Oe spannend lieke! Zet t m op meis! @mariannetje Ik hoop dat dit t begin ook voor jou is! Spannend al die beginnende bevallingen! Nog even geduld voor mij,ben zo nieuwsgierig
Hahaha ik ben dus niet de enige gek! Ook hier ligt al een blikje Red Bull koud en heb ik thuis al opgedragen na de bevalling een wit puntje met filet american te willen. Zooooveel zin in! En ik wil ook wel in de groepsapp! ik ga even pmmen
Hier ook blikje energie al in de vluchttas hoor haha komt vast van pas na de bevalling! Hopelijk zet het door voor diegene bij wie het aan het rommelen is...
Hihi ja ik zeg ook steeds ik wil gelijk een broodje filet! En theeworst moet ook in huis gehaald worden dan. Dat zijn eigenlijk de enige 2 dingen die ik echt gemist heb. Voor de 1 is dat wijn, de ander redbull en de volgende wil biefstuk of filet echt grappig.
Ik ook , vind red bull echt heel goor idd , weet nog dat ik na de geboorte van mijn dochter ook filet wou , verkochten ze het niet in het ziekenhuis !!!! Ik was echt zuur ! Nu gaat mijn man het bij de broodjeszaak in de buurt halen
Ik ook musty,bah! Doe mij maar een lekker koud wit wijntje Ik ga borstvoeding geven dus ook dat zit er voorlopig niet in
Spannend lieke!! Hier ook trouwens: om 21.00 slijmprop verloren met wat helderbloed. Sinds dien weeen, maar nog niet regelmatig, worden wel sterker.(vndaag 39wk) enige waar ik wel mee zit: al 3 dagen flinke diarree, nu ook nog..hoe gaan ze dat doen met een (eventuele) bevalling?!
Ook spannend dus!! Hoe voelen jouw weeen aan? Mij meer samentrekkingen onderin mn buik... Wel onregelmatig...
Ja! Begint zeurderig, neemt toe in kramp/pijn, en zwakt weer af. zit steeds ongeveer 5/6 minuten tussen, maar dan ook ineens weer 7/8min. Meeste duren rond de minuut
Heb hetzelfde zon beetje nu ja... Sommige zijn al erg pijnlijk!! Denk ook dat mn vliezen gebroken zijn... Tenminste...een scheurtje heeft... Vind het zoo spannend nu!