Miep , dat is hier al een week aan de gang , heel vermoeiend allemaal maar. Er heerst ook een pittige buikgriep waar hier het hele gezin al slachtoffer van is geworden en dat werkt ook echt niet mee voor de harde buiken bleehhhh... Sterkte !
@zwaluw ik kan het me voorstellen hoor dat je het eng vind en bang bent voor de bevalling. Laatst zei een oude schoolvriendin van mij het ook. Die is in Juni uitgerekend, maar ze gokken dat die eerder komt. Het is ook niet niks, maar als je kindje er is dan was het het allemaal waard! Ik heb zelf zoiets van ik zie wel hoe het gaat pijn gaat het toch doen en pijnbestrijding heb ik bijna geen keus uit alleen een pompje wat maar "half" en tijdelijk werkt dus ik heb besloten om het zonder te doen. Ik krijg regelmatig de vraag "hoe kan het dat jij er zo rustig over bent?" Tja gewoon niks van de verhalen van andere mensen aan trekken en gewoon afwachten hoe het gaat. En weten waar je het voor doet hihi @Sunshine Wat vervelend zeg! Ik hoop toch eigenlijk dat hij de kleine dan wel mag vast houden. Ik zou gewoon overleggen met de VK. Het moet toch op de een of andere manier wel op te lossen zijn lijkt me? bijv met mondkapjes en ontsmettingsmiddelen enz. Dat is een moment wat je nooit meer terug krijgt, zou echt zonde zijn als hij hem niet zou mogen vast houden. Aangezien hij ook al moeilijk aan jou buik kon zitten @Hier Weer heerlijk geslapen, had ook gedeeltelijk te maken met dat we gister avond bij familie van mijn man op bezoek zijn geweest en dat was een beetje laat geworden haha . Kwam ik gister daar binnen zegt ie: "Wat je nu doet dat kan niet hé". ik zo " wat?" Hij zegt "met 2 man tegelijkertijd door de deur." Ik zo "Theoretisch gezien doe ik dat ook niet hoor , ik ben nog altijd een vrouw en ik draag een man bij me" Die had ie niet zien aankomen de ouwe grappemaker!
Nou hier heeft vanmorgen een bevalling plaatsgevonden...alleen ik was het niet Mijn cavia heeft een tweeling, 2 mannetjes en ze zijn echt heel schattig! De babyfoon met camera heeft z'n werk goed gedaan want ik zag dat ze aan het persen was dus ik gauw kijken heb ze allebei geboren zien worden Nou ik nog... Dacht alleen wel vanmorgen gelukkig hoef ik de baby niet schoon te likken en de placenta op te eten haha Verder alles rustig hier, wel zere buik maar dat komt gewoon door die 8 ponder die erin zit denk ik
Gaaf Sientjes... Gefeliciteerd Je hád me even hoor! Na het lezen van je eerste zin dacht ik dat jij het was!! Miep, sterkte joh.... En Sunshine, da's echt balen.....
Thnx Steeciaantos. Het is bij iedereen anders... dus ik hoop dat het bij mij echt gaat meevallen. Waarom kan je bijna geen pijnbestrijding krijgen??
Nou ik mag geen ruggenprik omdat ik bloedverdunners gebruik. Het risico is daardoor te groot dat ik een ernstige bloeding krijg. En ik houd niet van half werk dus ik heb bewust gekozen voor helemaal niets en gewoon te kijken hoe het gaat lopen .
@Sunshine zit je ook niet mee he zou t zeker even aankaarten indd heb daar ook wel van gehoord ivm imuunsysteem bij pasgeboren baby's. .beter even extra overleg dan t niet doen. .zou toch zonde zijn want dat moment komt nooit meer terug indd @Sientjes wat leuk zeg! Je cavia eerder dan jij hihi
Joehoe goed nieuws! De buurvrouw wil een shoot maken voor ons van ong 80 foto's en een buikschildering erbij helemaal voor niets :0 en daarna als de kleine geboren is ook een shoot van ons 3e en ze zou nix aannemen al kwamen we met een bos bloemen aan
Fijn Sunshine...dat had je ff nodig volgens mij! Wat betreft de koortslip, ik heb wel gehoord dat je uit de buurt van een baby moet blijven en in geen geval een kusje mag geven. In het engels noemen ze dat ook wel de 'kiss of death'. Ik zal een googlen op die term.
Sterkte met het maken van de keuze of het lukt om te wachten of dat de jeuk te erg is :-S Vraag me wel af of het inderdaad met een mondkapje niet gewoon veilig is...
Dankje dames doet me echt even goed ja een shoot Ik ga maandag maar is overleggen met de vk hoe of wat hoop voor m dat de koortslip dan al weg is eigenlijk maar hou me er niet op vast meestal duurt het echt lang bij hem
Enne... als je mooie buikfoto's hebt, krijgen we daar dan ook nog iets van te zien???? We zijn namelijk helemaaaaaal niet nieuwsgierig...