Ja beetje vreemd dat ze 1x in de 24 uur kijken :s en dan vraag is maar wat als het zelf doorzet want liefste hebben ze snachts geen bevallingen, ja dan gaan we het proberen te rekken tot de volgende ochtend -.- Heb het gevoel dat dit lange dagen gaan worden en ik heb al zo hekel aan in het zh liggen , lig liever in een deken gewikkeld op de hoek van de bank
Dat denk ik ook, Het is gewoon niet prettig om hele dagen in het ziekenhuis te zijn en dan lijken 5 minuten al snel een half uur. Ook omdat de mensen in en uit lopen en de kamers "kaal" zijn. Wel raar dat ze zo reageren trouwens dat ze het 's nachts liever niet hebben, maar ik neem aan dat je dat niet kan tegen houden als het eenmaal zover is
Ja ballon maar die controleren ze 1x in de 24 uur om 7 uur smorgens ongeveer nou als dat woensdag ochtend niet voldoende gedaan heeft heeft ballon er tot 12 om uit te vallen , nou als die er niet uit valt of ook maar een uurtje later dan wachten ze tot donderdag ochtend als het dan nog nix gedaan heeft krijg ik een nieuw ballonnetje doet dat nog nix vrijdag ochtend dan weet ik niet hoe verder
Ja nou ik zij ook al kan de jeuk erger worden doordat er zoveel hormonen vrij komen in m'n lichaam , jaaaa dat kan zeker nou zal me toch gebeuren dat woensdag om 3 uur smiddags die ballon eruit valt de jeuk alleen maar erger is en dan nog door moet tot donderdag ochtend omdat het anders te "zwaar" word voor me een hele dag door te komen, nou nee ik slaap nu al amper laat staan met ng meer jeuk
mn hemel... had je graag wat ontsluiting overgestuurd.... ben idd bang dat het zo een aantal dagen overheen gaan
Snap dat zowizo niet waarom je moet blijven wachten tot die ballon loslaat dt kan ik thuis ook wel Maargoed klaagmodus weer uit moeten er maar het beste van maken! Nu alweer krampen:/ dt vind ik wel het jammere eraan veel krampen gehad en het heeft helemaal Nix gedaan niet eens iets verweekt Nu zet ik de klaagmodus echt uit hoor haha
Vervelend hoor sunshine! Hoop voor je dat het snel zal gaan! Hier ook nergens last vam denk dat ze het nog veelste leuk heeft z
Ja bah k*t ziekenhuis ze vroegen wel Of ik morgen om 4 uur al kon uh nee want Vl wil ook graag mee die werkt tot half 5, ik zo 6 uur kan wel, nee dat kwam Hun niet uit dan hadden ze pauze -.-
Nou ja zeg!!! :x Lekker klantvriendelijk, Ik snap wel dat ze vaste tijden pauze hebben, maar ik neem aan dat ze niet allemaal tegelijk pauze nemen?
Geen id blijkbaar wel, maargoed ik weet wel als die balon er woensdag middag uit valt en ze doen nix kunnen ze donderdag maar zo veel mogelijk me met rust laten , Maarja kan me nu wel druk geen maken heeft toch geen nut
Tegenwoordig kan alles pas ook toen het zo druk was op de poli moet 2 uur wachten ivm bevallingen uiteindelijk liep ze 2 uur uit maar de gyn had ng wel even pauze genomen ze liep toch al uit
Thanxxx allemaal! jayvin is lekker rustig nu en aant bijkomen van alle inspanningen. .op t laatst toch de vacuümpomp erop en ik ingeknipt. .maar t moment dat k zag dat ie eruit kwam en bij me gelegd werd zal k nooit vergeten. .zoooooo moooiii!! Hij zette het meteen op een huilen en dat heeft ie een half uur lang gedaan. .meteen begon ie te plassen hihi voelde warme straal langs mn buik heen lopen..hij had een flinke toeter op zn achterhoofd door de pomp maar die is bijna weggetrokken. .hij moppert een beetje met aan en uitkleden. .mmaar das logisch natuurlijk. .hij is zo cute! @Sunshine ik ben ingeleid met tablet. .waarom doen ze dat bij jou niet? Toch raar dat ze zo reageren met snachts geen bevallingen. .ik had met tablet in 6 uur nog wel 3 cm..toen werden meteen mn vliezen gebroken..toen kwamen de weeën zo snel dat k om medicatie Gevraagd heb. .kreeg half 8 ruggenprik en half 10 had 7 cm en kwart over 11 volledige ontsluiting. .alleen weeën waren niet krachtig genoeg dus pomp erop en toen ging t..half 1 persen alleen meneertje kwam niet goed naar beneden en toen issie met vacuümpomp geboren..is snel gegaan nog vindt ik. .snap niet dat ze dan bij jou ballon doen..maar dat zal overal anders zijn?
Balen sunshine! Maar wat een rare antwoorden krijg jij in t zh zeg! Onbeschoft gewoon... Sterkte deze week en hopelijk gebeurt er ui zichzelf nog wat,al is het maar verweking