Dat heb ik ook precies sinds een week ofzo. Ik lig de halve nacht wakker van de pijn in m'n bekken en dat trekt erg door naar m'n been. Ik probeer steeds een kussen tussen m'n benen te houden maar t helpt niet heel erg.
ik slaap al weken met voedingskussen maar heb t idee dat dat ook niet meer werkt..wordt dr gek van..blijf maar draaien.. @Sunshine aahh balen zeg! Hopen dat ze het snel regelen..bij mij hebben boze mailtjes ook geholpen. .ze waren hier ook erg laat en heb gedreigd dat ze hem persoonlijk mogen komen brengen en hun de kosten voor hun rekening nemen..heeft gewerkt. .toch handig hormonen @duimelijn suc6! Spannend ben erg benieuwd!
Ohw ja klinkt bekend het voedingskussen gaat hier alle kanten op snachts dan weer rugkant dan weer buikkant, heb zo hele grote dus soms probeer ik deel rug deel buik maar ligt niet fijn met zo ding tussen de benen eigenlijk, Ja baal er echt van we zitten al te denken ze te annuleren maar ja als ik nu nog ergens anders moet aanvragen heb ik ze ook niet optijd en als de proefdruk nu niet goed is moet dat ook weer aangepast worden Maar heb gelukkig nog nix betaald en als hun hun afspraken niet na komen kunnen ze dat ook niet verplichten Oja en oeps perongeluk m'n ondergoed op 90 graden meegewassen krijg me stringen niet meer over me kont heen iemand enig id waar je een beetje mooie niet al te dure stringen/hipsters kan kopen? Kan momenteel niet te duur veroorloven omdat het bij het UWV met me zwangerschapsuitkering ook allemaal niet gaat zoals moet ze zijn al 2 weken telaat met de betaling -.-
Pfoe.. Vannacht heb k t half 4 zien worden bleghh. Vandaag het 36 weken dansje. Het komt nu echt dichtbij!! Kan ook niet meer wachten en merk dat ik daar erg onrustig door wordt. Hier wat krampen onder in mijn buik en rug zo af en toe. Trekt ook snel weer weg. Dus zullen wel indalings weeën of voorweeen zijn..
Zooo weer een heule hoop bijgelezen. Volgens mij heeft Steeciaantos een fantastische dag uitgekozen om te gaan trouwen! Wat een geluk @ loqka, rot dat je schoonouders weg gaan, maar t is hun verlies, zij missen een mooie en bijzondere tijd. Probeer het los te laten en t voor jou niet te laten verpesten, (kan ook eigenlijk niet he) geen stress Leuk om te lezen over de belevingen van hoge bedden, matrasbeschermers en gierende hormonen. Allemaal heel herkenbaar. Iedereen zit in een spannende periode, wat mogen we blij zijn dat we in Nederland wonen waar er zo goed voor ons en onze baby's gezorgd wordt op medisch gebied. En ook fijn dat de hormoonhuishouding van onze mannen zich ook aanpast (leuke artikeltjes). Mijn man was al zorgzaam, maar dat is nu nog verergerd, hij is ontzettend lief en geduldig, heerlijk. Heel veel plezier met het uitkijken naar de geboorte van jullie kleintjes!!
Dankjewel voor jullie reactie's allemaal! Ik dacht al ik ben niet de enige die dit gewoonweg abnormaal vind! Maarja het is inderdaad hun verlies! Ik ga me er niet druk om maken meer ik ga alleen nogaar genieten! @sunshine Wow prachtige buik!
Vanmorgen weer controle gehad en alles was goed,ze verwacht een mooi op gewicht kindje met de geboorte,ze ligt nog niet ingedaald,maar is ook wel beter ivm de keizersnee. Nu toeleven naar de laatste controle over 2 weken,ook besproken wat te doen als me vliezen breken of als ik weeën krijg,het komt nu dichtbij,nog genieten van t getrappel en de laatste weken
Dankjewel! Lieke jij ook bedankt! Eindelijk is een foto met me gezicht erop hier haha Nee idd niet druk om maken lekker laten
ik ga zo even terug lezen, vanochtend in zh doorgebracht waarvan de helft aan ctg ons meisje heeft t niet meer zo naar haar zin, een super lieve vk gehad (de gyn die dienst had *haren overend* brrrr hihi ) ze luisterde ook super naar alles en keek alles na, continue 'lichte' weeen in benen en rug ook ondanks dat ctg niet alle weeen registreerde maar zit al 3/4 cm ontsluiting... na overleg toch naar huis rustig verder hobbelen ivm haar groei hopen ze toch echt dat ze tot vrijdag 37 wk blijft zitten morgenochtend zoiezo terug, zodra er iets verandert bellen
Ohw wat spannend! Hopen dat jullie meisje nog eventjes blijft zitten ja! 3/4 is al aardig wat of komt dat vaker voor dat je daar dan een paar dagen op kan blijven hangen?
leuk n normaal is het niet, maar helaas zijn er meer van die dingen en zal je altijd zien juist in de periode dat..... wij hadden dat rondom de geboorte van ons meis, vakantie bleek belangrijker dikke knuff
Het gaat redelijk, inmiddels zijn we 4 maand verder maar het verlies hakt er nog goed in. Mijn lichaam is nog flink van slag, rare cyclussen nu. Ik heb halverwege april een afspraak bij de gynaecoloog gepland omdat ik graag meer onderzoeken wil. Ik duim voor je dat de kleine meid nog even blijft zitten, succes!
ai ai, waar had je ze besteld? mssn eventueel geboortepost.nl? begreep dat zij snel zijn geen idee betreft strings en hipster, ik ben omatenten fan