Goedemorgen dames! Vanochtend controle gehad alles was goed! Vandaag niks bijzonders doen jullie wel?
Fijn dat alles goed was!.. Hier ook vrij weinig bijzonders in de planning. Beetje genieten van het mooie weer.
Ik hoop dat die van mij toch echt een April kindje wordt hihi, maar we zullen het zien ben volgende week officieel pas uitgerkend
Ik mik op een Koningsbaby! Nee hoor,ik denk dat het hier een mei baby wordt,al is dat nergens op gebasseerd. Fijn dat alles goed was Loqka! Hier ook geen bijz te melden. De juf van mn kleuterzoon trouwt straks en ik ben hulpmoeder op de kinderreceptie die de klas vanmiddag heeft.Ze hebben een liedje ingestudeerd voor haar en staan haar met bloemenbogen op te wachten,ben benieuwd!
Kan niet wachten om lekker te gaan shoppen voor de zomer... zonder dat ik na 5 stappen al buiten adem ben. En lekker naar de kapper... dus kleine man, meldt je snel!!
Ahh heeft niet doorgezet dus? Hier ondertussen de eetlust helemaal verdwenen en af en toe last van maagzuur. Af en toe een krampje maar daar blijft het ook bij
Dan zal het bij jou toch zeker vandaag of morgen zijn? Of ben ik nu een wijsneus Ik hoop dat het hier niet tot de 40 weken hoeft te duren. Ben het zo zat! De baby lag met 34 weken ook 1,5 week voor op groei. Dus ik hoop stiekem dat het niet de 26e wordt, maar iets eerder. Met pasen ofzo.... Vanmiddag weer controle bij de VK. Ik zit trouwens net op mijn zwangerschapskaart te kijken en ben sinds 6 maart al niet meer aangekomen. Ze hebben er verder niets van gezegd, maar ik vind het een beetje gek. Zijn er meer die dit hebben?
Ja dat roep ik ook al een tijdje. Ik ben deze kleding echt zat, elke keer gauw truitje wassen en weer aan want ik heb weinig wat nog goed zit op dit moment. Ik ga toch nieuwe kleding nodig hebben want toen ik gestopt was met de pil ben ik in korte tijd zo'n 5 kilo aangekomen en toen snel zwanger geraakt. Dus al zou ik m'n gewicht weer hebben van toen voor ik zwanger werd, pas ik toch m'n oude broeken niet meer. Wel de bedoeling dat die weer gaan passen maar daar zal wel weer even wat tijd overheen gaan.
Ik ben ook vanaf 35 weken niks meer aangekomen, sterker nog de laatste 2 weken 600 gram afgevallen. Ik vind het niet erg hoor ben nu zo'n 12,5 bijgekomen meer dan genoeg!
En ze hebben daar bij jou dan ook niets over gezegd? Ik ben nu in totaal 8 kilo zwaarder, bij de eerste had ik er 12 extra kilo's bij. Prima hoor, wat er niet aankomt, hoeft er ook niet af
Nee hoor hebben ze ook helemaal niks van gezegd. Ik moet wel zeggen dat ik vanaf die tijd meer op de suikers ben gaan letten omdat de baby al flink was. Dus ik denk dat het daar wel mee te maken heeft. De baby is gewoon goed gegroeid, nog steeds geen kleintje natuurlijk maar verder prima dus dan is het niet erg als je niet meer aankomt.
Goeiesmiddags! Nog geen nieuwe baby's? Hier morgenochtend intake consultatiebureau..en Jayvin doet het nog steeds prima..heeft wel last van beginnend spruw maar dat kan geen kwaad volgens de dokter. .moet vanzelf weer overgaan en hij heeft er geen last van ook lekker gestopt vanochtend voor m..wat zomerkleertjes gekocht bij C&A..zoooo schattig! ook nog een pakje wat ie nu aankan.. ook nog in het zh geweest waar we ons traject doorlopen hebben van Ivf en iui..we hebben Jayvin laten zien aan de arts die ons altijd behandeld heeft..ze vondt het erg leuk om m te zien
Hier vndaag intake gehad Ook newbornshoot gedaan, ben zeer benieuwd naar resultaat! Jochem doet t ook super! Vnmiddag wat krampjes gehad, zo zielig! Ook minder geslapen maar slaapt nu alweer vn voeding naar voeding. Zit alweer wat boven geboortegewicht
Goedeavond meiden, Vanmiddag om 12.17uur is onze prachtige gezonde dochter geboren! 10 dagen eerder als de uitgerekende datum met de geplande keizersnee,een gentle sectio gehad en dit was puur genieten! De kleine meid heet F.abienne en weegt 3830 gram Wij genieten volop en het gaat goed,het hele verhaal volgt snel,nu ff lekker uitrusten
Gefeliciteerd!! Wat heeft ze een mooie naam gekregen. Ik had al zo'n vermoeden dat ze vandaag geboren zou worden Geniet ervan en kom maar goed bij van de KS.