De April 2014 Mama's #2

Discussie in 'De mama's' gestart door ikbien, 19 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loqka

loqka Actief lid

2 jun 2013
    395
    1
    16
    Ga ik ook proberen dankje voor de tip!:)
    Ga zo lekker bij een vriendin op de koffie even bij kletsen.

2. miep84

miep84 Niet meer actief

hier weer een rot nacht van in totaal 4 uurtjes slaap!

Zoon al om 5.30u wakker, kunnen rekken met jengelen in bed tot 6.00u. Toen toch maar eruit.
    Krijgt weer kiezen dus heeft echt een verschrikkelijk humeur. Niets is goed, hoop geschreeuw/ gejengel en gejank. Wil alleen maar Nijntje dvd kijken, verder NIETS.
    Normaal slaapt hij om 11.00u tot ongeveer 12.30/13.00u.

Vanmorgen na een boodschapje om 10.00u in de auto in slaap gevallen, om 10.50u weer wakker, natuurlijk niet uitgeslapen maar wel super sjagrijnig. ZUCHT*!

Ik super moe, hoofdpijn, zere buik. Voel de kleine ook al een dag of 2 minder..

Mn man gebeld, die heeft z'n vader gebeld en "opa" komt onze grote vent dadelijk om 13.00u ophalen, tot 16.00u, dan heb ik ff rust!
    Moest echt kei hard huilen toen mijn man dat vertelde aan de telefoon, zo blij dat ik straks even rust heb! (en misschien ook wel hormonen ;) )

3. Mariannetje

Mariannetje Bekend lid

6 dec 2006
    975
    248
    43
    Vrouw
    aan de kust
    Ja heerlijk weer! Kunnen we met de kleine gaan wandelen als ze er is :)

Ik hoop ook zo dat ik niet beval op 1 april (en die kans zit er bij mij redelijk in aangezien ik 4 april uitgerekend ben..) Vind dat zon rare datum! Maar ja, heb het niet voor het zeggen he ;)

Ik ben tot nu toe 15kilo aangekomen... voornamelijk baby, vruchtwater en vocht volgens de vk. Dus redelijk netjes!

4. miep84

miep84 Niet meer actief

1 april heeft ook niet mijn voorkeur, maar vind ik minder erg dan 11april (ben13e uitgerekend). 11april ben ik zelf jarig..

heb een voorkeur voor 6 april, was de verjaardag vn mn vader, lijkt me wel mooi..

qua gewicht: zou t echt niet weten! Ben echt antiweegschaal. Hoef bij verloskundige ook nooit te wegen :D zolang ik nogin dezelfde maat pas, vind ik het goed.
    Denk trouwens wel dat t wel goed zit, heb nog steeds dezelfde zwbroeken aan (die ik ook al had met 1e zwangerschap), zijn in dezelfde maat als mn normale broeken. Al beginnen sommige elastieken nu wel meer te knellen op mn buik.

5. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    1April bevallen is toch niet zo erg? Waarom dan? T kindje komt wanneer t komt,datum is een 2e,als t maar gezond op de wereld komt,lijkt mij belangrijker toch?
    Ik ben nu 16 kilo aangekomen woog 64 en gister 80,3 *shock*
    ga nu ook meer vochtvasthouden
    Vanaaf met koopavond ff een zomerjas voor mijn oudste proberen te scoren met de 20graden in t vooruitzicht en voordat ze allemaal weg zijn.

Lieke veel plezier met jullie nieuwe auto ;)

6. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    Wauw er is al een baby geboren! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon,Lieverdje! Leuke naam heeft hij!

Steecianos,nog van harte met jullie trouwen!

Ik kom net terug van een midweekje weg,lekker burgerlijk in een bungalowpark geweest.Laatste vakantie dat we met zn drietjes waren,gek!

7. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    Bevaldatum maakt mij geen fluit uit.Hopelijk kan het lekker thuis,dus hopelijk blijft ze wel zitten tot 37 weken.
    Hier is trouwens 5 mei wel alles afgezet wegens activiteiten,maar de verloskundige zal vast desnoods onder politiebegeleiding wel langskomen hoor haha

Gewicht: ik ben een kleine 5 kilo aangekomen tot nu toe

8. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Ik heb geen moeite met 1 april, vind 1-4-14 wel mooi eigenlijk.... Ik reken op 3 dagen overtijd als ie de termijn van de andere twee aanhoudt, zoals de vk heeft voorspeld, dan kom ik uit op 10-4-14, ook mooi....

Ik ben een kleine 8 kilo aangekomen, naar tevredenheid van de vk, bij de andere twee was ik nog geen 4 kilo aangekomen....

9. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Zou mij ook niet uitmaken of het 1 April is..alst maar gezond en wel ter wereld komt ben ik al blij :) ben in totaal 12 kilo aangekomen. .k woog 70 en nu 82..en je ziet t niet eens..zeggen zelfs mn buurvrouwtjes..zit allemaal bij mn buik denk k hihi

10. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

23 okt 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    Hier vijf kilo in totaal aangekomen. Maar heb ook geen reuze buik en baby is ook niet ernorm

11. ikbien

ikbien Bekend lid

15 mei 2013
    508
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben 8 kilo aangekomen.

Ik hoop dat ze in april komt.
    1mei mijn vader jarig
    4 mei mijn moede4 jarig
    6 mei ikzelf jarig

Verder zou ik koningsdag niet zo heel leuk vinden maarjaaa heb t niet voor te zeggen.. Als ze maar gezond is.

12. Zwaluw88

Zwaluw88 Bekend lid

18 okt 2013
    610
    0
    0
    Zeeland
    Hier eerst 5 kg afgevallen... nu in totaal 12 kg bijgekomen. De laatste weken vliegt het eraan. Heb een hele slechte dag vandaag. Veel menstruatie achtige pijn. Misselijk... hoofdpijn en me hart gaat als een malle tekeer.
    Ben t zo beu... het zwanger zijn.

13. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    Ik zal het even uitleggen: 1 april heb je bij voorhand al de kans dat je kindje 'gepest' gaat worden... Tuurlijk is het het belangrijkste dat de baby gezond geboren gaat worden en dat alles goed gaat, stipt op nummero uno! Vandaar dat ik denk liever niet 1 april, mag tog wel ;)

Hier 5 kilo aangekomen trouwens had ik nog niet gezet zag ik. Vanavond weer naar de verloskundige.. Ik ben benieuwd!

14. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    waarom zou t gepest gaan worden? Vind ik een beetje raar,er zijn ook zat kindjed die met kerst of sinterklaas worden geboren,mijn nichtje met kerst,nou ze ondervinden er geen hinder aan hoor
    Succes bij de vk :)

15. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    Kerst en Sinterklaas is leuk.. 1 april 'grapjesdag' niet leuk en flauw...

Bedankt!

16. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Laatste keer volgendsmij 8/9 kilo aangekomen zoiets, en de datum
    Maakt me niet uit hoop in de week van 8 april :D maar dat horen we maandag wel

17. newbornstar

newbornstar Bekend lid

18 jan 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
    Mij maakt het niet uit wanneer ze komt maar hoop wel een klein beetje dat ze iets eerder komt hihi

18. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

9 okt 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    Hier mag meneer ook wel eerder komen! Ik ben er helemaal klaar mee. Ik voel hem nog steeds niet tenzij ik heel hard op mijn buik druk en mijn hand daar houd maar dan doe ik mezelf echt best veel zeer. Maar verder heb ik dus niet echt een bevestiging van die kleine man dat hij nog lekker rond spartelt.

Mijn vader zei in het begin van de zwangerschap dat die kleine op 3 mei (mijn vader zn verjaardag) geboren zou worden! Dus daar gaan wij ookal 30 weken lang vanuit maar dat is dus met 41 weken.... :( ik vind half April ook wel een leuke datum haha

19. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ik hoop geen koningsdag..dan zou k een week overtijd lopen. .ik hoop tussen 5 en 15 april..maar we wachten af :)

20. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Ik hoop gisteren :( ben het ineens spuugbeu ! Alles doet zeer het lijkt wel of er een bowlingbal tussen mij benen zit .ik ga dinsdag Es' ff in conclaaf met mijn gynaecoloog .... Kijken hoe hij er in staat

Deel Deze Pagina