De April 2014 Mama's #2

Discussie in 'De mama's' gestart door ikbien, 19 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariannetje

Mariannetje Bekend lid

6 dec 2006
    975
    247
    43
    Vrouw
    aan de kust
    Vandaag voor het eerst het gevoel gehad:.... bennet beu nu!

Mn buik zat vandaag echt tegen... lopen was niet fijn en heb niks anders gedaan dan zitten....dus ook het gevoel gehad dat de kleine nu wel mag komen.....

2. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Thanxxx Sheann! :)

3. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Dankje! Ja hoop het ook ze zullen wel gedacht hebben in Nieuwegein normaal duurt het minimaal een week ( hoorde ik vandaag weer , gister was het nog 1-2 weken en eergisteren 2-3 maargoed)nu worden we 2 dagen later al gebeld hoe of wt dus neem aan dat wel duidelijk is dat ze haast moeten maken haha

4. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg

Dat is wel fijn dat het zo snel kan!.
    denk dat dat idd wel duidelijk is geworden dat het redelijk haast heeft :)

5. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg

Dat is wel minder, Maar gelukkig ben je er al bijna! ;)

6. JesDen

JesDen Actief lid

12 apr 2013
    166
    2
    18
    schoonmaakster
    noord brabant
    Deel twee gaat snel er speelt zich van alles af bij jullie dames zal me eerst even inlezen voordat ik van alles door elkaar ga halen👍☺🚼 ook gefeliciteerd met deel twee 👍☺🚼👣. we zitten ook hier in de laatste loodjes van onze makeover van de bovenverdieping. Het nieuwe vinyl ligt er , de plinten zitten er tegen aan. Gisteren heeft schoonpapa de plinten afgekit en nu is me mopke met mijn schoonvader bezig de om de kabelgootjes aan te leggen de kasten terug in elkaar aan t zetten en op zijn plek aan t zetten,want .… eindelijk komt morgen onze nieuwe boxspring. Joepie na bijna twee weken op de grond op n matras te hebben geslapen. Pfff zal blij zijn. Morgen alles inruimen en opruimen want baal er toch al van dat ik niks mag doen van de heren. Verder morgen de 35 weken echo , en dan is t aftellen begonnen. Fijne avond allemaal.

7. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Nog eventjes ! Rommelt het al een beetje? Sorry als je het al eerder keer gemeld heb er is een hoop langs me heen gegaan

8. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    @mariannetje
    Dat heb ik ook de laatstr dagen dat lopen zo zeer doet... Nog ff doorbijten meis ;)

9. newbornstar

newbornstar Bekend lid

18 jan 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
    Gevonden! Vond het al zo stil :D

@ sunshine ga zeker duimen voor je! Zo in onzekerheid zitte is echt niet leuk!

Morgen langs de dokter ook omdat de verloskundige denkt aan zwangerschapscholestase pff

10. Mariannetje

Mariannetje Bekend lid

6 dec 2006
    975
    247
    43
    Vrouw
    aan de kust
    @allen... Lopen kleine stukjes gaat... Zodra ik een groter rondje maak doet me rug en bekken pijn..... Rommelen... Tja ze is actief nu vanavond, maar of dat tot iets toeleidt.....? Geen idee... Heb wel met vlagen last van mn rug vanaaf... Denk dat het mn houding is nu.. Zit heel de avond zowat voorovergebogen aan de eettafel met boek en tijdschriften .....

We wachten maar effe af ;)

11. newbornstar

newbornstar Bekend lid

18 jan 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
    Dat heb ik ook kan ook geen lange stukken meeer lopen
    Dan krijg ik ook last van me rug en bekken..

Spannend hoor zo de laatste weekjes!:D

12. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Jeeeetje heb een heel feestend manneke hier op t moment..heb ook behoorlijk last van mn bekken en ribben en lopen gaat ook niet zo fijn meer..zeker geen lange stukken indd..aftellen is nu echt begonnen. .kan niet wachten om hier straks onze Wondertjes te zien :)

13. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.867
    113
    Vrouw
    Zo deel 2 alweer.

Vandaag naar de VK geweest en alles is weer goed gekeurd!:D De VK schat dit kindje iets kleiner als mijn eerste bij de geboorte. Dus ben heel erg benieuwd!

Vanaf morgen mag ik thuis bevallen, dus weer een mijlpaal ;)

14. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik meld me ook weer in deel 2 ;)
    Oh meiden, de laatste loodjes hè... gaat niet vanzelf allemaal zo te lezen!!
    Ook hier valt het lopen intussen flink tegen, kleine stukjes (boodschapje) gaat wel, maar daar is ook alles mee gezegd...
    Zit nu voor de 3ex deze nacht beneden, want ook het slapen in dezelfde houding gaat me zeer doen...
    Net als mijn polsen die ik 's nachts in de braces heb zitten ivm Carpaal Tunnel Syndroom.

Vandaag 35 weken!!! :D

Volgende week donderdag hoor ik in het ZH of ik eerder ingeleid zal gaan worden ivm de hartafwijking van ons kleintje. Nu is het hier echt 'stilte voor de storm'... We weten dat we over niet al te lange tijd een (flinke?) poos van huis zullen zijn (RonaldMcDonaldhuis).
    Nu dus op het gemakje de laatste klusjes in de babykamer, tassen alvast deels inpakken, laatste hand leggen aan het geboortekaartje/enveloppen van adressen voorzien en ik probeer zoveel mogelijk mijn rust te pakken.

Allemaal veel sterkte meiden!! Nog een paar weken, ik vind het nog steeds bijna niet te geloven...

15. loqka

loqka Actief lid

2 jun 2013
    395
    1
    16
    Goedemorgen dames,

Gister gevallen echt heel lomp gestruikeld over stoeprand!
    Wel last gehad van mijn buik hoewel ik mezelf goed heb opgevangen.
    Vk is even langs geweest hartje gehoord en de baby gevoeld want ik merkte toch wat minder activiteit daar binnen.
    Ze zei dat alles wel goed was maafr als ik twijfelde wel naar het zh mocht meer om mezelf gerust te stellen heb ik niet gedaan want ik voelde hem goed nadat ze weg was en ik moest dan toch oppas regrlen voor mijn dochter die lag te slapen.
    Maar was toch even schrikken.
    Gelijk gevraagd of ze kon voelen of de baby nog in stuit lag maar ze kon het niet goed voelen helaas dus nog even wachten op woensdag voor de echo.

16. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    He loqka dat is schrikken,ik was bij mijn oudste met 38wk van de bank gevallen omdat ik een steekraampje wilde dicht doen,was toen ook geen slimme actie maar hij was toch blijven zitten tot 41 wk ;)
    Vandaag genieten van t mooie weer wat ze aangeven,heerlijk!

17. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    spannend allemaal zeg..jullie gaan ook echt ern spannende tijd tegemoet na de bevalling. .hoop echt dat jullie na die periode thuis kunnen genieten van jullie kleintje!

Nog een paar weekjes meiden en dan zijn we Mama :)

18. Sientjes

Sientjes Bekend lid

27 jun 2013
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rozanna ik vind het voor jou zo spannend. Voor jullie begint het inderdaad pas allemaal straks. Hoe zal het lopen? Ik vind het heel knap dat je altijd zo positief bent! :)

Meiden hebben jullie echt het besef al, kan het doordringen dat we binnenkort een kindje krijgen? Misschien is dat besef makkelijker te krijgen als het een 2e of volgend kindje is? Ik weet het verstandelijk allemaal wel maar echt beseffen of doordringen doet het niet! Dat ik straks echt ga bevallen (help!) en dat ik dan moeder ben, echt mijn en ons kind is dan op de wereld... :( Haha vaag he :p

19. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ja het gaat nu spannend worden,wie zou er van hier ook als eerste bevallen? ik zelf vind het vooral een gek idee dat wij dit keer een meisje verwachten na 3 jongens,maar kijk er zo naar uit en ben zo benieuwd hoe ze eruit zal zien,of ze op haar broers zal lijken? :D

20. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36

Besef het maar al te goed eigenlijk ben ook blij als die tijd er is,
    Alsof ik nog niet genoeg aan m'n hoofd heb begint Vl vanmorgen ook te zeuren ik was vergeten brood uit de vriezer te halen en ik voer nix uit en als hij thuis komt van z'n werk begint z'n dag pas want dan moet hij afwassen en de was ophangen nou egtwaar ben blij te weten hoe hij er over denkt, ik voel me net een slaaf en dan is het laat je lekker steriliseren naar de zwangerschap hoef je ook niet meer zwanger te raken en kan je ook niet meer zeuren dat het zo zwaar is, ik denk nu egt wt was er zo leuk aan deze man om er een kind mee te krijgen, letterlijk alles hij deed alles voor me zonder gezeur heb hem volgendsmij gewoon veelste veel verwend en verpest ,

Sorry voor het klagen maar enigste waar ik van genoten heb is de kleine zien op echo's en hem voelen en dat was het ook wel, en meneer zeg altijd ja ik wil 2 kinderen nou niet met mij dus als hij egt nog een 2e wil zou hij bij ons weg moeten gaan want er gaat hier geen 2e komen -.-

Deel Deze Pagina