Wat een mooie echo Bert en van harte nog! Jeetje meid tot nog zo laat staan bakken, haha waar haal je de energie vandaan! Sterkte chateny, wat erg, ik hoop voor goed nieuws in de toekomst voor je. Wij zijn weer lekker thuis en vrijdag de echo gehad, alles zag er goed uit en ben twee dagen langer gezet, dus def datum is nu 13 april. Ook heb ik de seabands aangeschaft, heb wel het idee dat het helpt, vooral tegen misselijkheid in de auto, dus ben benieuwd. Vandaag weer werken viel wel even tegen, maar had wel leuke reacties op t nieuws op m'n werk. Terwijl ik erg tegen het vertellen aan m'n baas opkeek, maar die was gelukkig erg enthousiast.
Catheny, ik ga heel hard duimen voor jou hoor! Vind het zo erg.. Welke energie Poekien? Haha Ik leef momenteel op energie die ik eigenlijk gewoon niet heb. Knop omdraaien in men kopje en gaan. Heb gewoon geen keus met een baby en peuter in huis Moet wel zeggen dat ik wel eens stillekes tijd moet gaan maken om te rusten want nu mee de fulltime erbij ga ik toch echt wel eens letterlijk door men benen zakken! Jammer dat je vakantie gedaan is, werken werken werken.. Wel leuk dat je zo een goede reacties hebt gehad en dat de echo goed is geweest. Dat is toch weer het voornaamste he!
Catheny: super erg! Veel sterkte!! Birgit: neem ook op tijd wat rust he! Ik moet morgen om 14u naar gyneacoloog. Normaal kan ze het geslacht dan zien als baby'tje goed ligt! Zooooo spannend! Duim mee voor een goede echo!
Ja ik weet het Marrit, is gewoon zo moeilijk om tijd te vinden met men 2 kleine spruiten. Gisteren ook weer tot half10 bezig geweest met het huishouden en dan stilletjes in bedje gekropen. Jammer dat ik pas de slaap kan vatten tegen dat ik moet gaan opstaan.. Vandaag men mannetje ook weer op de buitendienst. Om kwart na 5 was hij al weg en hopelijk is hij straks nog net terug thuis voor ik ga slapen. Dus rust zit er vanavond ook weer niet in want sta er weeral alleen voor. Normaal moest hij de laatste 2 weken van oktober weer naar India, gelukkig gaat dit niet door, had er al geen zin in. Maarja, hij zal wel weer ergens anders naar toe gestuurd worden. Hadden gisteren gevraagd of hij niet naar Colombia kon dan in de plaats, nou nee hoor! Daar moet hij echt wel voor passen van mij! Zolang ik zwanger ben mag hij niet naar Zuid-Amerika ivm het zika-virus, stel je voor Zo klaagmodus weer uit Veel succes straks! Ben idd ook eens benieuwd of ze al iets kunnen zien! hier lag de navelstreng tussen de beentjes. Laat zeker iets weten hoe het is geweest!
Birgit: hoop je nu op een jongetje? Na 2 meisjes... Of mag het nogmaals een meisje zijn? Nog 4 uur wachten...
Ik heb altijd al een jongetje gewild dus mss dat ik toch iets meer naar een jongetje neig. Maar ik ben vooral überhaupt al blij dat ik zwanger ben geraakt na dit alles, dus maakt mij eigenlijk niets meer uit Ml wil het liefst nog een meisje, hij kan zich niet voorstellen dat hij een zoontje heeft zegt hij constant Zo al aan het aftellen! Probeer je gedachten maar wat te verzetten want anders gaat het nog lang duren hoor
Ik weet wat het is!!! Na lang wachten (want bij de gynaecoloog liep het weer uit...) weten we het geslacht van ons boeleke! Willen jullie het ook weten?
Wat snel weet je het al! Wij willen het ook graag weten. Vorige week bij de termijnecho wilde ze er niets over zeggen, terwijl een vriendinnetje van me het toen wel te horen kreeg. Ik heb de 21e weer een echo, en ga dinsdag voor de nipt, dus we weten over 2a3 weken ook wel wat t wordt, nog even geduld!
Marrit. Tuurlijk. gefeliciteerd!! Bert. Ja heb hulp. Mijn vriend heeft zorg verlof tot vrijdag. Daarna staan mijn schoonmoedwr en een goede vriendin en vuurvrouw voor me klaar als er iets is. Schoonmoeder komt ook 2-3 per week even poetsen. De grotere dingen die ik niet mag. Tja die energie he. Hier do ik amper iets maar ik ben kapot om 20.00 en wil niks liever dan naar bed. Geslacht. Wij willen het ook graag weten. Hebben een dochter dus een jongen zou leuk zijn. Dua wel een kleine voorkeur. Maar een 2de meid zijn we net zo gelukkig mee. ik hoop dat ik over een week of 2 het eslacht weet. Hopelijk willen ze in het ziekenhuis rond de 15 weken even kijken. anders laten we een pretecho maken.
Na ons dochtertje Olivia, krijgen we nu een zoontje! Het is redelijk vroeg, maar het was heel duidelijk te zien! Dus had wel geluk... Ik had deze middag gender revealing cupcakes gemaakt, met een blauwe binnenkant. En met een witte roomboter topping. Pas als je erin bijt, zie je wat het wordt. Dit heb ik dan aan mijn schoonfamilie gegeven. Ze waren ook super blij met hun kleinzoon/neefje. Heb ook alles gefilmd, leuk om later terug te zien! Vrijdag doe ik hetzelfde met mijn ouders en zondag met mijn broer/schoonzus. Mijn zus heeft niet gereageerd op het nieuws van de baby, dus daar steek ik geen moeite meer in. Poetsvrouw is vandaag voor de eerste keer hier geweest. Mijn man had tegelijkertijd de strijk gedaan, dus is wel een zalig gevoel nu, alles is proper, alles is klaar, dus moet niet constant aan vanalles denken wat nog gedaan moet worden. Even mijn hoofd wat rust geven en gewoon genieten van mijn 2 kindjes.
Poekien, stom dat ze niets wilde zeggen, maar mss was het ook niet 100% duidelijk te zien en wil ze liever het zekere voor het onzekere nemen. Bij de eerste hadden ze tegen ons ook gezegd dat het een jongen was maar helemaal niet zeker. Op 16 weken te horen gekregen dat het toch een meisje was Gelukkig heb je zo veel hulp Rylie! Hopelijk ben je snel weer de oude. Proficiat met jullie zoontje Marrit! Leuk van de cupcakes! Wij gaan het ook zo doen maar een vriendin van ons gaat die bakken dus wij weten ook van niets We gaan die taart dan ook aansnijden op de 1ste verjaardag van de jongste, is heel de familie er Dus op 12 november weten wij het pas. Wel handig dat je zo veel hulp ook hebt Marrit. Ml is hier gisteren weer pas om kwart voor 10 thuisgekomen.. gelukkig waren de kindjes wel heel braaf 's avonds!
Hier vandaag een goede 12weken echo. Id staag vast op 14 april. En nu 12.4wk zwanger. Als iemand die lijst aan kan passen. Zit veel op mijn tel ivm vast lopen laptop. Ik ga een pretecho plannen. Ziekenhuis wil pas naar geslacht kijken met 20wk. Poekien. Stom zeg dat ze niet even willen kijken. Als ze dat normaal wel doen. Nog even en je weet het. Marrit. Wat leuk een jongen!!! Gefeliciteerd. Leuke idee van de cupcakes. Ik ga zelf heel afgezaagt de taart maken en wat chocolade bollen. Lekker van genieten van een schoon huis.
Fijn dat je echo goed was! En leuke ideeën meiden van de cupcakes en taart. Ik had er eigenlijk nog helemaal niet over nagedacht maar misschien is t toch wel extra leuk op die manier. Ik vond t ook jammer dat ze niets wilde zeggen (tenminste ze zei dat je het nog niet kon zien maar ik hoor van meerdere mensen dat je het met deze termijn wel zou kunnen zien, maar dan niet 100 % zeker) maar snap het ook wel weer, denk dat ik een andere echoscopiste had dan mijn vriendin en als je misschien net een vervelende ervaring hebt gehad met ouders die boos bellen omdat t later toch niet bleek te kloppen... Gewoon nog even geduld dus!
Wat zr zei in het ziekenhuis is datze er niet naar kijken. Omdat het niet medisch was. En dat ze pas met zekerheid het kunnen zien met de 20wk echo. Dat is onzin natuurlijk anders zouden ze niet zo veel pret echos maken. Hier probeer ik vandaag de pretecho te plannen maar de mevrouw neemt niet op. Nu maar via haar site een berichtje achter gelaten. Vind het gezellig die genderreveal party. Hahahaha. En heb een excuus om iets te bakken. Vind ik leuk. (ben eigenlijl banketbakker van beroep)
Oh wat een leuk en lekker beroep! Ik doe wel eens een poging maar ben niet zo'n held. Vooral omdat ik vaak uit de losse pols kook en dat gaan met eten best goed maar met baksels gaat dat best nauw, en dan mislukt er nog wel eens wat We hebben vandaag een goede uitslag gekregen van de combinatietest, echt snel want we zijn afgelopen vrijdag geweest voor echo en prikken. Heel fijn al gaan we alsnog naar Antwerpen voor de nipt volgende week. Stond al gepland voor we de uitslag kregen, dus hopelijk wordt die uitslag net zo goed. Met hoeveel weken wil je dan die pretecho doen?
Super dat je weer een goede echo hebt gehad Rylie! Gek dat ze zo lang wachten met het geslacht, in België doen ze dat nooit denk ik? Heb het toch nog nooit gehoord Goeie resultaten is ook altijd een opluchting he Poekien, ik moet mijn papieren nog binnendoen dus resultaat zal wel niet voor het eerst zijn. Gistere een bakfiets gekocht, ben eens benieuwd of dit goed zijn werk gaat doen Een vraagje: ik verlies echt mega veel afscheiding ik kan me herinneren dat ik bij de anders zs ook wel veel afscheiding had maar dat was eigenlijk vooral op het einde en heel waterachtige dan. Nu is het echt eiwitachtige afscheiding. Ik kan op het einde van de dag bijna een koffietasje vullen denk ik! Haha, sorry voor de onsmakelijke vergelijking Nog iemand daar zoooo veel last van?
♥ April mama's ♥ 1. Djezzy - ?? jaar - 2e kindje Saho - ?? jaar - 1e kindje 2. 3. ♥ Growlithe - 33 jaar - 2e kindje 4. 5. ♥ Teardrops - 28 jaar - 1e kindje 6. 7. ♥ Healthymama2b - ?? jaar - ?? kindje 8. ♥ DMZoet - 27 jaar - 1e kindje ♥ Marrit1988 - 28 jaar - 2e kindje 9. Stephie86 - ?? jaar - ?? kindje 10. ♥ BertxBirgit - 26 jaar - 3e kindje 11. ♥ Eviiii - 28 jaar - 2e kindje ♥ Roos911 - ?? jaar - 1e kindje 12. ♥ Dide1 - 27 jaar - 1e kindje 13. ♥ Poekien - 36 jaar - 1e kindje 14. ♥ Rylie - 30 jaar - 2e kindje MariekeRox - ?? jaar - ?? kindje 15. 16. Thatsme87 - 29 jaar - 2e kindje ♥ Jootje009 - 26 jaar - 1e kindje 17. ♥ Duna - 31 jaar - 1e kindje ♥ Zoetje - 25 jaar - 3e kindje 18. ♥ Missmara - 32 jaar - 2e kindje 19. ♥ Citroentje24 - 24 jaar - 2e kindje 20. ♥ DEMADE - 27 jaar - 2e kindje ♥ Jellebellieke - 31 jaar - 1e kindje ♥ MCR - 33 jaar - 2e kindje ♥ CSODS - 21 jaar - 1e kindje 21. ♥ Annah82 - ?? jaar - 2e kindje 22. 23. Fleur88 - 28 jaar - 2e kindje ♥ Panini - ?? jaar - 1e kindje 24. ♥ Druifi - 26 jaar - 2e kindje 25. 26. 27. 28. Loqka - 28 jaar - 3e kindje 29. Mel7 - 20 jaar - 1e kindje 30. RozeNikki - 25 jaar - 1e kindje Onbekend. Shinestar31 - ?? jaar - 3e kindje Blessedmom - ?? jaar - ?? kindje Jongens (1) | Meisjes (0) | Verrassing (0) ☆ Sterretjes ☆ * Nadia33 * Meijtje * Lalay * Livoli * MelZoe * MeFlower * Vickske87 * Catheny * Heb je een echo gehad met een kloppend hartje? Zet dan dit hartje ♥ voor je naam Wil je de lijst graag aanpassen? Klik dan onderaan dit bericht op 'quote', dan krijg je deze tekst in een nieuw bericht. Kopieer de tekst en plaats het in een nieuw bericht, haal vervolgens voor en achteraan het bericht, de tekst met (quote) weg en pas het bericht aan.
Bert. Ik heb ook veel last van afscheiding. Bij mij echt witting. Ik had het de vorige keren ook. Dus voor mij normaal in een zwangerschap. Ja het niet willen kijken naar geslacht snap ik ook niet. Is ook wel een wat oudere vrouw die echt alleen de dingen zegt en kijkt die ze moet doen. Ach ja nu een extra pretecho op de 24ste. Ik ben zo benieuwd. En zit nog mooi voor de echo in het ziekenhuis. Weer even kijken naar ons kleintje is alleen maar leuk.
Birgit: bij mijn vorige zwangerschap had ik ook heel veel afscheiding. Nu niet echt super veel. Valt goed mee nu. Maar zal wel normaal zijn hoor.
Ja, ik weet dat het normaal is Marrit zo veel afscheiding, de vorige zs ook veel last van maar nu echt zo veel meer nog Op de wc even afvegen voor de pipi en dan is men papiertje gewoon doorweekt Hahaha, die details toch altijd Nog een dikke 2 weken en dan weten jullie ook al het geslacht! Wat spannend seg Rylie! Deze nacht gewoon niet geslapen, leuk hoor.. De kleinste heeft zo veel last van haar tandjes denk ik, ze weent al een paar weken om de 2 dagen 's nachts maar dan max voor 1 uur ofzo.. Heel de nacht huilen, niets was goed. Alleen op mijn borst toen ik half in de zetel lag was ze in slaap gevallen. Heb dat een tijdje vol gehouden maar lag zo slecht dat ik krampen kreeg en ijskoud had! Na uren rolde de tranen gewoon van men wangen van de vermoeidheid en wat vond ml er van: Hij kan slapen door dat gehuil heen, ik niet. Dus dan heeft hij gewoon een hele nacht geslapen ipv mss eens even te wisselen zodat ik ook wat kon slapen. Nee hoor, zijn slaap is belangrijker dan de mijne, heeft hij bijna letterlijke gezegd! Oh man, wat was/ben ik kwaad op hem! Nu op het werk kan ik gewoon helemaal men ogen niet meer open houden.. :s K*tdag!