Ik nog niet... Weeen zijn nog te onregelmatig en zover ik kan zien is het vruchtwater helder.. Dan mag ik morgenochtend pas bellen.... Tenzij de weeen sterker en regelmatiger worden
Nee Maar ga ht wel proberen... Zal de rust goed kunnen gebruiken voor het echte werk! (Ml slaapt gewoon door al haha)
Haaha die mannen kun je beter nog maar even laten slapen. Die worden dan toch alleen maar zenuwachtig
Klinkt spannend! Ik kan niet slapen. Heb sinds vanavond in eens zo'n pijn in m'n rechter lies En zere onderbuik en rug, straalt uit naar mn been. Ik denk bekkenpijn of misschien indalingspijn. Nog anderen wakker?
Ik ben nog wakker.... Half uurtje geleden de vk gebeld... Ze vind mn weeen nog te laat achter elkaar om te komen... Echt om de 3 minuten..dan komt ze... Pfff...die rugweeen zijn pijnlijk zeg!
Om de 3 min?? Wat een strenge vk heb jij. Als het niet meer gaat gewoon weer bellen. Is je man al wakker?
Ik zit nu volgens mij op de 5-6... Pijn doet het wel ja! Hij is wakker niet te missen meer met mn gekreun en gesteun elke keer
Spannend zeg! Maar ik mag al bellen bij om de 5 minuten Hier een onrustige nacht, dus ben maar aan het strijken geslagen
Hier ook nog wakker. Ben maar uit bed gegaan, nu ook kramp in mn linkerbeen, kan toch niet skapen nu. Hier nog steeds onregelmatig, minimaal 3min maximaal 13min. Duren wel steeds rond de minuut. Sommige echt heel pijnlijk! Hier moet je altijd verloskundige bellen wanneer vliezen gebroken zijn of als de weeen tussen de 4/5min komen, voor minimaal een uur. heb dus nog niet gebeld..
Heb net effe gedouched... Helpt een klein beetje...wel tussendoor 2 ween gehad... Niet fijn als je dan staat!
Vervelend is da he als ze niet regelmatig zijn? Sommige zijn bij mij 7-8 minuten maar de meeste toch 5-6 Pfff. Als ik dit nog de hele nacht moet doorgaan ben ik kapot! Hoop dat het wel iets doet hoor!!