Het is een hele poos geleden dat ik hier heb mee"gepraat" maar wil me graag weer toevoegen! Ik zie dat er intussentijd veel gebeurd is! Iedereen die bevallen is van harte gefeliciteerd en hoop dat alles goed gaat met jullie en de prachtige baby's! Hier net de 37 week bereikt! Spannend word het nu! Fijne dag iedereen! Liefs daisy
Ja inderdaad beetje kletsen over van alles en nog wat. Ik merk ook dat zij dat zelf ook erg prettig vind. Ook allebei eerder moeten stoppen met werken vanwege de kwaaltjes dus ook nog redelijk wat gemeen. We hadden eerst ook de zelfde VK tot dat ik over moest naar de Gyn in het ZH. Enige verschil is alleen dat zij een meisje krijgt en ik een jongetje en die ene maand verschil
Leuk Daisy dat je er weer bent! Er is ondertussen een hele hoop gebeurd hier qua geboortes Lijkt wel aan de lopende band te gaan haha .
Ik ben zojuist door het ziekenhuis gebeld voor de tijd dat ik me mag 'melden' voor de ks.... Nuchter komen etc... Nu echt aftellen!! Spannend!
Ook ik mag me binnen 'nu en 10 dagen' melden voor het inleiden van de bevalling... Straks de 38 wk controle... Ik heb echt mijn buik ervan dik!!!! Pfff, wat groeit die kleine in korte tijd nog veel zeg... En dan lekker zoveel mogelijk uitrekken, ik weet soms niet waar ik al mijn ingewanden moet laten!!!!
Dat is niet zo lang meer! . Geloof graag dat je ertegen op ziet Maar je hebt dalijk wel weer een mooi wondertje in je armen!
Een paar dames weten hun datum en tijdstip al, aftellen geblazen voor jullie! Gisteren was ik ineens 'bang' voor de bevalling... Ze zeggen tog aan het einde ben je er klaar voor. Maar ik ben er nog niet klaar voor hoor... Tenminste zo gevoel heb ik nog! Maar kan ook komen doordat ik me zo goed voel, geen last van mijn cvs heb en bang ben dat het straks (dubbel zo) hard terugkomt. Speelt ook een grote rol. Nog meer die ook opzien tegen de bevalling?
Lang geleden hier wat getypt, wel meegelezen. Wat zijn er veel mooie babys geboren <3 gefeliciteerd allemaal! Lekker genieten. Hier nu 37 weken en 4 dagen zzwanger en ben het flink zat aan het worden. Slaap erg slecht in de nacht eigenlijk gewoon helemaal niet dus gisteren van de vk een tabletje temazepam gehad omdat ik helemaal op ben. Die vanavond eens uitproberen hopelijk helpt dat!
Opzien tegen de bevalling niet echt. Maar meer opzien tegen het feit dat ik niet weet wat er komen gaat en wanneer... Ongeduldigheid
Nou dames, de vk is langsgeweest en mijn vliezen zijn inderdaad gebroken. Nu wachten tot de weeën regelmatig komen. Moet de weeën al aardig wegpuffen en doen al flink zeer. Ik zei gisteren nog, jeetje het zou toch wel fijn zijn als hij wat eerder komt, maar ik zal wel pech hebben... Hij blijft vast lekker zitten tot 41 weken.
We zijn alweer op 10 april vandaag,die dagen vliegen om,maar ik ga nu wel verklappen dat ons meisje er voor de pasen is Ik zie er vooral tegenop omdat het een ks word,had het liever zelf nog geprobeerd,maar idd dat word ook wel verzacht door t feit dat het voor mij en die kleine beter is en ik eigenlijk toch stiekem niet kan wachten totdat ze er is,maar vooral ook omdat dit onze eerste meid word
Spannend flowie,hopelijk komen je weeën snel wat regelmatiger en duurt het niet zo lang meer,succes!!
Hallo dames! Weer veel gebeurd lees ik! @ sunshine gefeliciteerd geniet van je kraamtijd! @ flowie succes meid je kan het hoop dat je snel je kleine in je armen kan houden! Hier met flinke blaasontsteking en hoge koorts gister in ziekenhuis opgenomen! Infuus ctg scan die eeuwen leek te duren! Tegen de 40 graden koorts ze wouden de baby bijna halen! Maar zo snel de koorts was gekomen verdween die weer en ben ik nu net weer thuis antibiotica gekregen en ik voel me prima!