Ben benieuwd of dr iemand op mijn uitgerekende datum gaat bevallen hihi..das as zondag de 20e op eerste paasdag
Ja wie weet,mijn dochter is op witte donderdag geboren,ook bijzonder Het gaat zo goed dat wij morgenochtend heerlijk naar huis mogen,ik kan niet wachten!! Lekker genieten met me mooie gezin!
Ha meiden, gistermorgen 18 april is om 6:20 onze dochter M. geboren met 39wk1dag! Was een pittige bevalling, uiteindelijk met vacuümpomp en het nodige knip- en scheurwerk... Ze weegt 3620gr. Ze maakt het redelijk goed, gelijk naar de IC gegaan en is nu voornamelijk beroerd van de medicatie en de bevalling met pomp. Vandaag een dagje niet buidelen dus, maar even zoveel mogelijk rust... Ze heeft gisteren al de nodige onderzoeken gehad naar het hartje, het ziet er niet helemaal zorgeloos uit. Ze zal minimaal 1 operatie moeten ondergaan aan de aorta, verder zal de tijd moeten uitwijzen hoe ernstig haar hartafwijking is. Dinsdag hopen we daar meer over te horen. Het is al met al een spannende en ook rare tijd, omdat het moeiljik is om het hechtingsproces op gang te brengen doordat ze niet bij ons is en omdat ze zich ziek voelt. We hopen dat ze zich vanaf morgen weer wat beter voelt zodat we haar in ieder geval even kunnen knuffelen...
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter,Rozanna! Heftig,dus laat je maar even flink in de watten leggen. En hopelijk blijft het voor jullie meisje 'slechts' bij 1 operatie en kan het grote genieten gauw beginnen
Gefeliciteerd rozanna! Hopelijk blijft het bij 1 operatie,probeer wel een klein beetje te genieten ook al is het moeilijk. ik lig nu lekker thuis in me bedje,echt genieten hier en die oudste is zo lief met zijn zusje! De middelste nu is een beetje dwars maar snapt t ook nog niet allemaal...
gefeliciteerd met jullie dochter! Kan meepraten over inknippen en vacuümpomp helaas..zo is ons manneke ook ter wereld gekomen 2 weken geleden en ben nog niet de oude..herstel duurt iets langer dan gehoopt..heel veel sterkte de komende tijd..zal heel erg spannend zijn voor jullie. .hoop dat ze alles goed zal doorstaan en dat ze uiteindelijk als de tijd het toelaat met jullie mee naar huis zal kunnen. .ik duim en denk aan jullie!
Proficiat Rozanna! Hopelijk herstellen jullie beide snel zodat jullie van elkaar kunnen genieten. Veel sterkte de komende tijd! Ook nog mooie buikjes voorbij zien komen, inmiddels lijkt mijn buik alweer een eeuwigheid geleden! Jochem is "al" 12 dagen oud. Vandaag voor het eerst meegenomen naar een verjaardag. Ging goed, veel mensen wilden hem vasthouden, maar dat heb ik toch niet toegelaten. Heb het niet zo op het "van hand tot hand" gaan. Jochem lekker bij me gehouden op de bank en hij heeft lekker liggen slapen Zo'n fijn gevoel dat slapen op je borst!