Haha ja nog steeds, maar ik maak me er niet te druk om. Kan altijd nog gebeuren in die 8 dagen haha en anders tijdens de bevalling wel. Ik moest in ieder geval bellen als de vliezen gebroken zijn of weeën of bloedverlies heb en gelijk komen.. Dus nu gewoon nog even lekker genieten en afwachten, ik zag dat het binnenkort weer mooi weer wordt buiten dus
@doglover Succes meis,zet m op! @sunshine Jeetje het zit je idd niet mee... Hopelijk is er niks ergs,heb je misschien al teveel gedaan? Zoals tillen of bukken? @steeciaantos Wat een eigenwijsje haha hier ook nog niet volledig ingedaald maar dat is in mijn geval beter juist,voor de ks... Heb lekker de was buiten gehangen t is prachtig weer,lekker van genieten!
haha wat toevallig ben wel benieuwd hoe het deze keer gaat een gezonde spanning zeg maar! Omdat het vorige keer zo goed is gegaan denk ik wel eens het kan alleen maar tegen vallen! Maar we zien het positief tegemoet!
Ja eerste bevalling ging echt snel 04.00 braken vliezen spontaan toen ging ik weer slapen 10.00 wakker geworden voelde wel wat maar niet echt 14.00 kwam vk kijken ohh is begin zei ze ze ging weg de deur sloeg dicht en weeën sloegen om 16.30 schreeuwde naar mijn man als dit het begin is......... Vk kwam 17.00 en mocht gelijk persen om 18.25 was ze er! Maarja de vraag is hoe gaat het nu verlopen!
Doglover succes en dat je maar een goeie bevalling mag hebben! Steeciaantos vervelend van het indalen, maar gelukkig wel met het hoofdje naar beneden al! Worden jullie ook een beetje moe van iedereen die vraagt hoe het gaat? Hier elke dag (ochtend EN avond) door schoonouders, want ze zijn zo zenuwachtig... Acch het is wel schattig... Maar zo irritant! Ze vragen het alleen maar voor m'n meisje want hiervoor vroegen ze bij a nooit hoe het ging met mij (en m'n ziekte)... Klaagzang weer uit hoor moest het ff kwijt hihi!
Succes doglover!! Hier woon ik boven mijn bedrijf dus ik word door het personeel in de gaten gehouden of ik al naar het ziekenhuis vertrek. Khoop dat ik in het weekend beval want ik heb echt geen zin om al puffend voorbij te lopen
Nou hier valt t wel mee alleen op school bij mijn oudste,was bij mijn oudste ook,toen liep nog een week overtijd ook,iedereen was toen in de ban van mij en de baby,gek werd ik ervan.
Nog geen nieuwe babytjes? Hier morgen newborn fotoshoot, ook met onze oudste erbij worden wat foto's gemaakt. Ben benieuwd! Vnmiddag even shirtjes geshopt voor beide kerels
omfg dat is we DE ultieme plek om te wonen voor pottenkijkers! Whaha nou hopen dat het gebeurd op een gek tijdstip waarbij niemand aanwezig ise Hier wordt ook dagelijks veel gevraagd hoe het gaat. Ik vind het wel lief,die belangstelling
Ik ben 6 dg na de bevalling met de duowagen wezen wandelen. Kort rondje in de wijk. Na 15/20 min weer thuis heb toen wel weer even moeten rusten op bed. Verder gister en vndaag (9e en 10e dag) met de auto naar opa/oma geweest. Uurtje weg en dan weer naar huis. Vndaag ook even gestopt/ geshopt bij prenatal
Vandaag met Jayvin buiten geweest en net weer omdat k het idee had dat ie spruw heeft..en jahoor beginnende spruw..maar hij drinkt verder prima
Hier ook een berichtje uit het zh, gistermiddag ingeleid met een ballonnetje... Duurde langer dan verwacht, maar zoals het er nu naar uitziet, mag ik morgenochtend naar de verloskamer... Spannend... Doglover, ben benieuwd of het met jou sneller is gegaan...!! Hoop snel met mooi nieuws te komen...
Succes Rozanna en Doglover! Ik hoop snel nieuwe mooie baby foto's te zien! Hier net terug uit het ziekenhuis voor een ctg en echo ivm minder leven voelen. Gelukkig goedgekeurd en weer thuis!