Ja dat heb ik nou ook! Maar bewegingen zijn toch al wel wat minder dan eerst moet ik dan bellen? Ik maak me niet echt ongerust hoor! Heb verder de hele dag wel gerommel in me buik!
Ik voel t ook minder en anders bewegen maar ik voel nog wel genoeg bewegingen. Ik denk echt dat t komt omdat de beebs heel krap zitten op dit moment. Mijn hele buik is gevuld met baby van onder t borstbeen helemaal tot onderaan. Mijn buik doet ook steeds zeer en m'n huid begint ook erg te trekken in m'n zij en rug. Die huid staat zo strak echt niet normaal. Ik denk bij mezelf echt hoe kan het nog 3/4 weken zitten en ondertussen doorgroeien en vooral hoe moet het eruit! Bij de vorige contole vonden ze de beeb aan de grote kant en ik ben zelf klein.
Niet goed word er helemaal hopeloos van heb nu in iedergeval voor komende week iets andere gekregen om te kunnen slapen, ik slaap zo ligt heb het gevoel de hele nacht mee te maken. Nou gister werd ook duidelijk dat het behoorlijk wat effect had ook op Vl kwam terug van douchen en zat hij met tranen in z'n ogen op de bank dat hij tegen me buik wou kunnen liggen en ook van de trapjes van de kleine wil genieten maar dat kan gewoon niet dan word ik gek van de irritatie. En de jeuk zelf lijkt ook alleen maar erger te worden
Ja het voelt toch weer even anders op een leuke manier dan Moest wel even wennen dat ik nu voortaan in het ziekenhuis bij de Gyn met een andere achternaam wordt aangesproken. Maar vind het helemaal geweldig als mijn man het over mij heeft dat hij ipv mijn vriendin mijn vrouw zegt. Dat klinkt toch een stuk leuker vind ik hihi
Hopen dat de kleine mooi uit zichzelf komt Marriannetje Sientje ja dat klopt (jeuk: zie post hiervoor Hihi) moet donderdag terug en dan maandag en maandag horen we of hij dinsdag of woensdag komt nu zat alles nog wel pot dicht dus ze gaan er vanuit dat het inleiden word vanaf het begin met balon enzo maar onderweg na het zh begonnen er krampjes dus ze hoopt erop dat dat ook nog wat doet zodat ze alleen maar vliezen hoeven te breken En dat drukke in de buik hij is niet te stoppen haha! Vk was aan het voelen van onder en ze schoot in de lach de kleine lag terug te beuken van hej weg jij en daarna stak er een voet uit bij m'n ribben Hihi
Ahh Kan me dat ook heel goed voorstellen dat hij dat moeilijk vind Maar jullie krijgen er straks weer iets heel moois voor terug
Ja dat zeker! Nog eventjes en als ik vanavond in slaap val met die tablet op kan hij snachts wel keer over me buik wrijven als de kleine beweegt normaal zag hij dat nog wel als hij na et toilet moest en als hij me dan over me buik wreef was ik klaar wakker hopelijk nu niet meer Hihi
Hihi dat is wel even wennen ja lijkt me maar leuk is het zeker en zeker als je man het er ook nog even duidelijk bij vermeld aan je hihi
Haha ja, die zat al gelijk van ja nu ben je echt mijn vrouw. Vond het ook wel leuk om te horen van zijn familie dat ze me ook echt waarderen en het fijn vinden hoe ik met mijn man om ga. Hij heeft best wel een rot verleden qua gezondheid & relaties gehad.
hier een hoop duidelijkheid gehad ik blijf op 4 cm hangen t is goed verstreken en verweekt allemaal was t nu 6 cm geweest hadden ze de vliezen direct gebroken ctg gehad en goed gesprek over de vlakke ctg's voor nu krijgt ze deze week de kans om zichzelf aan te dienen mits haar hartslag niet zakt en anders volgende week dinsdag half 8 opname en breken ze de vliezen zo toch 38 wk protocol grotere kans op natuurlijk begin van bevalling en voor dr groei en mn eigen gyn als hulp toch nodig is
Strippen doen ze bij mijn vk zowiezo niet, daarvoor is de kans van slagen te klein. Als ik 3 cm ontsluiting zou hebben zouden ze eventueel mijn vliezen breken. Of ze dat nu al willen doen is maar de vraag, omdat je met 3 cm makkelijk nog kunt doorlopen..... Het kan zijn dat ze het wel doen, omdat ik er lichamelijk helemaal doorheen zit intussen en ze weten dat ik absoluut niet ingeleid wil worden (tenzij medisch noodzakelijk). Inleiden was bij de eerste zo'n ontzettend vervelende ervaring dat ik gezegd heb dat ik dat pas zou willen met 41,5. Tegelijkertijd wacht ik vanavond maar weer ff af, want ik zit nu alweer een paar uur vanalles weg te puffen, dus wie weet begint het vanavond wel vanzelf.....