ik weet niet waar je woont (vergiet) je mag eventueel naar mij toekomen voor foto's, ik maak ze dan wel buiten of tegen de witte muur van de kinderkamer
Oef dat is dan wel weer eindje rijden (uur en 3 kwartier heen) dan ben ik uiteindelijk denk ik nog meer kwijt aan benzine dan dat we hier een shoot zouden doen Maar wel lief en bedankt voor het aanbieden
@musty Hoe gaat het bij jou met t rommelen? Nog geen actie erin? Wel lief dat je sunshine wil helpen,ik woon zelf in zuid holland dus vior mij geen optie
Hahah dt is toch nog best een stukje rijden hoor zeker vanaf Limburg We wonen in goor maar Hengelo is bekender onder de medemens volgendsmij en wel in de buurt hier
@maris..... hier tja.... ik heb t opgegegeven.... ik weet niet wat voor n vliezen soort ik heb ..... net even heeel pissig op de man des huizes geworden :x die liep stennis te maken dat ik geen bier in huis wilde halen dit weekend omdat het elk moment kan gebeuren meegenomen dat meneer al compleet teut is na 2 biertjes en dat ie best 4 dg kan wachten en een weekendje kan overslaan (zijn max 4 biertjes maar toch met het bovenstaande meegenomen) allom drama met elk dingentje alsof meneer zelf hoogzwanger is met zn opvliegers en hormonen word er op t moment echt gek van bij de andere 2 zwangerde die al mee maar nu ... in t begin denk je hahaha grappig en je ziet de lol er van in maar deze week loop ik al stijf van de stress door zijn manier van meezwangeren......t kan dus nog erger enfin toen ben ik effe ontploft, zat er al doorheen, ben verrot, mn botten doen letterlijk pijn door die klote bi en gewrichtsontstekingen al dat gerommel al weken........ heb hm gezegd best ga t hele weekend de kroeg in zuip je lamlazerus maar denk niet dat je dan hier blijft slapen laat staan bij de bevalling bent, dat ie zelf kon kiezen en zeggen en gezegd of hm die paar *piep* biertjes t hm waard zijn en nu is ie helemaal zielig en weet ik wat allemaal :x en ik houd mn poot stijf, nooit maak ik er verder een probleem van bij de andere 2 kwam ie erzelf al mee en dan zou t nu..... denk door die stress.... paar keer gedacht yes het zet door en dan slaat het dood of t gaat over in dat zeurende weeige gevoel in rug benen en buik.. dat is er uit
@Musty mmm mannen je zou ze dan toch op zown moment?? T is duidelijk wat er belangrijk is..goed dat je m de waarheid gezegt hebt. .beter nu dan helemaal niet. .soms moet dat gewoon om tot ze door te dringen en dan snappen ze het eindelijk. .hier drinkt ml gelukkig nooit..dus dat scheelt..Gorinchem is 20 min hier vandaan..dus das zeker ZH indd haha