ik ken iemand die op 1 April jarig is haha.. Ik wacht het lekker af mij maakt het absoluut niet uit welke dag ons mannetje zich komt melden. Voor de rest gaat het me ook redelijk goed af op het moment. Hij beweegt wel heel veel maar het hindert me niet zo. Was vanmiddag naar het ZH voor een afspraak over pijnbestrijding, maar heeft helaas weinig uitgehaald. De informatie die ik kreeg had ik al van de internist en een verpleegkundige gehoord. Dat viel een beetje tegen. Dus wij gaan 2 april even klagen bij de Gyn dat die afspraak niet had gehoeven.
Ik wil de stemming niet drukken, maar ff uit eigen ervaring: Ik denk dat je er rustig vanuit kunt gaan dat ze zonder een hele goede reden niet eerder inleiden dan ruim 39 of 40 weken. Bij mijn eerste zwangerschap had ik te maken met bedreiging, rechtszaken, ex van ml die mij stalkte en dus een hoop stress en nog wilden ze pas bij bijna 40 weken überhaupt praten over inleiden.... Kan natuurlijk per zh verschillen, maar over het algemeen moet er toch echt een reden voor zijn.... Vandaag heb ik de hele dag een ongemakkelijk gevoel, misselijk na iets te eten of drinken, krampen, mijn draai niet kunnen vinden en ik weet niet meer hoe ik moet zitten (of staan). Zou het dan toch????? Maar dat mag dus echt niet, want de kans dat ie nou nog voor middernacht geboren wordt is zo klein..... En morgen wil ik ECHT niet😕😳...... Het zit me niet lekker.....
Meer algemeen bedoeld, tenzij er sprake is van medische redenen. Extreme jeuk zonder aanwijsbare reden, langdurige ontsluiting ed, zie ik als medische reden.... Het was meer algemeen bedoelt. En ik wil ook niemand voor het hoofd stoten, maar vond het wel goed om het even te plaatsen, omdate r anders bij deze of gene misschien hoop ontstaat die voor niets zou zijn.... Ik houd het algemeen, omdat ik anders terug moet gaan kijken bij iedereen en dat zag ik ff niet zitten.....
Ja klopt inderdaad. Moet inderdaad een heeel goede reden voor zijn anders doen ze dat niet. Is ook goed dat je het plaatst , maar ik vroeg het omdat ik niemand het er over zag hebben haha Ik prijs mezelf gelukkig dat ik tot zover ook gewoon "natuurlijk" kan en mag bevallen zonder inleiden zoals het er nu uit ziet met mijn kleine. Het enige wat ik niet mag is de ruggenprik vanwege de bloedverdunners. Dat is te veel risico vanwege de bloedingen die kunnen ontstaan. Ik heb dan ook besloten om helemaal niks qua pijnbestrijding te doen want de enige keus die ik had was een pompje die de weeën wat verlichten en maar beperkte tijd werkt. Ik baal er van dat ik daarvoor naar het ziekenhuis ben gekomen vanmiddag. Want dit was mij al verteld door iemand anders. Tenzij dat het met ons mannetje anders gaat dan willen ze een keizersnee inplannen. Ik ben echt zoooo nieuwschierig wie wanneer gaat bevallen
Zow zeg..heb t ook wel gehad moet k zeggen..van mij mag ie wel komen nu..zijn helemaal klaar dus ik zeg..kom maar op! alles doet zeer..slaap niet lekker..k eet al zo weinig. .pfffff maandag controle. .maar even gesprekje met de Gyn gaan voeren
Woehoe ik val er wel onder xD sorry haha Ben het hier ook zat Maarja laat ik eerst maar is afwachten of het over anderhalve week gaat gebeuren dan mag ik toch niet klagen 2 weken eerder , maar ik ben de jeuk wel spuug en spuug zat
Strippen kunnen ze pas doen als je 1a2 cm ontsluiting heb dacht ik... Hang me er niet aan op,zolang er nog geen 'opening' is kunnen ze dat überhaupt niet doen dacht ik hoor
Dat heb ik ook gelezen dat je eerst 1 a 2 cm ontsluiting moet hebben anders werkt het niet. Maar vroeg me af vanaf hoeveel weken ze dit doen.
Bij mijn oudste had ik met 40,5 wk 2cm en hebben ze gestript,met 41wk is hij geboren Ik weet niet of ze dat dus doen als je geen ontsluiting heb,volgens mij doen ze dan inleiden met gel/pillen
Alles was goed bij de controle Ze is al ingedaald maar ligt nog niet vast... Ze zei letterlijk: ze ligt er al klaar voor... Maar ze mag nog even blijven zitten hoor Ik dacht het al dat ze was ingedaald want voel me soms een pinguïn zo langzaam waggel ik af en toe hihi... Fijn weekend!
Zijn er nog bijzondere dingen die jullie in de "vluchtkoffer" hebben gestopt?? Ik heb een foto van mijn overleden vader erin... Misschien raar maar ik heb em nodig bij de bevalling!!
Niets raars aan toch! Zo heb je hem toch een beetje bij je bevalling ! En als jij iets graag wilt is het nooit raar vind ik dan Hier om half 7 weer wakker geworden, maar ook echt meteen klaar wakker, begin het nu ook wel spannend te vinden denk dat het daar ook wel mee te maken heeft Vanmiddag de proefdruk van de kaartjes bekijken en met Vl even de stad in
Hier is intussen de bevaldatum bekend... Ik zal worden ingeleid ivm medische indicatie. De datum hou ik nog even voor mezelf, maar ik zal de 40 wk niet gaan volmaken. Telt wel een stuk concreter af... Het laatste nieuws over het hartje van ons kindje is, dat het er intussen een stuk optimistischer uitziet. Prachtig nieuws, want daar hadden we niet meer op gerekend. Maar er is waarschijnlijk wel een operatie nodig, die za lechter eenvoudiger zijn dan de open hart operatie waar we met z'n allen vanuit waren gegaan. Kortom... Nu dat ik er bijna 'ben' kan ik toch nog éven onbezorgd genieten van het zwanger zijn (tussen de kwaaltjes door ) En dat met dit heeeeerlijke weer!! Beetje jammer dat ik geen zomerjas heb, gaan jullie nog op de valreep 'zomerkleding' aanschaffen?