Mooie fotos lieke! Het is prachtig weer buiten! Maar kan er niet zo goed van genieten.... Heb hoofdpijn en last van mn ogen... Verder heb ik last van mn buik en rug... Maar denk niet dat het nu zover is dat het gebeurt... (Tenzij het later nog steeds zo doorzet ) .. Ben beetje aan het bankhangen.. Tenminste koel binnen....(ook al heb ik het snikheet)
Nou ik heb vandaag om meer medicatie gevraagd omdat toen ik dinsdag met deze begon haalde ik die smiddags pas op dus had de eerste om 1 uur volgendsmij en Dan na het eten savonds weer want moet eigenlijk smorgen en savonds na de maaltijd maar omdat ik dus zo last heb mocht ik er minder tijd tussen laten dat ging goed maar nu zo rond 3 uur is de eerste aan et uitwerken dat merkte ik gister ook al en dt alles bij elkaar verwachten ze dat die positief gaat wezen als dat zo is zal ik waarschijnlijk dagelijks voor Ctg moeten en als er te rekken valt tot 1 april doen ze dat, mocht de test negatief zijn dus geen cholestase gaan ze nog kijken tot wanneer ze kunnen rekken want de uitslagen nu in me bloed en de klachten laten zien dat er iets niet goed is dus wel even schrikken maar ik heb er wel vrede mee, zou het echt balen vinden als de uitslag morgen positief is maar dan weten we in iedergeval hoe of wat want die onzekerheid maakt het erger, en als die negatief is is er nog iets niet goed maar dan weten we nog niet wat
@Mariannetje Dat is dan wel jammer dat je er niet echt van kunt genieten. Ik zou zeggen doe het lekker rustig aan. Ik denk dat het de komende dagen nog wel mooi weer wordt. (en hoop stiekem dat het maandag ook zulk lekker weer is)
Daar zit ook weer wat in. Dan ben je in ieder geval van de onzekerheid af. Maar leuk is het niet. Wel fijn dat ze al wel een beetje kunnen zeggen tot wanneer ze het ongeveer gaan proberen te rekken. Mocht hij positief zijn. Maar als hij negatief blijkt te zijn vraag ik me toch af wat er dan wel precies mis is.
Ja idd Ja ik ook ik hoop niet dat de kleine zo reageert op deze medicatie, want dan zullen ze die waarschijnlijk stoppen maar dan denk ik dat ik het helemaal niet meer ga volhouden eigenlijk de gezondheid van de kleine gaat voor natuurlijk maar ze hoeven morgen niet aan te komen hij is negatief we stoppen de medicijnen en we proberen zo tot eventueel 40 weken door te komen, heb in iedergeval zowizo duidelijk wat er gat gebeuren als die positief is alleen nu afwachten als die negatief is hoelang ze willen rekken en hoe
Thanxxxx meiden ben dr ook heel trots op mn mooie buikje showen aan iedereen hihi @Sunshine ik hoop dat je morgen een goeie uitslag krijgt!
Dat hoop ik idd ook niet. Dat zou bijna niet te doen zijn voor jou, maar wat je zegt de gezondheid van de kleine gaat voor. Ik ben ook benieuwd wat ze gaan doen als het negatief is.
*klaagzang aan* Bah bah... Lig ik een keer wakker in mn bed.. Maar heb geen slaap meer... Mn hoofd werkt ook niet mee... Echt een migraine gevoel van net zoals voor mn zwangerschap.... *klaagzang uit *
Ik lig ook weer wakker, maar dat ben ik vaker rond dit tijdstip. Heb net maar even schoenen geshopt alvast voor mn verjaardag
Hoihoi dames. Hier nog een wakkere april mama! Kheb last van een plek bij me navel waarvan ze niet precies weten wat het is... kan een navelbreuk/vochtblaas of cyste zijn. Dus lig maar wat programma's terug te loeren... Xx