De april 2017 mama club !

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MelZoe, 28 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    #481 BertxBirgit, 24 okt 2016
    Laatst bewerkt: 24 okt 2016
    Haha! Oej nuja, dan zal ik wel fout zijn maar voor zover ik weet moet je bij een meisje 3 witte streepjes op het lichaam zien en hier zie ik (zoals meestal bij een jongen) 2 dikke strepen buiten het lichaam wat dan de balzakjes zijn.
    Ff een foto bijgevoegd van de echo van een meisje.
    Maar zoals ik al zei, ik ben geen expert zoals een echoscopiste of vk dus zal wel verkeerd zijn ;)

Welkom terug Demade. Leuk dat je vooruit bent gezet. allzja, dat vind ik toch altijd leuk :p

Bijgevoegde bestanden:

2. poekien

poekien Niet meer actief

Oja ik zie het! Nou ben benieuwd haha!

3. Marrit1988

Marrit1988 Bekend lid

24 apr 2015
    737
    1
    18
    Vrouw
    Spannend poekien! Ik zou ook jongen denken...

Rylie: weet jij het nu al? Ik zit op het puntje van mijn stoel! :D

4. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ja ben nu net thuis en net alles appjes beantwoord.

We krijgen nog een meisje. 🎉🎊🎉

5. ElinevK

ElinevK Bekend lid

29 jun 2016
    771
    751
    93
    Vrouw
    Leuk Rylie! Zo'n clubje dames in huis :D

Hahaha Poekien, ik durfde al niet te reageren op je post. Ik ben echt een noob wat dat betreft. Het wordt nu wel spannend gehouden voor je ;)

Hier nog een aantal dagen wachten tot de echo. Merk dat ik het toch weer erg spannend vind, door de miskraam. Niet vanwege het geslacht natuurlijk, allebei is welkom! Meer of ik weer zo'n beweeglijk hummeltje mag zien!

6. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.202
    509
    113
    Leuk Rylie :D Hier begin ik al weer wat nerveus te worden voor de echo van donderdag. Ik hoop zo dat alles weer goed is. Een ding is zeker, ik groei wel goed :D wat zit mijn werkbroek strak. Ik moet deze week echt op zoek naar iets anders.

7. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Mol (België)
    Haha Poekien! Iedereen zegt jongen! Nu ben ik wel heel nieuwsgierig! :p maar zoals ik al aangaf, de echoscopiste heeft een getraind oog en een bewegend beeld dat ze van alle kanten kan bekijken. Dus wij zullen wel fout zijn, maar blijft toch wel spannend ;)

Proficiat Rylie met jullie 2e dochter op komst! Is wel leuk zo 2 meiden in huis :)

Het is echt leven van echo tot echo he :p ElinevK en Missmara

Ondanks dat ik gisteren heel lang heb wakker gelegen toch een fijn gevoel aan de avond overgehouden! De kleine was echt heel actief en kon hem kei goed voelen! Ik voelde deze keer echt dat het zachte stampjes en boksjes waren, helemaal verliefd <3 is ook best lang actief geweest.
    Hopelijk is het snel woensdagavond, dan is het weer echo en is men mannetje weer thuis, kan ik hopelijk weer beter slapen :D

8. poekien

poekien Niet meer actief

Tja we zullen het zien :D
    Leuk Rylie van harte!
    Leuk dat je de baby al zo goed voelt zeg, ik voel echt nog helemaal niets! Hier nog even geduld dus..

9. minou1994

minou1994 Lid

18 sep 2016
    33
    9
    8
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!
    Ik hoop dat ik ook mee mag doen.
    Gefeliciteerd allemaal!!
    Ik ben 26 april uitgerekend ! &#9786;

10. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Welkom Minou!! Gefeliciteerd!!

Bert. Dat is idd een hele duidelijke echo van een meid. Is je man vaak weg voor zijn werk? Lijkt me zo zwaar. Mijn broer is vrachtwagenchaffeur en vaak pas laat thuis. Schoonzus moet alles alleen doen.

Mara. Kun je niet een zwangerschapsbroek aan voor op je werk?

Dank jullie wel dames. Lijkt me ook heel leuk 2 meiden. Roy is ook helemaal gelukkig. Een 2de prinsesje ziet hij helemaal zitten.

11. Marrit1988

Marrit1988 Bekend lid

24 apr 2015
    737
    1
    18
    Vrouw
    Rylie: leuk! 2 meisjes!

Minou: welkom!

12. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Mol (België)
    Tuurlijk mag je meedoen Minou! Welkom en gefeliciteerd! Ik zal deze middag de lijst even aanpassen. Je hoeveelste kindje is dit?

Ja, hij is best veel weg Rylie. De afgelopen 2 maanden heb ik gevraagd dat hij thuis bleef omdat ik me zo slecht voelde van de zs en het ff niet meer zag zitten om altijd alleen voor het huishouden en de kids te zorgen. In zijn contract staat dat hij gemiddeld 1 week in de maand weg is, wel neem daar maar het omgekeerde van. Hij is 1 week in de maand thuis, soms 2. Nu was hij maar 3 dagen weg naar de andere kant van Belgie maar meestal is hij 1, 2 of 3 weken weg naar het buitenland, wereldwijd. Op zich is het idd heel zwaar maar we denken vooral aan de centen. Als het echt niet meer gaat geef ik het wel aan. Als hij bv een hele maand weg in naar India heeft hij wel een 3dubbele loon omdat alle overuren worden uitbaald, al dan niet aan 200% (weekend/zondagwerk) en de reisuren worden ook betaald, wat naar India 24h enkele reis is. Wij zijn allebei engineer in de elektromechanica dus dat maakt dat die 3dubbele loon best wel mag gezien worden.
    Soms denken we wel eens van is dit het waard al dat weg zijn? Maar langs de andere kant zegt hij ook dat hij dit niet tot zijn 40 gaat doen wrs, dus nu profiteren he. Het maakt dan ook dat wij op ons 24 al een (heel groot) huis hebben gekocht en dat nu alle 'dure' verbouwingen dan ook klaar zijn, nu nog vooral kamers renoveren (verven, behangen, aankleden, ..)
    Dus samengevat: Zwaar? Ja. Is het het waard? Voor de moment wel ja. Ik hou mezelf altijd voor ik ben een sterke, zelfstandige vrouw dus ik kom er wel :p

13. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Mol (België)
    Haha, een hele uitleg, sorry daarvoor! :p
    Maar deed wel eens deugd om het ff kwijt te zijn want meestal is het 'Ocharme Bert, hij is altijd van huis en ziet de kids niet veel'.
    Neh, lekker ego ik ff. :p

14. ElinevK

ElinevK Bekend lid

29 jun 2016
    771
    751
    93
    Vrouw
    Gooi het eruit BertxBirgit! Heerlijk! Het klinkt wel als behoorlijk pittig, zeker in de eerste weken van de zs. Kan hij rond de geboorte wel wat meer thuis zijn? Het klinkt overigens wel herkenbaar hoor, mijn man werkt sinds kort in de "burgermaatschappij" :D Tot voor kort was hij militair en ook hier werd altijd naar ml gevraagd. Ik ben wel blij dat hij straks als ons kleintje er is wat meer thuis kan zijn (op storingsdiensten etc. na).

Hier nog 2 dagen tot de echo, aftellen!!!:)

15. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Mol (België)
    &#9829; April mama's &#9829;

1.
    Djezzy - ?? jaar - 2e kindje
    Saho - ?? jaar - 1e kindje

2.

3.
    &#9829; Growlithe - 33 jaar - 2e kindje

4.

5.
    &#9829; Teardrops - 28 jaar - 1e kindje

6.

7.
    &#9829; Healthymama2b - ?? jaar - ?? kindje

8.
    &#9829; DMZoet - 27 jaar - 1e kindje
    &#9829; Marrit1988 - 28 jaar - 2e kindje

9.
    Stephie86 - ?? jaar - ?? kindje

10.
    &#9829; BertxBirgit - 26 jaar - 3e kindje

11.
    &#9829; Eviiii - 28 jaar - 2e kindje
    &#9829; Roos911 - ?? jaar - 1e kindje

12.
    &#9829; Dide1 - 27 jaar - 1e kindje

13.
    &#9829; Poekien - 36 jaar - 1e kindje

14.
    &#9829; Rylie - 30 jaar - 2e kindje
    MariekeRox - ?? jaar - ?? kindje

15.
    &#9829; ElinevK - 27 jaar - 1e kindje

16.
    Thatsme87 - 29 jaar - 2e kindje
    &#9829; Jootje009 - 26 jaar - 1e kindje
    &#9829; DEMADE - 27 jaar - 2e kindje

17.
    &#9829; Duna - 31 jaar - 1e kindje
    &#9829; Zoetje - 25 jaar - 3e kindje

18.
    &#9829; Missmara - 32 jaar - 2e kindje

19.
    &#9829; Citroentje24 - 24 jaar - 2e kindje

20.
    &#9829; Jellebellieke - 31 jaar - 1e kindje
    &#9829; MCR - 33 jaar - 2e kindje
    &#9829; CSODS - 21 jaar - 1e kindje

21.
    &#9829; Annah82 - ?? jaar - 2e kindje

22.

23.
    Fleur88 - 28 jaar - 2e kindje
    &#9829; Panini - ?? jaar - 1e kindje

24.
    &#9829; Druifi - 26 jaar - 2e kindje
    &#9829; Mel7 - 20 jaar - 1e kindje

25.

26.
    Minou1994 - 22 jaar - ?? kindje

27.

28.
    Loqka - 28 jaar - 3e kindje

29.

30.
    RozeNikki - 25 jaar - 1e kindje
    &#9829; Kelien87 - 29 jaar - 2e kindje

Onbekend.
    Shinestar31 - ?? jaar - 3e kindje
    Blessedmom - ?? jaar - ?? kindje

Jongens (1) | Meisjes (2) | Verrassing (0)

&#9734; Sterretjes &#9734;
    * Nadia33 * Meijtje * Lalay * Livoli * MelZoe * MeFlower * Vickske87 * Catheny *

Heb je een echo gehad met een kloppend hartje? Zet dan dit hartje &#9829; voor je naam

Wil je de lijst graag aanpassen? Klik dan onderaan dit bericht op 'quote', dan krijg je deze tekst in een nieuw bericht. Kopieer de tekst en plaats het in een nieuw bericht, haal vervolgens voor en achteraan het bericht, de tekst met (quote) weg en pas het bericht aan.

16. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Mol (België)
    Haha dank je ElinevK! :p Vanaf dat de kleine geboren is dan gaat hij terug zijn gang (hij is meestal wel een paar weken thuis om zelf te genieten eerst ;)). Bij men 2 dochters is hij vanaf hun 4de levensweek terug vertrokken. De enige afspraak die we hebben is dat de laatste maand van de zwangerschap hij niet meer met de vlieger weg mag, enkel nog mee de bus op buitendienst omdat hij dan max een halve dag moet rijden als het zo ver zou zijn.

Hier: Gisteren echo gehad, zat weer alles behalve stil! :eek: De gyn werd er deze keer echt lastig van.. Oeps :p Maar alles was weer perfect in orde. Ze heeft het geslacht kunnen zien en zit nu opgeborgen in men tas, aftellen naar 12/11 nu en dan weten we het. Spannend!

17. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Mol (België)
    Het befaamde papiertje met het geslacht op :p

En een echofoto, heel wazig maar duidelijker ging het ni omdat ie echt ni stil lag! :eek:

Ze hebben ook ff naar men baarmoedermond gekeken ivm al men pijnen in men buik maar is blijkbaar normaal bij veel zwangerschappen. Bij elke volgende zs doet de buik meer en meer pijn. Nog nooit gehoord maarja :) Men baarmoedermond is nog gesloten en 3,5cm lang dus in orde .

Bijgevoegde bestanden:

18. csods

csods Actief lid

1 jul 2016
    134
    9
    18
    Vrouw
    Hi dames,

Vandaag hebben we de geslachtsbepaling echo gehad en wij krijgen een..... JONGETJE!! :D

Bijgevoegde bestanden:

19. ElinevK

ElinevK Bekend lid

29 jun 2016
    771
    751
    93
    Vrouw
    BertxBirgit: dat je het volhoudt om nog niet te kijken!!:$

Csods: jeeeeej, weer een streepje voor het mannenfront! Leuk om te weten!

20. Marrit1988

Marrit1988 Bekend lid

24 apr 2015
    737
    1
    18
    Vrouw
    Csods: hoera! Welkom in de jongensclub!!

Birgit: ik zou mezelf niet kunnen inhouden hoor! Ik had al lang gekeken... :D en je moet nog zo lang wachten!!

Morgen ben ik 17 weken en heb al een serieuze buik! Dat had ik bij Olivia ook, dus ik verwacht weer een reuzenbaby :D langs de andere kant ben ik nu minder bijgekomen dan op 17 weken in vorige zwangerschap. Toen op 17 weken 1,5 kilo en nu op 17 weken 0,8 kilo. Ben tevreden :)

Deel Deze Pagina