De april 2017 mama club !

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MelZoe, 28 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Marrit.Zou het idd kunnen zijn. Gelukkig alles goed. :)

Een heel mooi cadeau voor de jarige. ;)
    Alvast Gefeliciteerd!!

2. Marrit1988

Marrit1988 Bekend lid

24 apr 2015
    737
    1
    18
    Vrouw
    Zijn er onder jullie die al kleertjes hebben gekocht?
    Ik ga in de winkels altijd eens kijken bij de babykleding, maar heb tot nu toe nog niks gekocht. Voorlopig kan ik me nog inhouden :D

3. ElinevK

ElinevK Bekend lid

29 jun 2016
    771
    751
    93
    Vrouw
    @Marrit, ik heb al behoorlijk wat kleertjes verzameld. Ik heb 3 pakjes en 2 setjes kleding zelf gekocht. Daarnaast hebben we ook al heel wat gekregen. Ik denk niet dat onze baby kou hoeft te lijden :D

4. Marrit1988

Marrit1988 Bekend lid

24 apr 2015
    737
    1
    18
    Vrouw
    Eline: al gekocht voor je het geslacht wist of nadien? Unisex of neutrale kleuren dan?

Bij mijn eerste kindje had ik ook al massa's kleding gekocht vanaf dat ik wist dat het een meisje ging zijn. De dag zelf nog gaan kopen :D
    Maar nu ben ik precies wat meer afwachtend. Weet niet waarom... Mijn dochter was (en is nog steeds) een reuzebaby. Droeg op 5 weken maat 62 :) nu op 1 jaar zijn we bij maat 98 beland. Dat is normaal 3 jaar :$
    Ik heb nu een voorgevoel dat mijn zoon niet zo groot zal zijn. En hij is ook van een heel ander seizoen. Ik durf nu niet goed te kopen, ik denk dat ik dat meer vanaf week 33 gq doen ofzo. Dan heb ik er meer zicht op denk ik :)

Wanneer zijn jullie volgende echo's? Bij mij maandag. Kijk er weer naar uit!

5. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Zaakvoerder 'Het geitenwollen sokje'
    Mol (België)
    Mss een kroontje en idd een leuk kado Marrit!

Ik heb nog nix gekocht omdat ik het geslacht nog niet weet, meestal kocht ik ook pas de geboortepakjes als het bijna zo ver was maar natuurlijk als ik het eenmaal weet en ik ben inkopen aan het doen voor men 2 dochters en ik zie iets moois ga ik het zeker niet laten hangen! ;)
    Voor de nieuwe mama's zou ik wel oppassen met een maatje 50 te kopen, koop er hier niet te veel van want mijn oudste dochter heeft maar 1 dag een maatje 50 aangehad. Nogal zonde van het geld dan. Je ben meer met een 56 en is het toch een kleintje kan je nog eens een keer extra gaan shoppen en meteen je kleine spruit aan heel het dorp laten zien! :D

Ik heb over 3 weken terug echo. Vorige week net geweest.

6. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Mol (België)
    #526 BertxBirgit, 3 nov 2016
    Laatst bewerkt: 3 nov 2016
    ♥ April mama's ♥

1.
    Djezzy - ?? jaar - 2e kindje
    Saho - ?? jaar - 1e kindje

2.

3.
    ♥ Growlithe - 33 jaar - 2e kindje

4.

5.
    ♥ Teardrops - 28 jaar - 1e kindje

6.

7.
    ♥ Healthymama2b - ?? jaar - ?? kindje

8.
    ♥ DMZoet - 27 jaar - 1e kindje
    ♥ Marrit1988 - 28 jaar - 2e kindje

9.
    Stephie86 - ?? jaar - ?? kindje

10.
    ♥ BertxBirgit - 26 jaar - 3e kindje

11.
    ♥ Eviiii - 28 jaar - 2e kindje
    ♥ Roos911 - ?? jaar - 1e kindje

12.
    ♥ Dide1 - 27 jaar - 1e kindje

13.
    ♥ Poekien - 36 jaar - 1e kindje

14.
    ♥ Rylie - 30 jaar - 2e kindje
    MariekeRox - ?? jaar - ?? kindje

15.
    ♥ ElinevK - 27 jaar - 1e kindje

16.
    Thatsme87 - 29 jaar - 2e kindje
    ♥ Jootje009 - 26 jaar - 1e kindje
    ♥ DEMADE - 27 jaar - 2e kindje

17.
    ♥ Duna - 31 jaar - 1e kindje
    ♥ Zoetje - 25 jaar - 3e kindje

18.
    ♥ Missmara - 32 jaar - 2e kindje

19.
    ♥ Citroentje24 - 24 jaar - 2e kindje

20.
    ♥ Jellebellieke - 31 jaar - 1e kindje
    ♥ MCR - 33 jaar - 2e kindje
    ♥ CSODS - 21 jaar - 1e kindje

21.
    ♥ Annah82 - ?? jaar - 2e kindje

22.

23.
    Fleur88 - 28 jaar - 2e kindje
    ♥ Panini - ?? jaar - 1e kindje

24.
    ♥ Druifi - 26 jaar - 2e kindje
    ♥ Mel7 - 20 jaar - 1e kindje

25.

26.
    Minou1994 - 22 jaar - ?? kindje

27.

28.
    Loqka - 28 jaar - 3e kindje

29.

30.
    RozeNikki - 25 jaar - 1e kindje
    ♥ Kelien87 - 29 jaar - 2e kindje

Onbekend.
    Shinestar31 - ?? jaar - 3e kindje
    Blessedmom - ?? jaar - ?? kindje

Jongens (3) | Meisjes (2) | Verrassing (0)

☆ Sterretjes ☆
    * Nadia33 * Meijtje (zwanger!) * Lalay * Livoli * MelZoe * MeFlower * Vickske87 * Catheny *

Heb je een echo gehad met een kloppend hartje? Zet dan dit hartje ♥ voor je naam

Wil je de lijst graag aanpassen? Klik dan onderaan dit bericht op 'quote', dan krijg je deze tekst in een nieuw bericht. Kopieer de tekst en plaats het in een nieuw bericht, haal vervolgens voor en achteraan het bericht, de tekst met (quote) weg en pas het bericht aan.

7. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Mol (België)
    Dames, wat vinden jullie ervan dat ik de namen waar geen hartje voorstaat uit de lijst haal? Die zijn al minstens een maand nimmer hier geweest en zo wordt de lijst ook duidelijker voor ons.
    Wij hebben maar een select groepje dus vind het wel leuk om een goed overzicht te hebben.
    Ik onderneem niets zonder jullie mening dus wacht geduldig af :)

Ff nog ter info maar meijtje is opnieuw zwanger. Hopelijk deze keer wel een plakbaby voor deze schat!

8. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Dat is een heel goed idee BertxBergit. Die komen hier toch niet meer.

Kleding. Ik heb nog niks gekocht. Wel al gekeken wat ik kan hergebruiken van Livvy. Ze is van augustus dus wel echt zomerachtig. We zullen zien. Denk dat ik pas iets ga kopen na een goede 20wk echo.

Hoop voor meijtje ook een mooi plakbeebje.

9. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    hoi allemaal :) ik ben ook in april uitgerekend, maar schrijf ook mee in de andere april groep en zag nu pas dat er nog eentje was!

Ben 17 april uitgerekend van een jongen! :D oh en edit: 33 jaar ;)

MCR heeft vorige week een miskraam gehad, dus die mag bij de sterretjeslijst helaas :(

10. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Mol (België)
    ♥ April mama's ♥

1.
    Djezzy - ?? jaar - 2e kindje
    Saho - ?? jaar - 1e kindje

2.

3.
    ♥ Growlithe - 33 jaar - 2e kindje

4.

5.
    ♥ Teardrops - 28 jaar - 1e kindje

6.

7.
    ♥ Healthymama2b - ?? jaar - ?? kindje

8.
    ♥ DMZoet - 27 jaar - 1e kindje
    ♥ Marrit1988 - 28 jaar - 2e kindje

9.
    Stephie86 - ?? jaar - ?? kindje

10.
    ♥ BertxBirgit - 26 jaar - 3e kindje

11.
    ♥ Eviiii - 28 jaar - 2e kindje
    ♥ Roos911 - ?? jaar - 1e kindje

12.
    ♥ Dide1 - 27 jaar - 1e kindje

13.
    ♥ Poekien - 36 jaar - 1e kindje

14.
    ♥ Rylie - 30 jaar - 2e kindje
    MariekeRox - ?? jaar - ?? kindje

15.
    ♥ ElinevK - 27 jaar - 1e kindje

16.
    Thatsme87 - 29 jaar - 2e kindje
    ♥ Jootje009 - 26 jaar - 1e kindje
    ♥ DEMADE - 27 jaar - 2e kindje

17.
    ♥ Duna - 31 jaar - 1e kindje
    ♥ Zoetje - 25 jaar - 3e kindje
    ♥ Pandavliegen - 33 jaar - 1e kindje

18.
    ♥ Missmara - 32 jaar - 2e kindje

19.
    ♥ Citroentje24 - 24 jaar - 2e kindje

20.
    ♥ Jellebellieke - 31 jaar - 1e kindje
    ♥ CSODS - 21 jaar - 1e kindje

21.
    ♥ Annah82 - ?? jaar - 2e kindje

22.

23.
    Fleur88 - 28 jaar - 2e kindje
    ♥ Panini - ?? jaar - 1e kindje

24.
    ♥ Druifi - 26 jaar - 2e kindje
    ♥ Mel7 - 20 jaar - 1e kindje

25.

26.
    Minou1994 - 22 jaar - ?? kindje

27.

28.
    Loqka - 28 jaar - 3e kindje

29.

30.
    RozeNikki - 25 jaar - 1e kindje
    ♥ Kelien87 - 29 jaar - 2e kindje

Onbekend.
    Shinestar31 - ?? jaar - 3e kindje
    Blessedmom - ?? jaar - ?? kindje

Jongens (4) | Meisjes (2) | Verrassing (0)

☆ Sterretjes ☆
    * Nadia33 * Meijtje (zwanger!) * Lalay * Livoli * MelZoe * MeFlower * Vickske87 * Catheny * MCR *

Heb je een echo gehad met een kloppend hartje? Zet dan dit hartje ♥ voor je naam

Wil je de lijst graag aanpassen? Klik dan onderaan dit bericht op 'quote', dan krijg je deze tekst in een nieuw bericht. Kopieer de tekst en plaats het in een nieuw bericht, haal vervolgens voor en achteraan het bericht, de tekst met (quote) weg en pas het bericht aan.

11. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Mol (België)
    Welkom en proficiat Pandavliegen! Na zo een lange weg kan je binnenkort je kleintje in je armen hebbben!

Wat naar van MCR, op deze termijn ga je er 'redelijk zeker' van uit dat alles goed gaat.. bah!

Heb bij Anthe ook heel veel opnieuw gebruikt Rylie, maar nu is het meeste wel echt aan vervanging toe :p

12. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.202
    509
    113
    Hoi ik ben er nog hoor, schrijf ook in een andere groep mee en op Facebook. Heb momenteel ook niet zoveel mede te delen..ik kan inmiddels zonder medicijnen voor de misselijkheid. Vorige week een goede echo gehad en de 22e de 20 weken echo. Spannend!

13. Marrit1988

Marrit1988 Bekend lid

24 apr 2015
    737
    1
    18
    Vrouw
    Birgit: van mij mogen al die namen ook uit de lijst. Dat was ik even geleden ook al aan het bedenken, das toch duidelijker, en als ze toch niet meer meelezen,... Er zijn trouwens ook veel namen met hartje die ik hier al heeeeel lang niet meer heb gezien.
    Vind een klein groepje ook wel leuker :)

14. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Zijn er idd veel die niet meeschrijven opzich wel jammer. Maar een klein groepje is ook fijn.

Maat 50. Hier heeft ze dus wel lang in maat 50 gezetten. Ze was lang en dun. (Nog steeds) Eigenlijk had ze in het begin maat 44 aangemoeten maar vond ik zo zonde om nog wat van te kopen. Ze woog 2710 geboren bij 39.4wk.

Missmara. Wat fijn dat de misselijkheid weg is. :) en succes mrt de 20wk echo. Die is altijd weer spannend.

15. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ohh en pandavliegen. Gefeliciteerd. Eelkom in de jongensclub. Bijna iedereen hier krijgt een jongen tot nu toe. ;)

16. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Ja! April is echt een jongensmaand! :D ;)

17. BertxBirgit

BertxBirgit Fanatiek lid

17 feb 2015
    1.925
    514
    113
    Vrouw
    Mol (België)
    Missmara: Gelukkig is je misselijkheid beter. Hier ben ik er helemaal vanaf. Jeej!

Rylie: De oudste woog hier ook nog geen 3 kilo maar idd wel een grote, dus de broeken en mouwen waren gewoon niet lang genoeg :) En ze wordt nu idd overal 3 jaar geschat ipv 2. Overal gaan ze er al van uit dat ze naar school gaat en veel dingen kan die ze nog moet leren :p

18. Zoetje

Zoetje Actief lid

1 apr 2011
    161
    22
    18
    Vrouw
    Administratief bediende - Gemeente
    België
    Heey meiden hier ook weer terug van weggeweest.

Ik heb enorm veel last gehad van misselijkheid en overgeven, een hele dag door :$, waardoor ik ook ben opgenomen geweest in het ziekenhuis en alles me teveel was. Bezoek, smsjes, .... pff alles kostte me zoveel energie.

Nu al enkele dagen beter, maar ook nu weer ziek. dochter heeft roodvonk en dus mama nu ook.. Maar het betert alweer..

Zo sorry voor de lange uitleg.

Vorige week een echo gehad en alles super met ons kleintje :) Maar geslacht wou hij/zij nog niet verklappen... nu al eigenwijs.. Ik denk een meisje en mijn man een jongen.. volgens chinese geslachtskalender zou het een jongen moeten zijn, maar die was bij mijn zoon en dochter ook altijd het omgekeerde, dus gok ik op een meisje :) Voor degene die het geslacht al weten, klopte jullie voorgevoel.

Hier ook wel maatje 50 toch 5 a 6 weken nodig gehad en eigenlijk hadden ze beiden in het begin beter maatje 47 aangehad. (waren 50 cm bij de geboorte, al had ik mijn twijfels erbij)

19. Marrit1988

Marrit1988 Bekend lid

24 apr 2015
    737
    1
    18
    Vrouw
    Birgit: hier wordt Olivia ook altijd ouder geschat. Omdat ze zo gigantisch groot is. Maar ze kan ook al heel veel wat oudere kindjes normaal pas kunnen, dus haar lengte en gedrag komen wel wat overeen. Alleen de tijd wil niet mee :D Olivia is nooit lang een echte 'baby' geweest. Ik hoop dat de volgende toch iets langer klein blijft :p

Bij de geboorte had ze maat 56 en na 5 weken maat 62. Maar ik wist op voorhand dat ze zo groot zou zijn, dus had ook niks in maat 50 gekocht.

Zoetje: welkom terug! :) en veel beterschap!!
    bij Olivia had ik een heel sterk voorgevoel voor meisje en dat klopte. Nu had ik een voorgevoel voor een jongen en dat klopt ook :D

20. csods

csods Actief lid

1 jul 2016
    134
    9
    18
    Vrouw
    Ik vind dit ook wel een goed Idee! Laatst keek ik ook op 't lijstje en dacht ik hier ook aan.

@Zoetje

Mijn voorgevoel klopte wel. Had een heel sterk vermoeden dat het een jongen zou worden terwijl iedereen zei dat het een meisje zou zijn. Onbewust keek ik ook altijd naar jongens dingen etc.. April is echt een jongens lijkt wel haha. Hoever ben je nu? Ik ben ook nog steeds misselijk en meestal blijft 't avondeten niet zitten :(.

Ik hoop dat het verder goed gaat met alle dames :)

Deel Deze Pagina