Ook raar ! Gewoon bellen hadden ze maar een ander beroep moeten kiezen ! Ze horen er voor je te zijn en je gerust stellen als je ergens mee zit Niet echt fijn als je zo in onzekerheid zit
zit nu nog wat kaartjes uit te draaien na halve dag ruzie met epson en ga ik lekker (naja lekker niets is lekker meer) liggen, kruidentheetje, tvtje en op bed, en eens kijken wat de kleine van plan is heb r vanmiddag even gevoeld, straks eens checken met angelzound of hartslag nog zo vlak is
Zeg Steeciaantos ben je weer onder ons of geniet je nog na?? Meneertje heeft ook regelmatig de hik en wordt dan boos en begint hard te schoppen omdat ie het irritant vindt..geef m geen ongelijk hihi
hihihi afterparty awwww, hik is ook irri hier hadden we met een eerdere ctg een rare variabele registratie, die heeft de vk maandag voor ons terug gezocht omdat we nieuwschierig waren wat t nu eigenlijk was, maar daaruit konden ze zien dat ze een flinke duimelot is
Hoi meiden Morgen liggingsecho! Hoop dat hij is gedraaid vind het wel spannend hoor stel je voor hij ligt nog in stuit wat gaan we dan doen? Draaipoging en als dat niet lukt hoe zou het dan verder gaan! Ik laat het jullie wel weten!
@Musty Haha denk t ook hij heeft op verschillende tijden de hik..heel apart maar hij heeft t best vaak. Oh echt gaaf joh dat ze dat zo kunnen registreren dat ze nu al duimt
Zoo daar ben ik weer!.. Gister een onwijs mooie bruiloft gehad! :d. Was op het begin een beetje gestress en gedoe, maar gelukkig was ik op tijd klaar gemaakt. Helaas was het wel zo dat het precies begon te regenen toen we onderweg naar het stadhuis gingen en terug van het stadhuis. Maar ondanks dat hebben we echt een super dag gehad! . Kreeg veel complimenten over de jurk, en over hoe blij alle familie leden waren voor ons. Ze zeiden dat de liefde er echt vanaf straalde bij ons. <3.We hebben het feest ook redelijk goed volgehouden. ging 00.30 ook pas naar huis maar omdat we mensen hadden die bij ons bleven slapen vandaag ook nog druk met hun gekletst en verder niks gedaan vandaag. De bijgevoegde foto's zijn allebei met mobieltjes gemaakt. Zijn nog aan het wachten op de betere kwaliteit foto's, maar zo hebben jullie een beetje een beeld van hoe mooi we er uit zagen hihi
bedankt dames! ik voelde me ook heeel erg mooi @Angels jaa eindelijk! , voelt wel even gek en is even wennen dat ik nu een andere achternaam heb hihi @lieke haha ja zijn al aantal fotos op fb verschenen hihi . zitten nu nog te wachten op de foto's van de fotograaf en mijn schoonzus
Ziet er echt mooi uit hoor! ben benieuwd naar de rest Morgen heerlijke zwangerschapsmassage. .kan niet wachten!
Prachtige jurk! En je straalt helemaal prachtig! (Had ook niet anders verwacht hoor Hihi) gefeliciteerd