Vervelend dat jij je ook zo beroerd voelt! Heftig al met 2 kindjes erbij he, voor jou ook de derde toch! Mooi buikje al... Sterkte met het warme weer, afzien
Ja verschrikkelijk, bij de vorige 2 was het helemaal niet zo erg dus baal nu wel enorm wrm ik niet zo beroerd kon zijn in zs1 en me nu kip lekker voelen Hier idd ook het 3e. Bij jou ook dus, gaat lekker heftig worden hier met 3 kids onder de 2,5jaar
Ja herkenbaar! Lastig genieten wanneer we zo beroerd zijn Hopelijk zakt het gauw wat af. Ja! Dat wordt zeker pittig, 3 onder de 2,5 jaar maar komt vast goed! Mijn kindjes zijn 7 en 5, stuk ouder maar ook druk. We zijn bevoorrecht met zo'n groot gezin! Ik had nooit verwacht dat ik ooit nog een kindje zou krijgen, na scheiding en paar heftige jaren!
Zo leuk voor jou dat er dan toch nog een wondertje bijkomt dat je leven nog wat extra laat glinsteren Daarjuist naar de dokter gemoeten van men ventje.. Pff.. Mijn keuze was om niet te gaan, gewoon wat zware zwangerschapskwaaltjes. Heel moe, constant misselijk, wazig zicht en heel kortademig. Ben nu ook al 2 dagen met koorts gaan werken. Men vriend zei daarstraks: en nu bel ik naar de ha want zo slecht heb je er nog nooit uit gezien. Leuk seg als ze da zeggen Maar zoals ik dacht gewoon meer last van men hormonen dan vorige keer en dat in combi met de hitte geeft de koorts dan weer.
Ja heel bijzonder! Je bent er jaren uit en dan nog verrast worden met een wondertje. Wel voel ik soms angst omdat mijn vorig huwelijk is gestrand, na de kinderen. Voel me kwetsbaarder door een kindje in mijn nieuwe relatie. Soms bang als het maar niet weer gebeurd... Nee! Dat wil je echt niet horen... Maar wel weer eerlijk pff! Het weer werkt zeker niet mee. Succes!
Oej, daar moet je niet aan denken meid. Je mannetje zal mooi bij je blijven en dan kunnen jullie samen voor de kleine zorgen he Achja, is idd heel eerlijk. Ik zie er ook idd niet uit hoor Moet eingelijk rusten van de ha en hij wilde tem vrijdag voorschrijven maar ik heb volgende week vrij dus heb nog graag alles af voor men verlof start. Zal dan wel wat slaap proberen in te halen en wat werk uit handen geven, ook al is rusten nogal moeilijk met die 2 kleine duveltjes hier
Hey dames, ben ik weer eens vanaf vakantie, heb een beetje weinig gepost de twee weken. Mooie echo's en buikfotos's weer zeg! En leuke aankondiging Bert, hoe waren de reacties!? Vakantie is fijn maar ik ben ook erg misselijk, ineens ook erg veel last van wagenziekte en in 't vliegtuig, vreselijk heel de tijd zo'n zakje erbij... En gisteravond vreselijk overgegeven en daarna knallende hoofdpijn. Ik dacht echt, is dit nou vakantie? en wilde eigenlijk alleen maar naar huis. Gelukkig gaat t vandaag alweer een stuk beter maar qua uitstapjes zijn we helaas wel wat beperkt doordat ik niet lang in de auto kan zitten, dat is wel jammer maarja, we doen gewoon wat rustiger aan. Lijkt me voor jullie met nog een heel gezin helemaal zwaar, zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen als je je zo beroerd voelt, respect! Ik sta ook nogal afgepeigerd op alle vakantiefoto's, beetje jammer Wij hebben trouwens ook voordat we op vakantie gingen een kloppend hartje gezien, staat nog niet in deze lijst maar ik kan het zelf niet aanpassen op m'n mobiel. Nou ladies sterkte allemaal en spreek jullie later!
Zal de lijst zo meteen aanpassen Poekien. Jammer dat je zo beroerd bent op vakantie maar je kan er tussendoor toch nog van genieten kan ik een beetje lezen. Zeker doen! Leuk dat je nog net voor je vakantie een kloppend hartje hebt gezien! We hebben veel en leuke reacties gehad. Vooral verraste reacties van vrienden en kennissen die niet wisten dat we nog een 3e wilde Is idd wel pittig nu maar we komen er wel! Ik las net dat MeFlower een MA heeft gehad. Ze staat hier niet op de lijst maar stond wel in de lijst van begin april die een beetje is stilgevallen door fb en deze lijst. Dus ff melden hier voor de dames die haar kennen.
♥ April mama's ♥ 1. Djezzy - ?? jaar - 2e kindje Saho - ?? jaar - 1e kindje 2. 3. Growlithe - 33 jaar - 2e kindje 4. 5. ♥ Teardrops - 28 jaar - 1e kindje 6. 7. 8. ♥ DMZoet - 27 jaar - 1e kindje ♥ Marrit1988 - 28 jaar - 2e kindje 9. Stephie86 - ?? jaar - ?? kindje 10. ♥ BertxBirgit - 26 jaar - 3e kindje 11. ♥ Eviiii - 28 jaar - 2e kindje ♥ Roos911 - ?? jaar - 1e kindje 12. ♥ Dide1 - 27 jaar - 1e kindje 13. 14. ♥ Rylie - 30 jaar - 2e kindje MariekeRox - ?? jaar - ?? kindje 15. ♥ Poekien - 36 jaar - 1e kindje 16. CSODS - 21 jaar - 1e kindje Thatsme87 - 29 jaar - 2e kindje ♥ Jootje009 - 26 jaar - 1e kindje 17. ♥ Duna - 31 jaar - 1e kindje ♥ Zoetje - 25 jaar - 3e kindje 18. ♥ Missmara - 32 jaar - 2e kindje 19. ♥ Citroentje24 - 24 jaar - 2e kindje 20. ♥ DEMADE - 27 jaar - 2e kindje ♥ Jellebellieke - 31 jaar - 1e kindje ♥ MCR - 33 jaar - 2e kindje 21. ♥ Annah82 - ?? jaar - 2e kindje 22. 23. Fleur88 - 28 jaar - 2e kindje ♥ Panini - ?? jaar - 1e kindje 24. ♥ Druifi - 26 jaar - 2e kindje 25. 26. 27. 28. Loqka - 28 jaar - 3e kindje 29. Mel7 - 20 jaar - 1e kindje 30. Onbekend. Shinestar31 - ?? jaar - 3e kindje Jongens (0) | Meisjes (0) | Verrassing (0) ☆ Sterretjes ☆ * Nadia33 * Meijtje * Lalay * Livoli * MelZoe * Heb je een echo gehad met een kloppend hartje? Zet dan dit hartje ♥ voor je naam Wil je de lijst graag aanpassen? Klik dan onderaan dit bericht op 'quote', dan krijg je deze tekst in een nieuw bericht. Kopieer de tekst en plaats het in een nieuw bericht, haal vervolgens voor en achteraan het bericht, de tekst met (quote) weg en pas het bericht aan.
Wat een naar nieuws, ik ben idd niet meer actief in die groep want volgens mij komt daar niemand meer en dit clubje vind ik wel overzichtelijk zo. Leuk al die reacties Bertxbirgit, wij gaan het over twee weken als we terug zijn, en de 12w echo hebben gehad, verder vertellen aan mensen. Denk dat er ook wel veel verraste reacties zullen komen en dat mensen het totaal niet verwachten, ben benieuwd. Dankjewel voor t aanpassen van de lijst, snel ben je En we genieten zeker hoor, gelukkig hebben we t samen heel gezellig en fijn! Ik ga even hapje eten hier, heb zowaar een beetje trek haha!
Allereerst gefeliciteerd dames! Bij deze kan ik me ook aansluiten bij de april mama's! Ik ben alleen sinds ik zwanger ben echt zooooo rete humeurig! Zijn er meer dames die hier last van hebben? Ik kan me dit van mijn vorige zwangerschap niet herinneren dat ik zo humeurig was. Ik heb af en toe medelijden met mijn vriend, omdat ik echt gewoon niet te genieten ben. :x
Proficiat en welkom! Jaa, hier ook super chaggie. Mijn vriend krijgt het er maar van langs. Herken het van de zwangerschap bij mijn dochter, de eerste. We verlangen naar andere tijden
Verlof, zo vroeg? Wat heerlijk lijkt me dat... Jouw kindjes, al beleving van de zwangerschap? Die van mij zijn door het dolle heen... Vooral mijn dochter, alleen zei ze: en nu wel een meisje he mam! Dat riep ze de vorige keer al, kreeg ze een broertje. Verder geen druk, haha
Poekien: Geniet nog van de vakantie en vooral dat jullie nu nog met 2 zijn Blessedmom: Welkom en gefeliciteerd! Ik ben ook wel wat chagie maar heb ondertussen met de andere zs wel geleerd om het in te slikken en tot 10 te tellen Dus men vriend heeft er maar af en toe last van. Ik denk dat je 10 april bent uitgerekend want je staat even ver al mij. Als je de rest van de gegevens nog even geeft zet ik je bij op de lijst. Shinestar31: Gewoon een weekje vrij hoor Ik ga maar pas een week of zo voor de ud op bevallingsverlof als men lichaam het trekt. Hebben het wel tegen de oudste gezegd hier dat er een baby in mama's buik zit maar dat begrijpt zij nog niet. Tegen de tijd dat ik bijna ge bevallen zal ze wel oud genoeg zijn? Geen idee eigenlijk..
BERTXBIRGIT Misschien de oudste mijn dochter was bij de tweede bijna 2 maar ze begreep nog niet zoveel van. Zo een week ervoor, knap dat hou ik niet vol haha! Wil nu wel een echo hoor, begin aardig ongeduldig te worden. Ik weet niet eens hoever ik ben...? Hier wachten ze tot 10, 11 weken ongeveer. Normaal gesproken had ik allang een echo laten maken maar we wachten dit keer geduldig. Omdat ze niet wisten hoever ik precies was wilde ze het zekere voor onzekere nemen en ruim inzetten, de 26e mag ik en maandag voor de eerste keer naar de VK. Mijn gevoel vertelt dat ik eind april ben uitgerekend.
Hallo dames. Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad en intake bij de verloskundige allemaal heel bijzonder. We hebben het hartje zien kloppen wel was ik paar dagen minder lang zwanger als de verloskundige dacht op dit moment 9weken. Het zag er allemaal goed uit en verliep zoals het moet. Heel bijzonder om 't eindelijk te zien en ook blij dat alles goed is
♥ April mama's ♥ 1. Djezzy - ?? jaar - 2e kindje Saho - ?? jaar - 1e kindje 2. 3. Growlithe - 33 jaar - 2e kindje 4. 5. ♥ Teardrops - 28 jaar - 1e kindje 6. 7. 8. ♥ DMZoet - 27 jaar - 1e kindje ♥ Marrit1988 - 28 jaar - 2e kindje 9. Stephie86 - ?? jaar - ?? kindje 10. ♥ BertxBirgit - 26 jaar - 3e kindje 11. ♥ Eviiii - 28 jaar - 2e kindje ♥ Roos911 - ?? jaar - 1e kindje 12. ♥ Dide1 - 27 jaar - 1e kindje 13. 14. ♥ Rylie - 30 jaar - 2e kindje MariekeRox - ?? jaar - ?? kindje 15. ♥ Poekien - 36 jaar - 1e kindje 16. Thatsme87 - 29 jaar - 2e kindje ♥ Jootje009 - 26 jaar - 1e kindje 17. ♥ Duna - 31 jaar - 1e kindje ♥ Zoetje - 25 jaar - 3e kindje 18. ♥ Missmara - 32 jaar - 2e kindje 19. ♥ Citroentje24 - 24 jaar - 2e kindje 20. ♥ DEMADE - 27 jaar - 2e kindje ♥ Jellebellieke - 31 jaar - 1e kindje ♥ MCR - 33 jaar - 2e kindje ♥ CSODS - 21 jaar - 1e kindje 21. ♥ Annah82 - ?? jaar - 2e kindje 22. 23. Fleur88 - 28 jaar - 2e kindje ♥ Panini - ?? jaar - 1e kindje 24. ♥ Druifi - 26 jaar - 2e kindje 25. 26. 27. 28. Loqka - 28 jaar - 3e kindje 29. Mel7 - 20 jaar - 1e kindje 30. Onbekend. Shinestar31 - ?? jaar - 3e kindje Jongens (0) | Meisjes (0) | Verrassing (0) ☆ Sterretjes ☆ * Nadia33 * Meijtje * Lalay * Livoli * MelZoe * Heb je een echo gehad met een kloppend hartje? Zet dan dit hartje ♥ voor je naam Wil je de lijst graag aanpassen? Klik dan onderaan dit bericht op 'quote', dan krijg je deze tekst in een nieuw bericht. Kopieer de tekst en plaats het in een nieuw bericht, haal vervolgens voor en achteraan het bericht, de tekst met (quote) weg en pas het bericht aan.
Bertxbirgit. Geniet van je qeekje vrij. Even lekker genieten!! Poekien. Lekker hoor vakantie. Probeer er zo veel mogelijk van te genieten!! Csods. Bijzonder he. Een heel mooi moment. Kan bert dat je twrmijn de volgende keer weer anders wordt. Of ja dit je vaste UD? Hier. Vandaag 2de echo gehad. Alles was goed. Goed gegroeit en met mij ook alles goed. Misselijkheid wordt hier een stuk minder moj ud ia nu 15april maar laat het even zo op de lijst. Ik krijg over 2 weken weer een termijnecho dat wordt de officiele ud.
Bertxbirgit : já heel bijzonder het dringt dan ook echt meer tot je door als je het ziet. Volgens hun was dat me vaste ud. Bij de intake met de verloskundige aan de hand van de berekeningen van me laatste menstruatie zou ik ook 15april zijn maar bij de echo gaf ie aan 20april aan de hand van de metingen bij de baby. Ik heb nu pas weer een echo bij de 20weken en dit was me eerste. Hoe komt het dat dit al jou tweede is en je over 2weken nog een heb? Vind het zo vervelend dat ik nu zolang moet wachten voor een nieuwe echo hahah en wat goed dat alles goed was toch een opluchting en mooi om te weten als alles goed is. Heb je een foto van de echo? Bij mij wordt de misselijkheid ook eindelijk minder bijna niet meer gelukkig had er best veel last van dus ben wel even blij dat het minder is
Ik loop in het ziekenhuis. Dit ivm de cerclage. Weet niet of dit normaal is voor hun maar mij hoor je niet klagen. Krijg/wil je geen echo voort nekplooimeting enzo? Vind het ook wel erg schaars nu pas weer net 20wk. Ik weet niet beter dan vroeger(3jaar geleden) bij mij vk met 7 weken daarna een termijnecho. Dan de 20wk echo en een groei echo rond de 30wk.