ze terug kwamen ook geen haast gemaakt om ze de kleine te laten zien, niet dat ik het zou verbieden maar bedoel meer dan zou ik een afspraak inplannen met ze maar zal er niet vanalles voor gaan verzetten of aanpassen dan nog

16. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Pfff :( zou in de week van 11 maart al een proefdruk van de kaartjes gemaild krijgen. Nu nog nix ontvangen heb ze zelf maar weer gemaild hoop dat het snel komt eigenlijk ben al bijna 6 weken ofzo aan het wachten

17. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Sunshine: schiet niet op dan met die kaartjes..... Hoop dat je die proefdruk snel binnen hebt, is toch een stukje afronding voor de bevalling.....

18. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ja ik ben er ook echt niet blij mee, stel die kleine besluit uit zichzelf bij wijze van met 37 weken te komen dat zou volgendeweek al zijn en is de boel niet geregeld kunnen we straks nog weken wachten tot we ze eenmaal binnen hebben

Succes met je controle trouwens vandaag

19. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

23 okt 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    Steeciaantos: fijne dag vandaag. Je hebt iig prachtige nagels, ben benieuwd naar de foto s!

Loqka: daar zou ik ook pissig om zijn. Mn schoonmama zou ook naar china gaan, precies als ik uitgerekend ben. Kheb er niks van gezegd maar ze heegt het zelf geannuleerd. Misschien dat je schoonouders na de geboorte toch nog ff terugkomen?

Sunshine: balen vd kaartjes. Kzou er flink achter aan zitten.

hier vanochtend monitoring gehad en hartslag vd baby is veel te hoog. Dus zometeen een spoedecho om te kijken if de navelstreng niet om dr nekje zit. Laat nu net de auto voor reparatie naar de garage gebracht zijn en 1 van mn werknemers ziek zijn. Tgaat weer lekker vandaag!

20. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    @ Sunshine: dank je, komt goed, heb al krampen sinds vanochtend vroeg, maar denk dat het niets voorstelt.....

@ Duimelijn: succes! Ff spannend dus....

Deel Deze Pagina