@doglover Ik merk ook aan mezelf dat mijn lontje korter word met de zorg voor mijn 2 jongens... En daar spelen hun soms ook op in,ik mag nog langer als jij,nog ff doorbijten meis!
@newbornstar Dat weten ze niet haha hebben we ze niet verteld,niemand weet t hier trouwens alleen mijn zus
Ik mag ook niet te hard klagen, ik ben als een van de eerste aan de beurt ( als het goed is tenminste..... ).... Voor hetzelfde geld is dit een echte vent, en laat ie nog ff op zich wachten hahahaha Ik geniet in ieder geval even van het lekkere weer, al is het dan vanuit binnen, ben aan mijn kaartjes bezig, maar het waait te hard om dat buiten te doen, dan waait alles weg. De oudste (Caitlynn) is lekker buiten aan het spelen, de jongste (Qyana) ligt op bed, misschien ga ik straks nog ff koffie halen bij een vriendin, hangt ervan af hoelang de jongste slaapt.... Gebruik nu maar gewoon de namen trouwens, want anders is het zo lastig.... Is er trouwens bij jullie in je omgeving iemand op de hoogte van de naam van de kleine? Bij ons één vriendin, die heeft het geraden, hoe weet ik niet, maar ik denk dat ze de spelling wel fout heeft....
@doglover gelukkig ben je er nu echt bijna! Kan me voorstellen dat je er van baalt dat het op het moment niet zo gezellig is thuis. bij ons weten mijn schoonouders het en mijn broers voor de rest qua vrienden etc niemand. En het is inderdaad heeerlijk weer zeg! ben net ook ff lekker buiten geweest.
Net vast wat dingetjes bij de Hanos gekocht voor maandag. Ik kom er net achter dat mijn huid op mijn handen erg droog beginnen te worden. Maar gauw ingesmeerd
Wij hebben iedereen het geslacht en de naam al verteld. Sunshine: Lastig zo'n vent. Hoe oud zijn jullie als ik vragen mag?
Geslacht weet alleen mijn zus de naam weet ze ook niet,niemand weet dus iets van de naam,dan is niks meer een verrassing de datum waarop het gehaald word weten ook alleen mijn schoonouders en zus,de rest hoort t vanzelf
Iedereen zegt dat ik op de uitgerekende datum of later ga bevallen. Ik bereid me daar ook maar op voor. Eerder zou wel mooi zijn.
Vriend is bijna 28 ik ben 22 Ben weer terug van Ctg die was nog slechter als gister dus meteen echo gehad die was wel goed voor nu mocht ik dus naar huis als de kleine maar wel blijft bewegen, ze hebben direct Nieuwegein gebeld dat de uitslagen morgen binnen moeten zijn daar gaan ze voor zorgen en als die positief is wat ze nu bijna wel zeker vinden gezien de medicatie helpt Ctg niet geweldig meer is en gezien m'n andere verhoogde en verlaagde bloedwaardes is hij met Max 12 dagen eruit
Ah.. Nog een die net zo ver is als ik! Iedereen is rond de 34/35 weken behalve wij dan denk ik spannend! Weet zelf niet of ze eerder komt of niet...wachten maar he Iedereen om ons heen weet wat voor geslacht het heeft, maar niemand weet de naam... Wordt wel steeds lastiger om deze geheim te houden hoor
Niemand weet het geslacht...ook wij zelf niet. En de namen weet ook verder niemand, alleen wij natuurlijk. Dus hier is het wel minimaal haha.
Jeetje dat zal wel ff schrikken zijn geweest. Dat ze maar snel met die uitslag komen ondanks dat ze al bijna zeker weten dat ie positief is. En gaan ze dan gelijk kijken wanneer hij er uit komt of?