De April 2014 Mama's #2

Discussie in 'De mama's' gestart door ikbien, 19 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Ach Rozanne, ik hoop zo dat het hechtingsproces goed op gang gaat komen... pff je hebt geen makkelijke start zo.
    Van harte gefeliciteerd in ieder geval en ik hoop dat het grote genieten er ook mag zijn!

2. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    ik buidel ook met Jayvin..hij ligt dan heerlijk te slapen op mn borst..hij wordt er erg rustig van..zeker nu met zn darmkrampjes. .k laat m ook zeker niet bij iedereen op schoot..al boeit t m echt niet want hij slaapt toch wel..alleen familie zoals opa's en oma's mag ie wel op schoot :) Jayvin is ook alweer 12 dagen. .gaat hard he ;)

3. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    maris, doglover en ikbien... van harte proficiat ieder met jullie wondertjes!

rozanna... dikke knuffels voor jullie en proficiat!! ik hoop dat alles zo positief mogelijk mag verlopen voor jullie meiske

4. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ newbornstar en angels .... wat een lieve bollekes! geniet er nog van!

@lieke... heerlijk heh dat buidelen... hier rolt ze zich steeds helemaal in foetus houding op dan, dan is ze helemaal ontspannen

@miep.... gaat snel heh!

hier viel ik alleen maar af tijdens de zs, nu ben ik zoveel kwijt dat ik nog maar 1 broek goed pas :$ en buik is ook plat (alleen t vel zit nog slappies)

ik ga morgen proberen te zitten om mn bevallings verhaal zo goed mogelijk neer te zetten, heb nog geen bevallings verslag gehad (leuk nieuw systeem) heb nog wel wat vragen, dus dat ga ik van de week eens even op de kop tikken als systeem en kennis meezit

verder hebben we weer zo'n makkelijk ukkie <3

mijn laatste buikfoto's 38+3, had ze alleen even snel in buiktopic toen gegooid

Bijgevoegde bestanden:

5. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    nu pas in de gaten hoe huge :) mn buik was

Bijgevoegde bestanden:

6. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    en ons moppie vandaag gemaakt als verrassing voor papa, tijd vliegt veels te hard

Bijgevoegde bestanden:

• MB-.jpg
      MB-.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,9 KB
      Weergaven:
      4
    • mb2-.jpg
      mb2-.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,7 KB
      Weergaven:
      3
  7. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    Gave foto's musty! Van jullie meisje ook zo mooi zeg, wil ook wel zulke foto's strakjes!! Fijn tog dat je nu niet hoeft af te vallen, lijkt mij wel iig.

Fijne avond iedereen en alvast fijn Pasen!

8. loqka

loqka Actief lid

2 jun 2013
    395
    1
    16
    Goedemorgen dames!:)
    Wat een moppie musty! Echt mooie foto's.

Vandaag 39 weken dansje! Hier wel wat gerommel maar zet niet door!
    Gaan jullie nog iets leuks doen met Pasen? Hier straks lekker ontbijtjr maken eieren verven en zoeken daarna even naar mijn ouders!

9. Zeepbel83

Zeepbel83 Bekend lid

21 jun 2007
    808
    1
    18
    Woahh Musty wat een mooie foto's van zowel je enorme buik als mooie babymeisje!!! Wat kijkt ze al helder uit haar oogjes,plaatje hoor!

Hele fijne paasdagen allemaal!
    Ben benieuwd of er paasbaby's gaan komen
    Wij gaan begin vd middag naar mijn ouders brunchen en mn zoon mag daar paaseitjes zoeken in de tuin.
    Hier waren er ook wat verstopt en hij is nu aan het zoeken.
    Morgen niks op de planning behalve lekker brunchen en gourmetten

Hier iig geen enkel voorteken van naderende bevalling

10. miep84

miep84 Niet meer actief

iedereen fijne paasdagen!

Hier vnmiddag bij opa paasbrunch en eieren zoeken. Vanavond komt er nog wat kraambezoek. Verder niks in de planning. 2e paasdag denk ik dat we er even op uit gaan, al heb ik nog geen idee waarheen ;)

11. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Musty jaaa zo heerlijk! Hij trekt ook zn knietjes helemaal onder zn buik en blijft zo liggen. .:) mooie foto's van je meisje zeg wauw! :)

Hier komen vanmiddag onze ouders op visite. .verder doen we niet zoveel. .morgen er even opuit..rustig aan en genieten :) vandaag is mn officiële uitgerekende datum. .maar Jayvin is nu alweer 13 daagjes bij ons :) k ga eens kijken of k mn oude broeken nog pas hihi :D

12. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Wow musty wat een mooie meid!
    Wij hebben als ze 10dagen is ook een newbornshoot,ben echt benieuwd,nu al ;)

Hier gaat alles goed,leuke kraamhulp,trotse papa en grote broers
    Ik heb net een pamela anderson voorgevel en die kleine meid doet het erg goed,bijna terug op geboortegewicht,maar geef wel de fles.
    Fijne paasdagen meiden!!

13. Zwaluw88

Zwaluw88 Bekend lid

18 okt 2013
    610
    0
    0
    Zeeland
    Wat leuk om al de mama verhalen te lezen! Gisteren ben ik de beruchte slijmprop verloren... dat wil nog niks zeggen natuurlijk. Maar de gedachte dat t elk moment kan gebeuren is fijn. De kleine beweegt nog steeds erg veel. Heb sinds gistermiddag ook ontzettende pijn in me kruis (alsof iemand me een goede trap heeft gegeven.. en t bont en blauw is daar beneden). Zere heupen wat uitstraalt naar me bovenbenen. Ik loop alsof ik jaren op een ezel heb gezeten.
    Maar toch wil ik niet dat t een paaskindje wordt!!! :)

14. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Maris hihi die Pamela Anderson voorgevel kan k over meepraten :p had k ook 3 dagen na de bevalling maar gelukkig kwam snel de stuwing erdoorheen :)

Fijne Pasen allemaal! :)

15. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
  16. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Sjonge mag ik even klagen? Hier alweer de zoveelste nacht dat ik geplaagd wordt met voorweeen, maar het zet elke keer maar niet door! Het gaat echt opbreken die slechte nachten, iemand tips?

17. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    @want2be
    Balen meis,maar er zit niks anders op als wachten en gewoon lekker in bed te gaan liggen,slaap je niet dan rust je wel,je lichaam bereid zich voor... Toch is t mooi dat de 'natuur' zelf zijn werk doet.
    Sterkte,hopelijk komt jullie kleintje snel! Knuf!

18. loqka

loqka Actief lid

2 jun 2013
    395
    1
    16
    Goedemorgen dames:)

@ musty Wow wat een heftig verhaal gelukkig kan je nu optimaal genieten van je dochter!

@ want2be wachten duurt lang he ik ben het ook zo zat!!:(

19. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    bha :( geen tips

douchen icm slaaplekker thee van pickwick wilde hier weleens helpen om wat te slapen, maar is ook geen echt wondermiddel

20. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    He meiden, thanks voor jullie medeleven! Ben uiteindelijk van 18.00 - 02.30 uur in de weer geweest, maar nog steeds zonder baby. Fijn dat jullie begrijpen dat dit frustrerend is :)

Deel Deze Pagina