Hier gaat het goed hoor! Beetje paar stress-dagen achter de rug door die honden. Ze is nu 2 weken loops en het reutje doet al 4 dagen vervelend... Maar gelukkig al minder! Nog even volhouden dus... Hopelijk komt ons meisje als dit met die honden afgelopen is anders is het zo druk gelijk! Lief dat je het vraagt ! Spannend voor jullie vrijdag, ga duimen ervoor! Hier ook het idee dat ze nog wel even blijft zitten. Alleen blijft de 14e steeds in me hoofd terugkomen... We gaan het meemaken!
Dat is mooi om te lezen . Ja ik denk even vragen tussen alle bevallingsverhalen door hier hihi Gelukkig word het vervelende al minder Ik ben benieuwd, wie weet heeft je gevoel het wel goed dat het de 14e wordt je weet het nooit.
Ja wij moeten alsnog gewoon 'wachten' totdat onze baby komt,maar de lijst word zo wel mooi zeg! En wat een mooie baby's worden er geboren,kan ook bijna niet meer wachten! Voor mij gaat het ook al opschieten...
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter,Musty!!! Wat een ontzettend mooie foto Succes met de allerlaatste loodjes Sunshine,hopelijk ben je nu dan echt binnen een paar uur mama!
Ik hoop niet dat ik hier straks nog als enige ben en jullie allemaal al in het mamatopic zitten hahaha!
Haha ach zoals het nu bij mij is ga ik er voorlopig ook niet vanuit dat mijn kleine zich komt melden.
Ja inderdaad! Maar vind het prachtig om al die lieve foto's voorbij te zien komen! Scheelt dat jij ook al weet wanneer
Haha ja daarom,er is nog nooit 1 blijven zitten zeg ik dan altijd maar! Ik ben ook nog maar 37,3 weken,van mij mag ze ook nog wel even blijven zitten hoor,is beter voor de kleine,maar ja ik krijg een geplande ks dus weet hoelang ik max nog loop.. Ook wel raar idee hoor,had het liever ook anders gezien....
Precies haha . Kan ik me ook voorstellen dat je het liever anders had gehad. Maar ach alles voor de gezondheid van je kindje toch?. Bij mij is het afwachten of de kleine op tijd indaald of niet. Heb 16 April weer een controle.
ej meiden, wat leuk om te lezen dat er al aprilbabys zijn! ik ben zelf aanstaande maandag uitgerekend en wil jullie succes wensen met de laatste lootjes...spannend!!!
Bij mij is ze ook nog niet helemaal ingedaald maar is wel beter voor de ks. Spannendvoor jou,hopelijk daalt t snel in. Wat gaan ze anders doen of weet je dst niet?
@miep: gefeliciteerd! Wat een knappe vent, hij kijkt ook zo mooi serieus.. @dreumes en mariannetje: ook jullie van harte gefeliciteerd!! @musty; jaaah daar is ze dan!! Heerlijk meid!! Gefeliciteerd! @sunshine: spannend!! Kom op meid, je kunt het! @zeepbel; don t worry, bij mij is er ook nog niks aan de gang dus ik wacht gewoon geduldig met je mee @hier: niks te melden. Lekker twee nachtjes erop uit geweest met manlief. Heerlijk niks gedaan, slapen en eten en in de zon liggen. Mmmmmmmm
Bijzonder hé lieke? Dat zo'n klein wondertje in je buik heeft gegroeit Mooi mannetje hoor! Hoe gaat t met jou? Zijn jullie al thuis?
Nou indd heeeel bijzonder dat ie erin gezeten heeft. .bevat t soms nog niet helemaal. .we zijn gistermiddag thuis gekomen. .k moet herstellen vanwege mn hechtingen. .erg beurs vanonder. .auwie! Jayvin is gehaald met de vacuümpomp. .heeft er nog beetje last van..maar verder gaat t prima met m @duimelijn echt vindt je? Ik zie het nog niet zo