De April 2014 Mama's #2

Discussie in 'De mama's' gestart door ikbien, 19 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    aaahhh wat lieffffff!!!

2. Mariannetje

Mariannetje Bekend lid

6 dec 2006
    975
    248
    43
    Vrouw
    aan de kust
    @steciaantos... Fijne dag vandaag! Het is een prachtige dag! :)
    @lievertje... Ahhh owen is een schatje om te zien!!

Vanmorgen mn controle gehad.. Op zich prima.. Had wel gemeld dat ik haar van het weekend heel weinig gevoeld had.. Vk had mij gelijk doorgestuurd naar het zh voor een ctg... Gelukkig kwam daaruit geen rare dingen en pontifikaal werdt ze daar natuurlijk erg beweeglijk.... Morgen nogmaals een ctg voor bevestiging.. Gyn zei dat hij ook al andere activiteit te zien was dat een nadere bevalling/voorween kan komen... Dus effe afwachten dan!

3. Sientjes

Sientjes Bekend lid

27 jun 2013
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Duimelijn en Musty voor jullie allebei spannend hoe t verder gaat!

Lieverdje wat een dotje van een kereltje zeg, geniet er maar lekker van :D

Sunshine ik hoop dat ze een beetje vaart achter die kaartjes zetten. Ik snap dat je er onrustig van word dat ze nog niet klaar liggen.

Dees sterkte meid, het is inderdaad niet leuk dat de datum dichtbij komt en de vlag er nu zo bij hangt :(

Ik heb net maar een waterdichte matrasbeschermer gekocht. Ik zag het echt niet zitten met die plastic dingen uit t kraampakket. Dan maar wat geld uitgeven. Lijkt me voor de weken dat je nog na vloeit ook wel handig dus ik dacht ik doe dit gewoon.

4. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Maak me meer zorgen dt ze nu al 6 weken ermee bezig zijn, als die proefdruk niet goed is hoelang gaat het dan nog duren voordat ze klaar zijn en als meneertje er volgendeweek uit wilt kan niet maken iedereen 2 maand later een keer een kaartje te sturen natuurlijk

5. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Sunshine wij hebben het via Greetz gedaan..koste ook even een boos mailtje maar heb wel 2 proefdrukken voor de prijs van 1..je kan zeker niet gaan afwachten tot hun een keer tijd hebben om de proefdruk op te sturen..zou echt actie ondernemen en gewoon ergens anders heen gaan.

6. Mom2Bvannummer3

Mom2Bvannummer3 Actief lid

22 aug 2013
    106
    0
    0
    Amstelveen
    Hallo allemaal, hier weer eens een berichtje van mij :) Alles gaat goed hier, zo goed zelfs dat ik vorige week te horen heb gekregen dat ik toch gewoon thuis mag bevallen omdat de kleine meid een groeispurt heeft gehad en nu gewoon weer prima op schema ligt. Helemaal heppie de peppie natuurlijk,want ik had best wel moeite met het idee om in het ziekenhuis te bevallen....

Het rommelt hier al aardig in mijn buik. Van de week weer flink wat voorweeen gehad, en mijn buik gaat steeds lager "hangen". Ik merk dat ik klaar ben voor de bevalling, maar ze moet nog even blijven zitten tot vrijdag, anders moet ik alsnog naar het ziekenhuis.

Ik hoop eerlijk gezegd dat ik tussen nu en 2 weken ga bevallen. Mijn oudste kinderen (van mijn ex-man) zijn nu twee weken bij mijn ex-man, en het zou op zich wel goed uitkomen als ik beval als hun er niet zijn. Ik heb namelijk geen familie echt in de buurt wonen. Heb wel met mijn moeder afgesproken dat als de kinderen hier zijn ik haar kan bellen zodat zij de kinderen op kan komen halen, maar voordat ze hier is, is ze ook weer anderhalf uur verder.....

Dus duimen jullie met me mee dat het tussen nu en 2 weken gaat gebeuren ?????

Voor de rest heb ik mijn bed vandaag maar eens bevalklaar gemaakt. Ik kreeg te horen dat ik veel vruchtwater heb, dus mochten mijn vliezen breken, dan heb ik in ieder geval mijn bed daarop voorbereid hahahahahaha !

Hoe is het met jullie verder ?

Ik lees dat de eerste baby al geboren is, wat een prachtig mooie foto !

En volgens mij gaat Steeciatos vandaag trouwen, een hele fijne zonnige en mooie dag gewenst !

7. newbornstar

newbornstar Bekend lid

18 jan 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
    Wat een Lieffie

8. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    @lieverdje
    Wat een mooi mannetje! Geniet ervan! :D

Spannend word het nu wel dat de eerste wat bevallingsverschijnselen krijgen ;)
    @sunshine
    dat is wel lang,ik zou ze gewoon ff bellen,zeker een lokale drukker is meestal toch wel erg vlot,tenminste dat is mijn ervaring.

Ik denk dat steeciaantos een hele mooie zonnige dag heeft,ben benieuwd naar haar verhalen.

Hier gaat alles verder goed,rustig aan,vooral 'savonds pijntjes en kwaaltjes,slaap minder goed en ga nu echt vocht vasthouden in me enkels en vingers,de gyn zou vanmorgen dat ze me ook wat voller in me gezicht vond en vooral me buik aardig aan de grote kant gaat worden. Ons meisje lag nog lekker te draaien met de kont tijdens de echo en we zagen wat kleine haartjes op het hoofdje... Ohhhh ben zo nieuwsgierig!! :D Nog eventjes geduld....

9. loqka

loqka Actief lid

2 jun 2013
    395
    1
    16
    Ik hoop dat ze nog lekker blijft zitten!

10. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @mom2B kijk das goed nieuws dat ze een groeispurt gemaakt heeft :) kan je je in ieder geval voorbereiden op een thuisbevalling ;)

@Maris aahh das schattig nu al haartjes zien :) maar we moeten nog even geduld hebben he hihi kan ook niet meer wachten nu :)

Pfff volgens mij wil Obama Nederland zien. .heel de middag vliegen er al 5 helicopters af en aan..

11. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ja dat was echt schattig haha maar hoelang het is kon ze niet zien,ik werd wel met een enorme bos zwart haar geboren dus wie weet ;)
    Ja ben echt zo nieuwsgierig,ze lijkt in ieder geval wel op haar grote broers zo op de echo te zien.
    Vanmiddag ook de geboorteraamsticker besteld,helemaal leuk!! :D
    Tas is ingepakt,alleen nog een paar rompertjes erin,me schoonouders zijn ook op de hoogte van de datum en hun nemen de zorg voor de jongens die dag en de dag erna zodat wij even kunnen genieten.
    Vond het vanmorgen wel leuk om te kijken naar obama,toch wel bijzonder dat hij hier in NL is ;)

12. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    @ Lieverdje: wat een heerlijk ventje.....❤️

@ hier: net controle gehad, vk verwacht eigenlijk niet dat ik voor de 40 weken ga bevallen, gezien het feit dat de andere twee ook overtijd waren.... :) vond ik niet zo leuk om te horen, maar is niets aan te doen. Tegelijkertijd hoop ik dan ook weer dat ik niet zaterdag beval, dat is namelijk de verjaardag van stiefzoontje, die al meer dan een jaar niet meer bij ons komt. Dat zou een hele moeilijke dag worden dan.... Dus het moet of gewoon vandaag of morgen, of gewoon lekker volgende week :p
    Onze Repelsteeltje is wel weer terug ingedaald, maar ligt nog steeds niet vast, zijn schoudertjes waren nog te draaien haha....

Verder moet ik ff opnieuw teruglezen....

13. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    @ Maris: grappig dat je haartjes kon zien, is bij die van ons nooit zichtbaar geweest....

@ Musty: Spannend, hopelijk blijft ze nog ff zitten waar ze zit....

14. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Maris das wel leuk om te zien dat ze nu al op dr broers lijkt..gaaf he dat dat nu al kan :) ikzelf heb een flinke dikke bos haar dus ben benieuwd naar ons manneke..voel m lekker bewegen al de hele dag..denk dat t vanavond wel weer feest wordt haha ben benieuwd naar je datum..in ieder geval in de week dat ik uitgerekend ben hihi want je loopt een weekje achter op mij ;)

@Doglover mm das wat minder om te horen..maar t duurt niet lang meer in ieder geval..en door de situatie kan je dus beter niet zaterdag bevallen. .geeft wel een dubbel gevoel op die manier :)

Gelukkig zijn die helicopters weer pleite..wat een gedreun de hele middag. .maar indd was wel leuk om vanochtend op tv te zien hoe die aankwam in ons kikkerlandje haha :)

15. newbornstar

newbornstar Bekend lid

18 jan 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
    @ maris grappig dat ze dat kunnen zien! Ben ook benieuwd of die van ons haar heeft Vl en ik hadden allebei een bos met haar bij geboorte!

Kan echt niet wachten tot het allemaal zover is! Ben echt benieuwd hoe ze eruit gaat zien hihi

16. newbornstar

newbornstar Bekend lid

18 jan 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
    @doglover dat is wel minder om te horen dat je waarschijnlijk weer overtijd gaat lopen ,maar het hoeft niet zo te zijn! Gelukkig duurt het allemaal niet zo lang meer

17. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    na mn eigen miskramen geloof ik niet meer zo in pech, daar bleek b12 achter te zitten, de bbz's was
    en dat moest ook zelf uitpuzzelen, mn dossier compleet opgevraagd en zelf alles doorspitten en opzoeken en uitpluizen.

18. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    @lieke
    Jij bent dan 1e paasdag uitgerekend,wie weet krijg je dan een paaskindje ;)
    Tsja het zal dan idd rond die tijd zijn,we wachten t af,ze kan ook zelf nog besluiten eerder te komen,dan krijg ik een spoedks :(

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hier ook B12 tekort gehad, is nu weer bijgetrokken bleek na de bevalling van S*.
    Verder had ik een HB en Ferritine tekort en standaard was ik de eerste weken zo ontzettend verkouden, zere keel en 2x toe een kaakholteontsteking nav de verkoudheid.
    Dit alles en nog meer dingen wil ik graag uitgezocht hebben...mijn weerstand zakt gelijk ineens de laatste 3x dat ik zwanger was.

20. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    beetje rare zin, bbz's hadden weer andere oorzaak dat was helaas wel puur pech

Deel Deze Pagina