Jaja eindelijk April. Nu ben ik echt benieuwd wie er het eerst gaat bevallen. Hier is het in ieder geval nog rustig dus ik ga er voorlopig maar niet vanuit hihi.
Goedemiddag dames! We zitten in April! Het komt nu echt dichterbij Hier nog steeds niets.. Dus het is nog steeds afwachten en afwachten! Wel hebben ml en ik eindelijk het kamertje nu echt klaar! We moesten nog de naam plakken op de muur en dat is nu eindelijk gedaan!!! Verder hoop ik dat ze deze week nog komt.. want ben kapot en wil ons meisje zien!
echt ik ga gillen :x lig ik uiteindelijk met dekentje op de bank tussen 2 voedingskussens en kussens in lichte weeen te klokken... kleine man was lekker met trein aan t spelen, manlief de was an t doen trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrring.... staat er ineens een vreemde vent in mn huis die nog even de ramen in keuken kwam vervangen hij dacht ik ga maar gewoon langs en zie wel of ze thuis zijn PLOF:x:x dat hebben de heren geweten weeen inmiddels doodgeslagen en de kleine is muisstil sindsdien
@Musty das op zn zachtst gezegt..niet fijn! Leuk hoor werklui die denken dat je nix anders te doen hebt.. Zal eens even t lijstje gaan zoeken met de datums
Al is deze wel erg lief! Een combi van beide kan dus ook http://www.changeyourstars.com/BabyRam.jpg Musty ik heb medelijden met je. Het is toch geen doen meer op deze manier voor jou! Dames ik heb echt vanaf de laatste week iets geks. Ik ben in eens gek op de geur van schoonmaakmiddelen Zal wel met de nesteldrang te maken hebben. Vooral van die soort glassex en afwasmiddel daar zou ik de hele dag aan kunnen ruiken haha echt raar!
Doglover76 - Jongen 7 april uitgerekend Fien25 - Jongen 9 april uitgerekend Sheann - Jongen 13 April uitgerekend Miep84 - Jongen 13 April uitgerekend Debbsy - Jongen 13 April uitgerekend Want2be - Jongen 17 April uitgerekend Lieke86 - Jongen 20 April uitgerekend Sunshine92 - Jongen 22 April uitgerekend mjs - Jongen 23 April uitgerekend Steeciaantos - Jongen - 24 april 2014 uitgerekend Roos1980 - Jongen 25 April uitgerekend Lief of Stoer - Jongen 26 April uitgerekend Flowie - jongen 27 April uitgerekend loqka - Jongen 27 April uitgerekend Nietverwacht - Jongen 27 April uitgerekend Daisy25 - jongen 30 April uitgerekend Mariannetje - Meisje 4 April uitgerekend Mom2Bvannummer3 - Meisje 18 April uitgerekend Musty - Meisje 18 April uitgerekend Ikbien - Meisje 21 April uitgerekend Angels88 - Meisje 24 April uitgerekend Newbornstar - Meisje 25 April uitgerekend Duimelijn - Meisje 26 April uitgerekend Zeepbel83-Meisje 26 April uitgerekend Maris22 - Meisje 27 April uitgerekend Gupperdegup - Verrassing 14 April uitgerekend Sientjes - Verrassing 21 April uitgerekend Rozanna - Verrassing 24 April uitgerekend Geboren 19 november 2013 - DeesDees - Bevallen van S* - 18wkn0dgn 21 Maart - Lieverdje - Owen - 2750 gram en 47,5 cm (38 wkn5dgn) --------------------------------------------- Daar istie weeeeeerr!!
Pff slechte timing van ze ! Hier ook gek op de geur van schoonmaak spullen haha moet ook elke dag ff een soppie maken hihi
Wij hebben vanmorgen de box alvast neergezet,daarna ook gelijk aan de poets gegaan,daarna ruikt t lekker fris. Hier weer last van verstopping Erg vervelend...
Net terug uit het ziekenhuis , sectio is zowaar vervroegd naar 38+2 op 11 april , viel bijna van mijn stoel dat hij zo meegaand was . Maar ben erg opgelucht ....
fijn mjs! . Ik heb meer last van het ijs eet kwaaltje haha tis maar goed dat mijn suikerwaardes goed blijven dat ik het daardoor wel kan hebben..