Nee,krijg ook leuke complimenten maar die kleine is nog niet ingedaald vandaar nog zo hoog denk,mijn 2 jongens waren ook met 40 en 39,5wk nog niet ingedaald en zat t nog zo hoog. Hopelijk snel zakt t,heb zo last van t maagzuur bah!
Net terug van t ziekenhuis. Even aan de ctg gelegen omdat de kleine minder aanwezig was vandaag. Dit in combi met benauwdheid. Alles was goed en heb nu hooikoorts medicatie die wel mag tijdens de zwangerschap. Volgens de huisarts mocht ik geen meditatie maar ik mag dus wel medicatie maar niet de gebruikelijke medicatie. Ben al een stukje minder benauwd gelukkig.
Maris zo wat een flinke buik. Miep84 Beterschap!! Hopelijk snel weer beter. Sheann Spannend succes! Musty Mijn buik is ook heel anders hier nu.
@steeciaantos hihi ja daar had k m indd al op gezet. .hier nog niet @Maris wauw je groeit goed zeg..mooi! @Musty hoe is het daar..nog steeds t zelfde of al wat veranderd? @ikbien goed dat je het toch even hebt laten checken en je nu de goeie medicatie hebt! Sheann oehh spannend. .maar t zet nog niet door? Hier zeurend gevoel onderbuik. .ook als k moet plassen en ineens ist ook weer weg..is niet constant nog. .morgen even aan de gyn vragen hoe en wat..alles doet zeer..mmaar kleine man is goed actief dus daar ligt t niet aan
Hier is alles nog steeds rustig, af en toe w at lichte krampen maar niks bijzonders. ik wil zo graag lekker slapen
Goedemorgen dames! Gister veel gerommeld bij de meeste zo te lezen.. Spannend de laatste loodjes! Hier om 3 uur al wakker geworden had het zo warm Uiteindelijk om half 5 weer in slaap gevallen. Ben best zenuwachtig voor de afspraak zo hoop niet dat het erg uitloopt maar ga er maar van uit zo eind vd ochtend. Voor de dames die nogmeer een afspraak hebben bij gyn of vk (weet even niet meer wie allemaal Maar dacht wat voorbij te zien komen ook op de app) succes vandaag Hopen dat alles goed gaat!
Thanks voor de reacties op me buik meiden,ben ook benieuwd wat er kwa gewicht geboren word,zeker omdat ik al 2ruime 8 ponders heb neergezet Succes met de controles vandaag! Ik mag over een weekje weer
@lieke ..... nee ben al een half uur bezig met een poging te bellen maar geloof dat de ehele wereld t nodig vond ons te bellen en nu heeft de huistelefoon kuren
Goedemorgen dames veel dames waar bij het rommelt wat is het toch spannend! Gister nog in het ziekenhuis geweest voor een ctg voelde me kleine te weinig! Maar alles waa goed! Vanmiddag liggings echo ben benieuwd gelijk even vragen hoe groot ze nu ongeveer is omdat ze voorloppt op de groei dus ben wel benieuwd ook naar wat haar geboorte gewicht zou kunnen worden hihi! Dames veel succes vandaag bij de controles enzo!
Mogguh dames! Wat een warme nacht was het! Zowat niet kunnen slapen...bah bah... Wel al heel de tijd last van krampjes,steekjes harde buiken etc.. Maar geen regelmaat,..... Zo naar de vk voor controle.. Ben benieuwd wat ze allemaal gaat zeggen.. Mn uitgerekende datum is vrijdag! Dus komt dichterbij nu! Voor de dames die vandaag ook controle hebben... Veel succes!
@Musty spannend! Suc6 ben echt benieuwd wat ze van plan zijn! Suc6 iedereen die controle heeft vandaag. .ik mag begin van de middag
Iedereen succes met de controles vandaag.....😃 Ik moet ff mijn boosheid kwijt... Krijg ik net een appje van manlief, moet ie morgen naar Amsterdam voor zijn baas.... Dat zou betekenen dat hij ruim een uur nodig heeft om thuis te komen als het nodig is 😡 , zit ik dus echt niet op te wachten, zeker niet gezien hoe ik de afgelopen dagen en avonden erbij heb gezeten met al die krampen en harde buiken.... Maar ja, net een nieuwe baan, dus kunnen er ook niet al te veel van zeggen.... "Einde boos bericht"
@doglover... frustrerend hier is manlief ook even de sjaak :x wilde douchen.... deurbel, had meneer ook nog een afspraak met de woningbouw staan voor de afvoer en iets in de keuken (douche is om de hoek van de keuken dus douche je ook niet zo lekker) heeft mn flessen dove waar nog in zat aan de kids gegeven om gisteravond onder de douche mee te spelen plak hem met de gyn dalijk achter het behang
@mariannetje Wow schiet op zeg voor jou!! Ben zo benieuwd wie er alsnog als eerste bevalt Ik heb mijn man vanmorgen even gezien vanaf zaterdagavond(24 uurs dienst gehad) ,en nu is ie vanaaf pas weer thuis Als er iets gebeurd nu ben ik ook de sjaak als hij zijn diensten draait,dan moet ie vlug naar huis komen nadat ie vervanging heeft geregeld. Dat zijn spannende uren als hij weg is maar goed,het is eenmaal zo. Ik heb vanacht heerlijk geslapen!
Hier de nacht redelijk doorgekomen... wel errug veel last van een dichte neus... In hoge uitzonderingen gebruik ik hiervoor Otrivin, maar weet dat het niet al te best spul is. Dus vannacht eindeloos zoutoplossing naar binnen gesnoven... Verder vandaag maar es flink toegeven aan m'n nesteldrang... Zometeen komt een vriendin met wie ik samen even flink aan de poets ga (badkamer grote beurt, keuken idem) en zelf ga ik kleine schoonmaakklusjes doen. 't Is er in ieder geval prima weer voor!! Succes met de controles voor degenen die vandaag 'mogen'!!
Succes voor de controles en voor een aantal nog maar 1 of 2 weken tot de uitgerekende datum...! Die mannen zorgen er wel voor hoor dat ze op tijd bij jullie zijn dames! Succes met de controles, ik mag volgende week maandag weer!
@musty succes! ben benieuwd wat ze gaan zeggen. @doglover kan ik me vooorstellen dat je dat liever niet hebt. Je loopt toch op het einde. Iedereen veel succes met de controles vanmiddag!. Ik mag 2 april weer haha. Zit alleen wel bij een andere Gyn als normaal, dus zal mij benieuwen hoe de afspraak zal lopen. Gister wel wat last gehad van indalings weeën maar meer ook niet was ook zo weer weg. Spannend dat het bij de andere al wel wat rommelt! Ik heb zoals altijd heel erg goed geslapen. Ben alleen wakker geworden omdat mijn man al een paar dagen flink aan het hoesten is en het echt vast zit met slijm etc. Dus vanmorgen langs de ha geweest en hij heeft een kuurtje meegekregen. Maar ik stoorde me er niet zo aan omdat ik op het moment toch weer snel doorslaap haha. Merk aan hem dat hij het nu wel echt spannend begint te vinden en dat zijn geduld tegelijkertijd op raakt haha. Hij zat gister al tegen mijn buik te praten van je mag er best uit komen hoor haha