De April 2014 Mama's #2

Discussie in 'De mama's' gestart door ikbien, 19 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. newbornstar

newbornstar Bekend lid

18 jan 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
    Goodmorning ladiess!

@zwaluw heb zelf niks anders dan de nodige spulletjes inde vluchtkoffer. En zo raar is een foto van je vader niet!

@rozanna wat fijn dat het een stuk beter uitziet! Nu heb je echt een dag om naar uit te leven!

Vandaag even de stad in met vl kijken hoe lang ik het vol houd hihi

Fijne dag allemaal

2. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Rozanna: Dat is goed nieuws!

Ik ga voor de laatste weken geen kleding meer aanschaffen.

3. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    #623 Steeciaantos, 29 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2014
    @zwaluw ik vind het een mooi idee. Ik doe er waarschijnlijk een blikje energy drink of red bull dat klinkt misschien raar maar ik weet 100% zeker dat dat het eerste is na de bevalling waar ik zin in heb haha :p

@Rozanna fijn dat je in ieder geval de duidelijkheid hebt wanneer je precies bevalt. Geeft jullie waarschijnlijk ook wel meer rust! :)
    Het grootste gedeelte wat ik heb qua kleertjes kan zowel in de winter als in de zomer. Heb veel losse shirtjes en vestjes en broeken die je met druk knoopjes korter kan maken mocht het warm weer worden. :D

Hier vandaag nog een beetje opruimen en verder ook niet zoveel. :)

4. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Wat een heerlijk nieuws! Dan valt er toch wel een grote last van je af deels

Hier straks even naar de stad vriend lief heeft een afspraak bij de kapper en denk dat ik dan even bij de h&m kijk voor paar positie t-shirts omdat het toch wel warm blijft deze week maar meer ook niet

5. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    Rozanna dat is mooi nieuws! Spannend dat je nu de datum al weet... Dat wordt aftellen :)

Zwaluw: is toch juist mooi dat je dat hebt! Geeft je de kracht ... Ik heb tot nu toe nog niks maar wou nog even zeggen als tip: vergeet de slippertjes niet voor bv onder de douche !

Steeciaantos: Ooh wat heb ik daar trek in, energiedrank! Nog een paar weekjes wachten ;)

Ook ik ga geen kleding meer aanschaffen.. Doe gewoon een jurk met legging oid aan. Heb trouwens geen zwangerschapskleding gekocht, op 1 buikband na dan!

6. Steeciaantos

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg

Haha ja ik dus ook al heel lang :p Had met de 9 maandenbeurs een dicht blikje gekregen die ze voor bij de huishoudbeurs stonden uit te delen. Die heb ik bewaard in de koelkast en die neem ik mee haha :p Tis heel slecht maarja :p:p omdat ik ook al aangepast heb moeten eten en drinken vanwege die zwangerschapsdiabetes heb ik er extra trek in. :p

7. miep84

miep84 Niet meer actief

@zwaluw, ik had dat ook bij m'n 1e bevalling. Foto van m'n overleden vader. Zeker doen als je er steun aan hebt! Ik vond het toen gewoon een fijn gevoel. Deze keer weet ik nog niet of ik de foto meeneem, misschien dat ik dat pas op het laatst beslis :)

8. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ik heb nog wat zomerpositiekleding omdat mijn oudste met 30 graden is geboren en ik koop niks nieuws meer,dat geld besteed ik liever aan kleding voor me meisje straks ;)

Spannend rozanna,lekker aftellen naar de datum,wij houden ook de datum voor ons zelf alleen me schoonouders weten t omdat me jongens opgevangen moeten worden.
    Lekker aftellen allemaal trouwens,nog een paar dagen en dan begint april! :D
    Geniet van t mooie weer meiden! :)

9. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

23 okt 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    Super rozanna! Dat is fijn om te horen. Hier vanochtend geshopt. Mooie pyama voor in het ziekenhuis. Ben wel kapot op nu..

10. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

23 okt 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    Oh ja ik mag vandaag mn 36 weken dansje doen!!!

11. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Net naar de gynaecoloog geweest omdat ik zo,n buikpijn heb , ook heb ik vanmorgen overgegeven.

Kindje ligt helemaal ingedaald en kan geen kant meer op vandaar de pijn , nu is het zo dat ik heel laag draag deze keer en dat veroorzaakt de klachten.

Advies is bedrust dus nu maar familie langs bellen om mijn dochter de hele week onder te brengen voor de komende twee weken , zou echt niet weten hoe het verder moet. Kan niet eens normaal douchen zonder helemaal uitgeput te zijn en harde buiken te krijgen , gadverdamme zeg ..... Kan alleen maar janken.

12. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Mjs: vervelend zeg. Ik weet precies hoe je je voelt. Ik heb vanaf 20 weken al de hele dag harde buiken en hele dagen op bed. Zelfs douchen of aankleden is al te veel. Mijn zoontje had zelfs op school een tekening gemaakt van mij op bed. Hij kan niet wachten totdat ik ben bevallen zodat ik weer met hem kan spelen.

13. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Hoe doe jij dat dan met de opvang sheann ?

14. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Mijn zoontje gaat al naar school. Mijn vriend brengt hem en haalt hem ook vaak op. En anders ga ik met de auto. Na school dan liggen we samen op bed, ik met de laptop en hij met de tablet ;)

Hoe oud is jouw dochter?

15. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Hé gedsie mjs,net ook nu met t mooie weer :(
    Sterkte!

16. Zwaluw88

Zwaluw88 Bekend lid

18 okt 2013
    610
    0
    0
    Zeeland
    Sterkte mjs!!! Nog even... ook al kan even lang duren. Hoop dat alles zo geregeld is tot je bevallen bent.. stress kan je er niet bij hebben.

17. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Rozanna das toch fijn nieuws! :) en nu kan je toeleven naar de datum dat Jullie wondertje geboren gaat worden..blijft toch spannend voor jullie!

@mjs he getsie das niet fijn zeg met dit weer..:(

Hier zeurend gevoel onderbuik vanochtend maar das nu weer weg..kleine is lekker actief. .pfff wordt gek van de pijn..toch maar eens aan de Gyn vragen hoe en wat..voorheen ging t wel maar nu..drama..nu even lekker bankhangen..ml doet belastingaangifte met muziekje erbij en kleine man ligt te dansen haha!

18. Zwaluw88

Zwaluw88 Bekend lid

18 okt 2013
    610
    0
    0
    Zeeland
    De baby en ik hebben tegelijkertijd de hik :). Hier ook erg bewegelijk. Alsof ie zichzelf eruit wil scheuren. Heel pijnlijk.

19. Sientjes

Sientjes Bekend lid

27 jun 2013
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig Rozanna dat het al minder ernstig er uit ziet als eerst! Spannend hoor.

Mjs wat naar dat je zo veel pijn hebt. Sterkte er mee.

Ik heb hier een cavia die ook binnenkort moet bevallen en nu heb ik de babyfoon met camera erop gezet haha. Kan ik het in de gaten houden of ze al gaat bevallen. Waar die dingen al niet goed voor zijn.

20. Steeciaantos

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Sterkte mjs!

Deel Deze Pagina