Birgit: ik begrijp wat je bedoelt met het huishouden! Wij hebben dan toch maar beslist om een poetsvrouw te laten komen. Volgende week dinsdag komt ze voor de eerste keer. Wat hulp zou welkom zijn. En ik heb me dan voorgenomen om maandag de was te doen en dinsdag te strijken als de poetsvrouw bezig is. Dan is dat ook ineens gedaan voor de week.
Ja, een poetsvrouw komt er hier niet in. Vind ik nix aan, alleen maar slechte verhalen over gehoord. Of ze poetsen niet goed of ze verstaan geen Nederlands, altijd wel iets. Dus probeer het nu zelf nog te doen. Momenteel leven we eigemlijk alleen beneden dus dat kan ik nog net bijhouden maar als de boven ook gerenoveerd is dan heb ik 2 volle dagen nodig dus maar hopen dat men ventje niet klaar is voor ik ben bevallen (ga na de bevalling wel halftijds werken). Strijken moet ik doen als de kids slapen, anders gebeuren er ongelukken denk ik gisteren tot 12h15 snachts bezig geweest.. Was maar een kort nachtje dus (moet er om 5h45 uit) Dus heb allemaal wel een beetje schrik voor de full time, maar probeer op me in te praten dat het me wel zal lukken heb het afgelopen half jaar ook overleefd dus nu ook! Supermommy! (men ventje is een half jaar bijna niet thuis geweest, dus ik alleen met 2 kids en ziekenhuis in en uit voor de mmm met alle gevolgen van dien, misselijk, ziek, pijn en oververmoeid van alle hormonen) Ik hoop natuurlijk dag bij jullie een poetsvrouw wonderen doet! Zal wel veel verlichten
Ik sta ook nog steeds sceptisch tegenover een poetsvrouw. Mijn man wilde het graag, omdat hij poetsen haat en ik het nu dus altijd alleen moet doen. En dat vond hij dan ook weer niet eerlijk voor mij. Maar ik had wel een aantal voorwaarden gesteld: - ze moet Nederlands praten (tis een Belgische vrouw, dus dat is al voldaan) - ze moet komen op een dag dat ik ook thuis ben (ik wil geen vreemde alleen in mijn huis) - zodra iets mij niet aanstaat, kan ze gaan. En hij was akkoord met deze voorwaarden. Dus we zullen zien hoe het loopt.
Goedemiddag dames... Ben niet zo actieve schrijfster hier ..hihi Ik gun me er denk ik te weinig tijd voor... Maar goed.... Gefeliciteerd voor de nieuwe dames. Ik had gisteren mijn termijn echo en weet nu zeker dat mijn eigen berekende datum klopt. Ik ben nu 10 weken en 5 dagen zwanger... Ik heb geen klachten wat betreft de zwangerschap op de vermoeidheid na. Maar nu schijn ik wat te kort aan vitamine D te hebben. Daar heb ik nu extra medicatie voor. Ook gelijk een recept gekregen voor Ascal. Zodat deze zwangerschap hopelijk wat beter verloopt. (Vorige had ik in vroeg stadium al HELLP en liet met 31 weken en 5 dagen de placenta los) . Maar laten we gewoon positief er tegen aan gaan. Mag over 4 weken weer op bezoek bij de gynaecoloog en ook de 20 weken echo staat gepland (6dec). Wellicht dat ik voor die tijd nog een groei echo krijg. Op wereis zij ook al aanpassingen gedaan, ik werk in de zorg en dan mag je b.v niet naar klanten die chemo krijgen... collega's weten ook al een poosje en dat scheelt wel. Als ik me heel moe voel dan is er wel een collega die mijn dienst overneemt. Mijn dochter vraagt elke dag of ik al weet wattracties het word.... hihi.... Ze wil graag een broertje. Maar ja dat is nog niet bekend. Ben nu vooral aan het struiken op pintere staat voor leuke ideeën voor de nog te creëren babykamer (mocht van mijn dochter wel bij haar op de kamer .... De schat). En dan nog kijken en vergelijken van kraamzorg organisaties.... Tot zover mijn activiteiten van de laatste week. Ik zal proberen hier vaker te zijn... te lezen... te reageren...En gewoon ff babbelen. Groetjes
Hoi meiden, sorry dat ik niet zo actief ben, zit ook nog in de bevallingslijstforum. Morgen heb ik eindelijk de termijnecho! Heel spannend toch wel weer. Ik ben verder nog steeds hondsberoerd en moe, mijn dochter gunt me ook weinig slaap op het moment . Gelukkig ben ik nu een paar dagen vrij van mijn werk. Zitten jullie broeken al strak? Hier groeit mijn buik sinds deze week explosief! Ik ben ook al druk met de bloedverdunners en ascal, gelukkig nog weinig klachten van.
Pfff, wat een dag! Een vriend van mijn broer die ik ook ken, omdat die vroeger bij ons kwam spelen, was al sinds zondag vermist. Ne gehoord dat hij is opgevist uit het dok in Merksem. We kunnen dus stoppen met zoeken... Toen ik net in de auto stapte, voelde ik baby'tje voor de eerste keer bewegen! Dus das dan weer een lichtpuntje vandaag!
Jeetje Marrit, wat een rot nieuws! Heel veel sterkte met dit verlies heftig! Wel heel fijn dat die kleine uk je even opvrolijkte door zich eventjes uit terekken, hihi. Ik ben een tijd niet op het forum geweest.. vanaf 5 weken gigantisch misselijk en moe. Inmiddels met 9 weken termijn echo gehad en intake verloskundige. En gisteravond het hartje horen kloppen bij de 2ekeer bij de verloskundige met 12 weken en 5 dagen. Zo bijzonder! <3 ik heb gelukkig een filmpje ervan gemaakt en kan er de hele dag wel naar kijken haha! Ik wil alle nieuwe mama's van april 2017 feliciteren met jullie zwangerschap! En welkom allemaal! Liefs en sterkte voor wie dit nodig heeft. xoxo
@missmara bij mij gaan de broeken ook wat strakker zitten. Geniet van je vrije dagen. En veel plezier bij de echo vandaag
Ik hoop dat het deze keer allemaal gaat zoals het hoort Annah, je hebt vorige keer je portie al gehad! Hoe is je echo geweest mismara? Die buik, Haha leuk toch? In de week hier nog de vraag gehad of ik al een echo had gehad of ik wel zeker ben van de termijn hihi Marrit, nee! Het nieuws in belgie staat er idd van vol. Heel veel sterkte meid! *digiknuf* Voor de mama's die nog ziek zijn zal het binnenkort wel minderen he, hier begint het goed te minderen nu (houdt hout vast nu ze dit typt ) Zondag wordt de oudste 2 jaar, wat gaat het snel! zaterdag feestje gepland dus maar nog zo veel werk, weet niet waar te beginnen en natuurlijk gisteren opgestaan met hoofdpijn, dikke oren en keel en men neus helemaal toe! Bah! Maar gisteren wel weer naar onze kleine spruit kunnen loeren! Oooh! Helemaal verliefd! Alles was perfect in orde. Hebben lekker lang mogen kijken omdat ze de nekplooi niet kon meten. Als hij stil lag was het met de rug naar ons en voor de rest maar springen, zelfs de gyn moest lachen niet verbaasd dus dat ik de kleine weer zo snel voelde
Sorry dames ik ga weg uit dit groepje. Helaas na 9 weken geen hartactie meer hier. Succes met jullie zwangerschap!
Thx Annah! Was heel leuk maar zo druk! Ben op! Vrijdag tot 2h snachts zitten bakken, gisteren een hele dag meer dan 20 man in men kot en vandaag opruimen en kuisen. Jeej! Straks vroeg bedje in, hopelijk kan ik dan wat goed slapen want om 5h45 gaat de wekker, anders ben ik helemaal een wrak op het werk! Nee Catheny! Wat kut! Veel sterkte meid, kan me echt niet voorstellen hoe je je moet voelen. Hopelijk kan je het snel een plaatsje geven en heb je binnenkort toch een wondertje in jullie armen. *dikke kus*
bert. Druk he die verjaardagen. Gefeliciteerd met je oudste!! Mooie leeftijd vind ik de 2 jaar. Hopelijk slaap je vannacht lekker goed. Wat een mooie duidelijke echo. wow!! catheny. Oh nee meid toch. Wat erg!! Heel veel sterkte om dit verlies een plaatsje te geven! Hoop in de toekomst snel een beebje in je armen. Grote knuffel. Marrit. Gecondoleerd. Ik had iets van een vriendin gehoord over dit verhaal. Woont in België. Hier. De rust houden na de cerclage valt me nog vies tegen. Vind het zo moeilijk met ons meisje. Die snapt er ook niks van. Maar goed nog ff en dan mogen we weer wat dingen gaan doen. Wat wel handig is is dat ik lekker kan internetshoppen voor de nieuwe kamer van de oudste en sintcadeautjes.
Dank je wel voor de felicitaties en de leuke reacties op de echo! Over het slapen, Tjah.. Dat was weer minder. De kleinste heeft tot na 12h aan het huilen geweest omdat ze last heeft van weer verschillende tandjes die doorkomen.. en natuurlijk standaard nog 2x snachts wakker geworden. Dus was heel vroeg deze morgend en zit nu mee kleine oogjes op het werk Heb je hulp thuis Rylie om met de klein te helpen? Anders heb je idd niet veel rust
♥ April mama's ♥ 1. Djezzy - ?? jaar - 2e kindje Saho - ?? jaar - 1e kindje 2. 3. ♥ Growlithe - 33 jaar - 2e kindje 4. 5. ♥ Teardrops - 28 jaar - 1e kindje 6. 7. ♥ Healthymama2b - ?? jaar - ?? kindje 8. ♥ DMZoet - 27 jaar - 1e kindje ♥ Marrit1988 - 28 jaar - 2e kindje 9. Stephie86 - ?? jaar - ?? kindje 10. ♥ BertxBirgit - 26 jaar - 3e kindje 11. ♥ Eviiii - 28 jaar - 2e kindje ♥ Roos911 - ?? jaar - 1e kindje 12. ♥ Dide1 - 27 jaar - 1e kindje 13. 14. ♥ Rylie - 30 jaar - 2e kindje MariekeRox - ?? jaar - ?? kindje 15. ♥ Poekien - 36 jaar - 1e kindje 16. Thatsme87 - 29 jaar - 2e kindje ♥ Jootje009 - 26 jaar - 1e kindje 17. ♥ Duna - 31 jaar - 1e kindje ♥ Zoetje - 25 jaar - 3e kindje 18. ♥ Missmara - 32 jaar - 2e kindje 19. ♥ Citroentje24 - 24 jaar - 2e kindje 20. ♥ DEMADE - 27 jaar - 2e kindje ♥ Jellebellieke - 31 jaar - 1e kindje ♥ MCR - 33 jaar - 2e kindje ♥ CSODS - 21 jaar - 1e kindje 21. ♥ Annah82 - ?? jaar - 2e kindje 22. 23. Fleur88 - 28 jaar - 2e kindje ♥ Panini - ?? jaar - 1e kindje 24. ♥ Druifi - 26 jaar - 2e kindje 25. 26. 27. 28. Loqka - 28 jaar - 3e kindje 29. Mel7 - 20 jaar - 1e kindje 30. RozeNikki - 25 jaar - 1e kindje Onbekend. Shinestar31 - ?? jaar - 3e kindje Blessedmom - ?? jaar - ?? kindje Jongens (0) | Meisjes (0) | Verrassing (0) ☆ Sterretjes ☆ * Nadia33 * Meijtje * Lalay * Livoli * MelZoe * MeFlower * Vickske87 * Catheny * Heb je een echo gehad met een kloppend hartje? Zet dan dit hartje ♥ voor je naam Wil je de lijst graag aanpassen? Klik dan onderaan dit bericht op 'quote', dan krijg je deze tekst in een nieuw bericht. Kopieer de tekst en plaats het in een nieuw bericht, haal vervolgens voor en achteraan het bericht, de tekst met (quote) weg en pas het bericht aan.
Het is helaas niet anders, ben er kapot van en het lichamelijk herstel gaat ook niet echt snel. Kans op een zwangerschap is nu nog kleiner geworden na de curretage en na Asherman. Zit nu aan de hormonen voor mijn baarmoederslijmvlies. Mijn houvast is mijn dochter, ze weet het en heeft het er vaak over. Ze is 4 en beseft het echt wel voor zover mogelijk. Ik kom gelukkig niet met lege handen thuis wat ik wel had met mijn eerste zwangerschap. We blijven hoop houden, ik ben geen opgever.