De april 2017 mama club !

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MelZoe, 28 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Nadia sterkte! :(

Hier qua kwaaltjes vooral maagzuur en onderbuik plopjes/lichte steekjes. Tepels beginnen licht gevoelig te worden.

2. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Hier zijn de kwaaltjes er nu vol op.
    Duizelig. Flauw vallen of bijna. Soms misselijk na eten waardoor ik1 ook de wcpot moet knuffelen. :(
    Voel me nu echt waardeloos :( En een slechte mama voor onze dochter

3. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.202
    509
    113
    Ik ben ook erg beroerd, vorige zwangerschap heb ik continu overgegeven, gelukkig nu niet, ben niet zo slap. Maar kan me nauwelijks concentreren op mijn werk.. :( hopelijk morgen een goede echo, kan ik het iig op mijn werk vertellen, snapt mijn werkgever misschien waarom ik zo raar doe :p

4. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.202
    509
    113
    Ik herken het idd, dat schuldgevoel naar je dochter. Als ik me goed voel, besteed ik echt direct tijd aan haar en als het even niet gaat, dan kijken we wat meer televisie. Het is ook even niet anders.

5. Duna

Duna Bekend lid

14 aug 2015
    673
    24
    18
    Welkom nieuwe dames! En gefeliciteerd!

@ Lalay: ik hoop echt voor je dat een fijne zwangerschap mee mag maken! Zou CBD olie ook werkenals je al misselijk bent? Ken ook nog iemand die zo ontzettend misselijk is dat ze niets kan op een dag, dus misschien kan het haar ook helpen :)

@ meijtje: fijn dat je echo weer goed was! Is toch ook wel weer een geruststelling!

@ rylie: hopelijk is het alleen de eerste weken dat je zo slecht tegen de warmte kan. Jammer dat je toch misselijk bent geworden.

@ poekien: ik zou niet weten waarom je geen voorgesneden fruit zou mogen eten... Ik heb het nog nooit gehoord.

@ teardrops:

@ nadia: Shit zeg :( Dat is echt klote :( Sterkte met het verwerken!

@ Hier: ik was echt heel misselijk, maar de medicijnen hebben goed geholpen en voor nu ben ik redelijk goed van de misselijkheid af. Zelfs nu ik medicijn-vrij ben, ben ik misselijkheid-vrij. Is echt heel fijn! Krijg nu weer hoop dat we toch gewoon op vakantie kunnen gaan over een paar weken :)
    Ik ben ook echt enorm opgeblazen. Heb nu al een keer de vraag gekregen of het er niet 2 zijn... dat wordt nog wat!

6. DMZoet

DMZoet Lid

6 jun 2016
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier lijkt de misselijkheid iets af te nemen gelukkig.
    Wel sneller moe en heel veel dromen.

6 september de eerste echo. Super spannend

7. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.202
    509
    113
    Ik heb vandaag de derde echo gehad, en jawel, een mooi baby'tje met kloppend hartje gezien! Ben helemaal happy.. 7 weekjes nu. Ben uitgerekend op 18 april, wil iemand mij in de lijst zetten? Ben 32, 2e kindje

8. Fleur88

Fleur88 Actief lid

12 dec 2012
    342
    289
    63
    Dag dames, Fleur hier. Ik ben 28 en nu zwanger van ons tweede kindje, denk nu 6+2 maar moet eerste echo nog krijgen. 13 september hebben we de intake en dan ook direct een echo, kan niet wachten!!! Ondanks dat het de tweede is vind ik het allemaal, minstens, net zo spannend 😬 Bij Tobian was ik vanaf week 5 mega misselijk met veel spugen, nu nog steeds niet of nauwelijks misselijk. Ik weet dat ik blij moet zijn daarmee maar toch denk ik telkens.. Zit het dan wel goed?! Stom he. Verder wel knal positieve testen en geen bloedverlies gelukkig. Ben trouwens, voor zover je dat nu kan zeggen, 23 april uitgerekend. Leuk met meiden te kletsen die ongeveer even ver zijn! Spannend he dit eerste trimester!

9. Lalay

Lalay Actief lid

2 jun 2014
    384
    0
    0
    Hier is hartactie!! Echo gehad gisteren.. wel erg raar want blijkbaar ben ik een week minder ver.. wat zou betekenen dat ik met 3 weken al een knaltest had.. Mar goed dat zegt in de eerste weken nog niks weet ik. Over 2 weken nog een echo dan zal het duidelijk zijn.

@duna bedankt! Ja CBD kun je ook later mee beginnen, ik hoop dat het haar helpt.

10. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Welkom Fleur!

Yeah weer 2 mooie echo's!! Gefeliciteerd Dames.
    Volgen komende dagen nog meer echo's hopelijk allemaal goede!!

11. Marrit1988

Marrit1988 Bekend lid

24 apr 2015
    737
    1
    18
    Vrouw
    Missmara: al 3 echo's op 7 weken! :$ das veel!

Ik heb, net als bij de vorige zwangerschap, totaal geen kwaaltjes. Hopelijk blijft het zo!
    Ik heb maandag mijn eerste echo! Spannend!

12. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.202
    509
    113
    Klopt, de termijn was niet duidelijk omdat ik mijn spiraal heb laten verwijderen en ik aan de bloedverdunners ga. We waren er nogal vroeg bij met de eerste twee echo's. Wel heel fijn, de begeleiding uit het ziekenhuis. Succes alvast voor maandag!

13. Druifi

Druifi Lid

18 jun 2016
    96
    0
    6
    NULL
    NULL
    Spannend hé. Wij weten ook niet hoever we zijn. Niet meer ongesteld geweest sinds verwijderen spiraal. Ik gok gewoon 7 weken maar ik kan ook een week of 2 weken verder zijn of een week korter. Vrijdag weten we het (Eindelijk haha)

14. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Hallo allemaal,

Ik mag mij ook toevoegen aan april ! Gisteren een mooie echo gehad en gisteren exact 8 weken zwanger :) 11 april uitgerekend,
    Ik heb een zoontje van 2, die is 4 mei 2014 geboren. :)

15. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    Hier is het einde zwangerschap meiden :(

Gisteren middag begon het echt te bloeden en vanmorgen een heel klein frummeltje in een zakje in handen.

In mijn ogen volmaakt, zaten armpjes, beentjes, navelstreng, vliesjes over de ogen en een beginnend vormend gezichtje.

Wel zwart en niet huidskleur omdat het overleden was.

Nu is de achtste misser met bijna 10 weken een feit..... weer :(

Ben er gelaten onder, het was ook te mooi om waar te zijn en dit was de rede waarom ik niet zwanger wilde zijn voor de vakantie.

Ergens wist ik het gewoon.....

Dus ik zit weer in het zwanger willen worden groepje. Op naar poging nummer 11

Zo zie je maar dat goede echo's (die voor mijn gevoel toch net wat achter liepen qua tijd, maar wel goed in/opliepen) ook niets zegt.

Het is nu uitzitten tot het vloeien over is wat ik altijd extreem heb, dan weer verder met de vakantie....

3e jaar vakantie gran canaria in duigen door een misser.

Ik ga nog wel genieten hoor, maar het zal de aankomende 2 weken wel anders worden.

met 5 heen met 4 terug....

8e sterretje die op de regenboog speelt met broertjes en zusjes...

Ik mag van de lijst zwanger... nod is onbekend...

16. Druifi

Druifi Lid

18 jun 2016
    96
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ah nee meisje. Wat naar dat je dit nu alweer moet meemaken :,-( het is je zo gegund.

Woorden schieten te kort. Heel veel sterkte gewenst.

17. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ohhh meijtje. Nee. Wat is het allemaal ook oneerlijk zeg. :( :(
    Neem je tijd om het een plaatsje te geven. Het is je zo gegunt. Sterkte

Wil het eigenlijk niet smaen in 1 post doen maar hier vandaag de eerste echo. Hartje klopte. Nu 7.6. En volgende echo al weer over2 weken. Als die ook goed is zal de cwrclage geplaatst worden op 26 of 27sept. Moet ik nog even voor bellen morgen.

Nieuwe dames welkom.

18. Lalay

Lalay Actief lid

2 jun 2014
    384
    0
    0
    Het spijt me voor je Mijtje! Heel veel succes met de volgende rondes en hopelijk snel een gezonde zwangerschap die 9 mnd duurt.. dikke knuffel van mij!

Hier ook onzekerheid nu.. sinds gisteren bruinverlies.. hoeft niks te zeggen maar toch denk ik dat het binnenkort einde verhaal is.. :( Mocht het niet zo zijn dan ga ik eerst maar weer aan de pil.. heb vanaf november een nieuwe baan nl. En indien wel dan is het welkom daar verandert een nieuwe functie niks aan.

19. poekien

poekien Niet meer actief

Wat ontzettend naar Meijtje, heel veel sterkte!

20. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Meijtje heel veel sterkte!! :( Bah wat naar!

Lalay hoeft niks te betekenen toch! Duim voor je dat er niks aan de hand is! Wanneer heb je echo?

Rylie Fijn dat je het hartje heb zien kloppen! :D

Eviii Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina