jeetje sunshine, auw! Ik hoop dat t wat bijtrekr, dat zal even pijnlijk blijven @sheann klinkt goed! nog nooit gehoord van de appelstroop zakjes maar ben beide bevallingen ook zonder kleerscheuren doorgekomen en ook niet dusdanig last gehad van onder. zie wel op tegen de naweeen, die schijnen na elke bevalling heviger te worden... vond ze bij ons manneke vrij heftig tov bij mn meis toen gisteravond de eerste lading kaartjes uitgedraait, ben er blij mee na flinke discussie met manlief in welke contrast de kleurencen hardheid
Haha nee zo erg is het nog niet maar dan zou het eerder de dokter worden , zit nu alleen met een spraak gebrek en Vl vermaakt zich stierlijk haha Ik ga zo even bij prenatal nieuw eerste pakje halen van Nijntje. Vriendin van mij is vandeweek bevallen en die had toevallig het zelfde pakje die wij ook in eerst instantie hebben, vind niet zo leuk om de zelfde dan te hebben. Agja kan ik weer shoppen Hihi
@Sunshine auwwww dat doet zeer! @Sheann ohh die ken k nog niet de appelstroop? Eerst maar afwachten hoe k er na de bevalling uitzie hihi.. Hier een rare droom gehad..dat k ineens ging vloeien aan de onderkant en de bevalling op gang kwam..kleine voelde ik gewoon bewegen. .heb steeds vaker van die vage dromen :s
Ohw bah dat lijkt me heel naar! Heb gelukkig niet zoveel last van Maar zal er wel naar van wakker worden bah
Aauw op je tong bijten is zo pijnlijk! @ sunshine @lieke ik had vannacht ook gedroomd over de bevalling dat die was begonnen hihi en dat ik even later dat me meisse op me borst lag en dat ze gelijk toe hapte voor borstvoeding heel erg apart Slapen word ook steeds minder heb vannacht weer 2 uurtjes wakker gelegen heel vervelend!
@sunshine Hé vervelend zeg shoppen Volgens mij beginnen vandaag ook de mama mazzel dagen bij prenatal Hier ook alleen maar met de ks bezig,en dromen over de bevalling gekke dingen,mooie dingen... Het schijnt normaal te zijn in de laatste weken,met mijn jongens heb ik het ook gehad. Wat ik vooral ook heb zijn soms nachtmerries over mijn eerste bevalling dat G* ter wereld kwam en dat ik dat nu weer moet meemaken.. Dat zijn heftige dromen,ook al is het bijna 6 jaar verder,het blijft toch hangen.
@sunshine auwww @maris aiii sterkte niet fijn @lieke dromen hier ook, steeds raarder haha @sheann appelstroop omdat? Het bij ontdooien in t zakje goed vloeibaar wordt ofzo? Waarom geen pindakaas of pasta?? Gewoon een vraag. Vind het wel handig maar wel ff kijken waarom dan hihi. @hier We hadden geen klossen onder ons bed en sinds een paar dagen extra matras erbij gegooid. Nou die heb ik van ellende er gisteren onder uit gehaald. Ons bed is 60 cm en de klossen die ze voor onze poten hebben zijn 30 cm. Dan wwordt ons bed 90 cm dat is wel erg hoog. Manlief gaat vandaag zelf hoge poten maken. Iemand een tip voor de keelpijn? Kan bijna niet praten. Zo'n mega keelpijn. Is net schuurpapier. Verschrikkelijk.
Ik ben een stille meelezer. Mijn zoontje is vorig jaar overleden. Hij was heel ernstig ziek en is maar 9 maanden oud geworden. Sindsdien vermijdt ik alle baby's en gesprekken over baby's. Het is te confronterend en doet zo'n pijn hem te missen. Ik ben nu weer zwanger en om mezelf er op voor te bereiden lees ik mee met jullie. Ik heb vaak geprobeerd een berichtje te plaatsen. Maar alles voelt anders.. Tot het berichtje van Lieke over 'vervelende meelezers' dacht ik dat jullie het niet konden zien. Vandaar dat ik me nu toch even voor stel. En mijn reden uitleg.
Hoi Famke Erg begrijpelijk dat het moeilijk is een bericht te plaatsen. Voel je vooral niet verplicht om te reageren. Meelezers heb je nou eenmaal op een openbaar forum. Wanneer ben je uitgerekend?
@sheann Oke dankje voor je uitleg. Denk dat ik dat ook maar eens ga doen. Anders is het nog zo weggegooid. @Famke Heel erg begrijpelijk dat het moeilijk is om vrolijk mee te kletsen. Lekker blijven lezen. Sterkte.
Ja klopt daarom juist vandeweek was er al een folder binnen gekomen vertelde Vl me vanmorgen ineens maar dat kwam: Ik zat op de bank en ik krijg mailtje kijk me tel ik zo ohw schat hij zo neeeee wat is de datum hij kijkt wat is er ik zo uh prenatal hij Hmmm had vandeweek net de folder weg gegooid omdat ik wist dat je er heen zou gaan hahaha ik zo jammer krijg ook via de mail de aanbiedingen Balen van het naar dromen zeg hier en logisch dat dat blijft hangen! Nog even dan hebben we onze kleintjes vast en dan zakken de nare dromen hopelijk ook Hier alleen gehad vandeweek toen ik hoorde dat die vriendin was bevallen ging ik slapen en ineens droomde ik dat ik een dag na haar zou bevallen en het was een meisje want ik kon geen jongens krijgen ?:s en was net bevallen en was alweer hoogzwanger van het 2e meisje??? Heel apart Dacht toch nog maar wat proberen te eten maar ik eet hier echt als een paard zo dikke tong kwijl nog net niet whahhaha
Ben dus niet de enigste met rare dromen haha..heb gehoord dat dat normaal schijnt te zijn de laatste weken..maar irritant ist wel.. @Famke k begrijp zeker dat dat heel moeilijk is om dan te reageren..lijkt me erg dubbel..wanneer ben je uitgerekend?
@Lieverdje: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine mannetje! @Musty: spannend zeg, ik hoop dat jullie kleine meisje nog even blijft zitten. @Lieke: Woon je toevallig hier in de buurt haha (alblassserdam) krijg inmiddels ook een beetje het heen en weer van die helikopters heel de tijd, een buurman die hier het nieuws bijhoud heeft contact gezocht en zolang Obama etc in den Haag zijn blijven ze hier regelmatig rondcirkelen voor het geval ze nodig zijn ze proberen 's nachts de overlast te beperken. @overtijd lopen: ben hier ook wel benieuwd, mn oudste zoon kwam met 40.0 toen mn dochter met 40.2 toen mn zoontje met 40.4 dus gok maar op 40.6 haha @sunshine: AU! dat doet zeer, hoop dat t snel minder word en je weer normal kunt praten en eten @ikbien: Heb je al honing geprobeert? De kruidvat heeft ook van die rode platte blikjes met honingsnoepjes dat wil ook nog weleens helpen. @hier: hier gaat alles lekker zn gangetje, waren eerst doorgestuurd naa ZH omdat kleintje beetje klein is maar gister voor 2e keer geweest voor flowmeting echo en CTG en de VK in het ZH zag geen enkele rede om ons terug te laten komen en vind ook dat de bevalling gewoon thuis kan dus ben helemaal blij Ze zei het zal geen 8 ponder zijn maar jullie zijn zelf ook niet groot dus geen zorgen. Hebben jullie dat ook dat je er behoorlijk behoefte aan hebt om lekker een beetje op jezelf te zijn en lekker een beetje in huis (eventueel met andere kinderen) te rommelen? Mn moeder en oma kwamen hier bijvoorbeeld altijd op visite op Woensdag maar heb nu echt iets van kom maar op zondag ofzo dan zijn man en oudste zoon ook thuis en ben ik toch niks aan het doen haha ga nu liever nog wat wassen en strijken en met de kinderen op hun en de babykamer rommelen hihi Kijk nu al uit naar de reactie, schijnt vreemd te zijn
Tsja,ik zal rond dezelfde tijd bevallen nu als 6 jaar geleden en elk jaar komt t weer terug en zeker ook nu die stomme nachtmerries weer,bah,maar goed misschien is t weer een deel van afsluiting van een paar roerige zwangerschapsjaren.dat is namelijk ook de reden dst ik bij de gyn loop.
Bah wat naar maris, hoop voor je dat dit idd weer een deel afsluiting is Hier weer terug van prenatal Heb Nijntje pakje en een vestje die je 2 kanten kan dragen echt zo lief
Dankjewel voor het begrip Sheann en lieke: Ik ben 29 april uitgerekend. Ik spiegel mijn kwalen ook een beetje aan die van jullie, door mijn onzekerheid weet ik niet meer wat normaal is. Door met jullie mee te lezen schept dat duidelijkheid voor mij. Anders zou ik twee keer per week bij de gyn zitten.. Bedankt daarvoor! Het helpt mij een moeilijke tijd door. Hoop dat we allemaal een gezonde baby krijgen! Rozanna, heel veel sterkte de periode in het ziekenhuis na je bevalling. Een baby is kwetsbaar, maar ook ontzettend sterk! Dat heb ik wel geleerd.
@Debbsy haha hoe raad je het. .Papcity dorp verder dus..grappig dat je zo dichtbij woont ben nu even gevlucht hoor werd helemaal crazy van de herrie..hopen dat ze vanmiddag weg zijn als k thuiskom @Sunshine aahh wat lieffffff!! Morgen een heerlijke zwangerschapsmassage..even alles laten masseren..ben k wel aan toe..en mn auto laten keuren. .kleine koekblik waar ml vanaf vrijdag in gaat rijden haha!
Gaaf sunshine! Ik ga morgen ook naar de prenatal,voor mijn jongste ook weer een mooie outfit scoren! Zal vanmiddag ook ff foto plaatsen van het eerste pakje voor ons meisje straks