Het rommelt hier.Vanaf gisteravond laat t/m nu lichte weeen en daarbij harde buiken. Nu ik uit bed ben lijkt frequentie wat af te nemen.Ik gok op flink voorwerk
Hier ook een nacht rommelen en op een gegeven moment zelfs om de 5 minuten, maar hier inderdaad voorwerk
Spannend meiden,hopelijk zet t snel door. De lijst is inderdaad wel erg blauw,word tijd voor wat meer roze Ik heb ook steeds meer pijn/moeite om overeind te komen,te draaien in bed etc. soms wat pijnlijke steken beneden,denk ook dat t verder aan het indalen is. Maandag weer naar de controle,we zijn nu de dagen ipv de weken aan het aftellen
Goedemorgen dames! Hier ook wat voorwerk paar dagen spannend he? Ik heb BI dus heb altijd last met opstaan en met dingen doen dus ik kan niet zeggen dat ik verschil voel.
Mogguh dames!! Gefeliciteerd iedereen met jullie zonen! eindelijk in jullie armen! Onze meid doet het goed! Combi van bv en fles... Wil namelijk niet fulltime bv geven.... Stuwing is er bijna doorheen... Dus geen 'harde tennisballen' meer ze slaapt goed en drinkt lekker veel! Vandaag voor het eerst naar buiten met haar! Alleen effe wachten tot pappa klaar is met werken (12u)..
Spannend zeg met dat voorwerk! Wie o wie gaat de volgende zijn?? @ Mariannetje fijn dat het zo goed gaat! Op hoeveel nachtvoedingen zit je nu?
Precies! Wat dat betreft balen wij er gewoon heel erg van. Maar hebben inderdaad besloten om eerst af te wachten wanneer onze kleine zich aanmeld
Gefeliciteerd dames! Hier is het nog altijd rustig tot zover, heb ook weer prima geslapen. Wel een heerlijk bewegelijk kindje daar binnen maar dat is het dan ook. Voor de rest geen krampjes of iets gehad. Enige waar ik last van heb is dat ik vocht vasthoud dus heb nu van die lekkere bolle wangen en mijn trouwring past ondertussen ook niet meer aan me vinger. Die heb ik nu maar aan een ketting om me nek hangen Dus ik denk dat het voor mij nog wel ff gaat duren. Als laatste ofzo haha En ondertussen een hele ongeduldige man hebben Tja kan er niks aan doen dat kindje net zo eigenwijs als zijn vader is
Wauw wat zijn er al een hoop kleintjes geboren! GEFELICITEERD met de geboorte van jullie kindjes! Ik hoop dat bij jullie allemaal alles goed gaat en jullie heerlijk aan het genieten zijn. @ de meiden die nog aan het wachten zijn: wat lijkt dat dan lang te duren he hihi nog even geduld we komen vast ook aan de beurt Verwacht hier zelf eigenlijk nog even niks, oudste kwam met 40.0 middelste met 40.2 en jongste met 40.4 dus vermoed dat deze er 40.6 van maakt en ik nog even geduld moet hebben haha manlief zegt dat ie verwacht dat hij van vandaag op morgen komt hihi nou we zullen het gaan zien.
Ze zit nu op 2 nachtvoedingen! Rond 23.00 de laatste en dan rond 03.00 en dan weer rond 07.00... Met af en toe een verschuiving van tijd Dus ze doet het netjes!!!
das netjes indd hier 2200 laatste avondvoeding en afgelopen nacht kwam ie om 3 uur en daarna om half 7..soms verschuift dat indd nog wel eens maar is goed te doen
Oh leuk om te lezen...jullie zitten natuurlijk helemaal in de nachtvoedingen. Heb echt weer zin om bv te geven *droomt vast vooruit*
Haha idd,jullie zitten daar al in,maar als ik t zo lees doen ze t netjes 's nachts Thanks want2be,vind t erg spannend!
Ja zijn heel tevreden..bv is goed op gang gekomen nu..t stroomt er met wwatervallen uit..dus Jayvin kan goed drinken..kraamzorg is ook heeeeel tevreden over Jayvin en zn drinkgedrag
Hier nog even de babyfoon aangeschaft had toevallig nog een cadeaukaart van de prenatal en de voeding en een aantal luiers in huis gehaald. Nu helemaal klaar voor de komst van de kleine hihi Nu maar afwachten wanneer hij zin heeft om te komen.. Ik heb het vandaag wel heel de middag al onwijs warm, zweet staat me nog net niet op het voorhoofd.