Ja heb sinds het strippen veel slijmverlies en menstruatie krampen en echt pijn in mijn onderrug het zakt niet af maar blijft zeuren hoop dat het zonder inleiden doorzet
Sheann, dat klinkt behoorlijk heftig zeg... Pffffffffff!!!! Hopelijk ben je intussen weer een beetje bijgekomen van alles? Fijn dat het met de kleine goed is gegaan, echt eng om te horen dat de hartslag zakt en dat er achteraf gezien reden was geweest voor een keizersnede... Jij hebt wel wat te verwerken denk ik zo.... Duimelijn, wat een geweldig lieve en mooie foto zeg!! Kan me voorstellen dat je daar héél blij mee bent, koesteren!!!!
haha nee kraamhulp hield ze onder handwarm water uit de kraan..niet gloeiend heet maar lekker warm zodat je je boeltje niet verbrand helpt echt..wist ik ook niet dat dat zou werken maar sindsdien is de stuwing er doorheen
Gaan we eigenlijk een april mama's topic openen? Morgen zitten we alweer halverwege de maand,wat vliegt de tijd zeg!
Wat een mooie foto Duimelijn! En inderdaad wat een verschil dat sommige nog zo zitten af te tellen en dat anderen al uit de kraamweek zijn. Ben wel benieuwd wie de volgende wordt... ik hoop de dames die al zo overtijd lopen!
Goedemorgen dames Mooie foto duimelijn echt prachtig! Succes vandaag iedereen met controle of zh bezoek!
Hier is de stuwing gelukkig voorbij en de borstvoeding begint nu eindelijk lekker te lopen. De kleine valt wel steeds in slaap tijdens het voeden en omdat hij nog niet boven zijn geboortegewicht zit kolf ik het laatste beetje af en geef dit in een flesje. Als ik een hele voeding afkolf zit ik rond de 70 ml. Hoeveel ml of hoe lang drinken de andere kindjes?
Yes please! Ik wil er graag meekletsen vanaf t begin.Zou zo zonde zijn als er al heel veel gekletst is daar en je je later moet bijvoegen zonder dat je precies weet wie/wie is Meestal wordt zo'n topic ook geopend als het bevaltopic dicht kan toch? Hier alles rustig.Zometeen controle bij de verloskundige
Goedemorgen, Kwam eens even gluren of er al weer dames bevallen zijn Hier is alles nog rustig , vandaag 40.2 , ben benieuwd hoe lang deze kleine man nog blijft zitten haha we zullen zien. Als het net als bij voorgaande zwangerschappen weer 2 dagen langer is dan word het zaterdag
Vinden jullie het dan niet erg als we het over borstvoeding en poepluiers hebben hier? Lijkt mij ook niet even makkelijk voor iedereen.