Hihi zoetje, je hebt op dezelfde dagen als ik echo ook de 1ste op 1/09 en de 2de op 29/09! Je bent idd jonger dan mij, ben ik niet gewend! Ben meestal de jongste met zo veel kindjes Haha Spijtig genoeg hebben de meeste een abonnement op de wc.. achja, gaat wel over he!
Gisteren een echo gehad... En een prachtig hartje horen kloppen..... Zo opgelucht. 27 september de volgende echo en termijnbepaling.
Kan toch zo een opluchting geven he Annah82! Proficiat met je goede echo!! en aftellen naar de volgende Oooh tof ik mag 29/09 om 20u30 Ja ik ben het gewend om altijd de jongste te zijn We schelen maar een jaartje leuk!!
Ik ben gisteren pas om 23u30 buiten gekomen bij de gynaecoloog! Duurde lang in de wachtzaal Alles was in orde! Een mooi stevig kloppend hartje gehoord! Ben wel al wat verder dan gedacht. Ben uitgerekend voor 8 april. Kan iemand dat aanpassen in de lijst? Ben daar niet zo handig in... Volgende afspraak is 4 oktober om 14u. Dan ben ik 13 +3, hopelijk kan ze dan het geslacht al zien! Ben super benieuwd! Kzal zodadelijk een echofoto plaatsen!
Annah82: Proficiat met de goede echo, op naar de volgende. Marrit1988: Ooh! Zie hoe een schoon spruitje Doeme he, ni meer op dezelfde dag uitgerekend Super dat alles goed is! Zoetje: Scheelt idd maar een jaartje maar ben het niet gewend Ik heb om half4 een echo dan. Hier: Heb zo veel moeite om me te concentreren op het werk :s Zo f*cking beroerd en dan al 4 weken niet meer tegoei kunnen slapen.. Bah! Kapot! Gelukkig heb ik tegen ml gezegd dat het tem eind september niet meer naar het buitenland mag dus hopelijk ben ik tegen dan weer helemaal de oude! Kan ik ten minste terug fatsoenlijk voor men kids zorgen en het huishouden doen.
♥ April mama's ♥ 1. Djezzy - ?? jaar - 2e kindje Saho - ?? jaar - 1e kindje 2. 3. 4. 5. ♥ Teardrops - 28 jaar - 1e kindje 6. 7. 8. ♥ DMZoet - 27 jaar - 1e kindje ♥ Marrit1988 - 28 jaar - 2e kindje 9. Stephie86 - ?? jaar - ?? kindje 10. ♥ BertxBirgit - 26 jaar - 3e kindje 11. ♥ Eviiii - 28 jaar - 2e kindje 12. Dide1 - 27 jaar - 1e kindje 13. 14. ♥ Rylie - 30 jaar - 2e kindje MariekeRox - ?? jaar - ?? kindje 15. Poekien - 36 jaar - 1e kindje 16. CSODS - 21 jaar - 1e kindje Thatsme87 - 29 jaar - 2e kindje ♥ Jootje009 - ?? jaar - 1e kindje Druifi - ?? jaar - 2e kindje 17. ♥ Duna - 31 jaar - 1e kindje ♥ Zoetje - 25 jaar - 3e kindje 18. ♥ Missmara - 32 jaar - 2e kindje 19. ♥ Citroentje24 - 24 jaar - 2e kindje MCR - ?? jaar - 2e kindje 20. DEMADE - 27 jaar - 2e kindje Jellebellieke - 31 jaar - 1e kindje 21. ♥ Annah82 - ?? jaar - 2e kindje 22. 23. Fleur88 - 28 jaar - 2e kindje ♥ Panini - ?? jaar - 1e kindje 24. 25. 26. 27. 28. Loqka - 28 jaar - 3e kindje Livoli - 28 jaar - 1e kindje 29. Mel7 - 20 jaar - 1e kindje 30. Jongens (0) | Meisjes (0) | Verrassing (0) ☆ Sterretjes ☆ * Nadia33 * Meijtje * Lalay * Heb je een echo gehad met een kloppend hartje? Zet dan dit hartje ♥ voor je naam Wil je de lijst graag aanpassen? Klik dan onderaan dit bericht op 'quote', dan krijg je deze tekst in een nieuw bericht. Kopieer de tekst en plaats het in een nieuw bericht, haal vervolgens voor en achteraan het bericht, de tekst met (quote) weg en pas het bericht aan.
Ja is idd een opluchting. .. begin van het jaar had ik een echo en toen bleek het een "windei" te zijn en draaide het op een miskraam uitmaken vond het nu wel lang duren voor ik eindelijk een echo had....En werd bloednerveus toen in de kamer ingeroepen werd... Maar nu kan ik genieten....
Annah: Dat is wel te snappen dan dat je heel nerveus bent voor de echo. Jammer van je miskraam, nu een plakker he! Yoga: Gaat er hier nog iemand yoga doen? Ik ben dit aan het overwegen. Eigenlijk niets voor mij zo stil zitten en al maar ik zou graag nu eens een bevalling uitdoen zonder een ruggeprik en ik denk/hoop dat dit me net over de rand zal duwen. Mijn wens is vooral om zonder verdoving te bevallen maar ben elke keer al gezegend met een zware bevalling bij nr1 een bevalling van 20h, na 17h en 3h non-stop weeen (zelfs de vroedvrouwen dachten dat er iets mis was met de monitor maar had gewoon een bijna vlakke lijn zonder adempauze! ) heb ik een prikje gevraagd. Was zo moe! Had 1 nacht slaap overgeslagen door de bevalling. Bij nr2 denk je korter. Natuurlijk bij mij niet. 28h! Na 27h en 2 nachten niet slapen heb ik dan een prikje gevraagd. (Heb alleen een buisje in men rug gekregen want toen ik terug op men rug moest gaan liggen kwamen de persweeen en is alle verdoving uitgezet) Nu hoop ik dus met de extra ademhalingsoefeningen en leren relaxen dat ik nr3 wel haal zonder prikje Heeft er mss al iemand ervaring die ie kan delen? Ben wel benieuwd of het idd invloed heeft op de bevalling!
Bertxbirgit: zo'n zwangerschapscursussen zijn ook niks voor mij. Vorige keer niet gedaan (ondanks dat mijn moeder herhaaldelijk zei: 'ik zou het toch echt wel doen hoor! Dat gaat helpen') En uiteindelijk 12 u non stop weeen, ook vergaan van de pijn, want wilde absoluut geen verdoving! (12u is natuurlijk niks vergeleken met uw 20 : ) Mijn man heeft me super goed geholpen: massage, waaieren, drinken halen,... De vroedvrouwen vroegen nog : ' hebben jullie een cursus gevolgd?' Toen moesten we allebei lachen Ik ben wel muzieklerares en geef ook zangles, waarbij ademhaling heel belangrijk is. Dus die technieken kende ik al. Ik had ook iPod met relaxatiemuziek bij. Ik had ook op voorhand tegen mijn man gezegd dat als ik toch een epidurale zou vragen, om het niet toe te staan, omdat ik het echt niet wil. Maar dus die ademtechnieken en relaxatiemuziek hebben mij wel geholpen, zeker op het einde. Maar moest het nog veel langer geduurd hebben, dan had ik mss ook wel een epidurale gekregen... Je moet zelf je grenzen wat kennen he, das toch voor iedereen anders.
Ja idd! Maar daarom dat ik het ook over yoga heb en niet enkel over een 'pufcursus' dat zie ik helemaal niet zitten. Ik vind zowiezo de combinatie wel goed van relaxen en toch aan je lichaam werken want is toch best wel een training als ik zo wat informatie opzoek. Ik hoop er gewoon vooral op dat de 3de nu niet nog langer gaat duren! Dan word ik gek denk ik
Hallo allemaal! Ik kom me ook melden want weet sinds gisteravond dat ik zwanger ben!! Kom af en toe eens buurten! Joehoee... Wanneer ik uitgerekend ben weet ik nog niet precies de clearblue gaf 2,3 weken aan dus denk eind april. Het is mijn derde kindje ( wel jaren geleden) en de eerste van mij en mijn vriend. Ohh wat heb ik veel klachten al, weer! Nog meer? Iedereen van harte!!
Welkom shinestar en een dikke proficiat! Zeker spannend voor je vriend dan als het zijn eerste is Heb je al ervaring dan met yoga? Ik vertelde daarstraks tegen ml van de yoga en waarom en hij keek mij maar gek aan en zei: meen je da nu echt da je weer zo wil afzien voor al die uur?! Gij zijt zot! Haha hij begrijpt het dus daadwerkelijk niet
Shinestar. Gefeliciteerd. Ben benieuwd dat hoe ver je bent. Wanneer heb je je echo. Spannend voor jullie. En zeker voor je vriend. Annah. Wat fijn dat je nu een goede echo hebt gehad. Top!! Lekker enieten meid!! Yoga. Dat is echt niet mijn ding. Pufcurses enzo ook niet. Dus aan mij heb je niks. Hier. Van het weekend beginnen we al aan de kleine verbouwing die moet gebeuren voordat de kleine komt. Plaatsen van een nieuwe deur en een muurtje erin. En dan nog stuccen. We hebben nu 2 kamers boven maar 1 is heel groot waren er 2. Qaa al zo toen we hier kwamen wonen. Worden er nu dus weer 3 zo als het ooit was. Ven benieuwd of we de babykamer ook weer een nieuwe kleur moeten gaan geven.
Mag ik mij hier ook aansluiten? 😃 Leuk om zo af en toe met elkaar ervaringen uit te delen. Ik ben 11-04-16 uitgerekend van ons eerste kindje. Vandaag de eerste echo gehad! Wat was is zenuwachtig.. Maar fantastisch om dan zo'n mooi kloppend hartje te zien
Welkom en gefeliciteerd nieuwe dames!! 😃 @yoga geen ervaring mee maar iemand die ik ken wel en die zei dat ze tijdens de bevalling had geschreeuwd; die kut yoga heeft helemaal niks geholpen!!!!!! Dus voor haar hielp het niet, maar wie weet voor jou wel! Kan me ook voorstellen dat het misschien wel heerlijk ontspannen is tijdens de zs!