De April 2014 Mama's #2

Discussie in 'De mama's' gestart door ikbien, 19 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zwaluw88

Zwaluw88 Bekend lid

18 okt 2013
    610
    0
    0
    Zeeland
    Slaap lekker die paar uurtjes ;)

2. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

23 okt 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    Yeah ik mag mn 37 weken dansje doen!!
    Lekker uitrusten vh weekend he dames!!!

3. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Joehoe!! En dat is drie!!!

Hoe het komt?

Niet lang in 1 houding kunnen liggen ivm kramp enzo, honger, plassen, dichte neus... gewoon even eruit MOETEN, weet ook niet waarom.. Heb ik al zeker 2 maanden...
    Ik weet intussen precies welke programma's er 's nachts worden herhaald ;) Zit nu achter Utopia... Even een boiterhammetje smeren en een kopje thee, daarna slaap ik rustig wel weer in... Tot een uurtje of 7 schat ik in!!

Dusss. tot later!!! ;)

4. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Goeiemorgen,

Ik ben intussen weer beneden, was op de bank in slaap gevallen en rond 4 uur toch maar weer naar boven gegaan... Mijn buik is rustig geweest vannacht, maar toen ik nu net opstond (omdat ik alweer bijna een uur had leggen draaien inbed), kreeg ik gelijk weer krampen laag in mijn buik..... Denk dat ik het advies van een vriendin maar opvolg en gewoon ga shoppen straks en zelf alles draag, hielp bij haar ook..... 😏Of misschien toch maar naar die begrafenis in Rotterdam waar ik zo van baal dat ik niet kan gaan...... 😢 Gewoon doen of ik niet zwanger ben of zo, als ik zo nog een week door moet wordt ik echt gek....

Zo, klaagmodus uit! Het wordt dit weekend weer redelijk mooi weer zag ik net op mijn telefoon, kan ik ff de andere kant in de zo'n gaan zitten, ml zei dat ik maar aan een kant bruin geworden was van de week 😜

5. Mariannetje

Mariannetje Bekend lid

6 dec 2006
    975
    248
    43
    Vrouw
    aan de kust
    Mogguh dames!

Hier vannacht redelijk geslapen... Een keer om 5uur eruit...nu weer wakker van de honger!! Voor de rest nog geen veranderingen in mn buik.... Ben het zwanger zijn beu nou!!

Ml is tot 12 uur aan het werk, weet niet wat we gaan doen vandaag..maar wil wel effe het huis uit!

6. loqka

loqka Actief lid

2 jun 2013
    395
    1
    16
    Goeiemorgen dames!
    Hier ook niet goed geslapen!

Over de bevalling ik heb het al een keer meegemaakt maar jullie moeten je niet al te druk maken vertrouw op jezelf en je lichaam je kunt het!
    Het is normaal spanning te hebben heb ik ook de eerste ging supersnel zonder medicatie knippen en lekker thuis dus het is altijd de vraag hoe het gaat lopen maar je krijgt er jou kindje voor terug en meteen ben je verliefd en vergeet je de pijn!
    Wij zijn vrouwen wij kunnen dit! En vooral april mama's;)
    Veel plezier vandaag dames ik ga lekker met mijn dochter erop uit!

7. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Moguh Ladies!

Weer een hoop dramanachtjes lees ik..hier ook vroeg wakker vanochtend. .half 6 ofzo..meneertje begon meteen te trappelen en ik pijnlijke onderbuik. .daarna nog even geslapen maar nu weer wakker..mn opa is vandaag jarig en gaan we even heen en morgen krijg k wat collega's op visite. .beetje afleiding :)

8. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    @mariannetje
    Ze zit ook nog lekker bij jou,maar nu is het wel tijd he? ;)
    Hier goed geslapen,boodschappen al binnen en de was draait al dus vandaag lekker rustig aan ;)

9. Mariannetje

Mariannetje Bekend lid

6 dec 2006
    975
    248
    43
    Vrouw
    aan de kust
    Ja klopt.. Het is nog steeds een prachtig gevoel dat ze nog in mn buik zit! En mooi dat ze nog alle beetjes van mij kan pakken nu het nog kan, maar het is zwaar nou hoor! ;) sinds vanmorgen pijnlijke steekjes down under (dan ook echt in).. En druk gevoel daar...

De wasjes heb ik gister gedaan, alleen nog 1 was opvouwen... Poetsen kijk ik effe aan.. Misschien alleen doekje erover en dan weer rustig aan... Kijken of ml vandaag of morgen de boodschappen wil doen...

Wil eigenlijk naar mn ouders, maar die wonen een uur verderop... Vind het met deze dagen altijd tricky :p

10. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    Dan doe ik met je mee! Hier ook 37 weken vandaag

Fijn weekend allemaal!

11. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Ik bleef tijdens de zwangerschap van mijn dochter gewoon nog dat soort dingen doen (maar liet mijn man wel autorijden), als de eerste krampen komen heb je doorgaans nog wel even ;)
    Ik zat wel op een vuilniszak in de auto omdat je vruchtwater niet meer uit de bekleding krijgt, heb ik me laten vertellen...

12. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Oh hier ook zulke slechte nachten! Ik moet er echt elk (!) uur uit om naar de wc te gaan, wordt nog een keer wakker van de kramp en wordt ook nog wel een keer of wat gewekt door manlief die snurkt of dochterlief die haar deken kwijt is ;)

Nu weer een dagje lekker inruimen en inrichten... de tijd tikt aardig door en we zijn nog steeds niet helemaal klaar met de kinderkamer, dus we hebben nog een mooie missie!

13. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Goedemorgen dames hier heerlijk geslapen! Was ook zo moe.
    Maarja de vreugde was van korte duur:/ Vl komt net sagerijnig en over de zeik beneden. Hij heeft een koortslip. En de vk had hem er toen al eerder op aangesproken dat als hij dt zou hebben tijdens de bevalling enzo hij de kleine het best niet vast kan houden. Nou bij hemmduurt het meestal wel 2 weken voordat het weg is dus ik ga maandag maar even overleggen met de vk. Ben nu wel geneigd de inleiding uit te stellen voor hem. Pfff is het ene dubio opgelost begint het andere weer:( wat zouden jullie doen?

14. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @sunshine... oei oei... ik weet dat je er voor moet uitkijken maar ik vind dat wel heel erg extreem van de vk o_O

manlief hier heeft ook van tijd tot tijd koortslip
    dan mag hij mij en kids niet kussen en wordt extra op hygiene gelet
    niet elkaars handoek of gebruiken ed, ook niet uit elkaars beker drinken, en verder handalcohol

15. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36

Ja Pff verschrikkelijk :( Maarja ik ben nog niet dood van de jeuk maar moment dat hij de kleine vast mag houden kom anders nooit meer terug

16. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    nee dat snap ik, maar zou dr toch bellen en aankaarten want heb t persoonlijk nog nooit gehoord zo extreem....ook niet mbt mn werk

17. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Jeet sunshine het zit je niet mee zeg!

18. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ja ga het maandag wel overleggen dan moet ik er toch heen hoop dat hij hem gewoon vast mag houden anders Zie ik het echt niet zitten

19. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Jeetje wat rigoureus, hij kan toch zijn handen ontsmetten en een mondkapje voor doen , jij kan toch ook haast niet meer ....

20. miep84

miep84 Niet meer actief

Hier al sinds vannacht pijnlijke oefenweeen. Ook in bad en in de douche geweest, maar ze blijven komen. Soms echt wegzuchten, komt als een golfje opzetten. Krampen door mn hele buik, uitstraling soms naar mn rug. Amper geslapen dus!

Nog niet echt regelmatig of sterker, maar ben benieuwd!
    Ook erg veel last vn maagzuur!! mn hele buik maakt rommelende geluiden
    vanmorgen ook even verhoging/koorts gehad, maar na een paracetamol trok het weer weg...
    oefenweeen blijven komen, ene is pijnlijker dan n andere

Deel Deze Pagina