Kelien en poekien. Leuk een meisje. Idd staat nu gelijk met meiden en jongens. Kelien. Had het goed gezien op je echo maar internet is zwaar irritant dus kon niet reageren. Dide. Wat mij helpt als mij hormonen de overhand nemen is zelf even weg gaan uit de situatie. En als ik terug kon ook sorry te zeggen. Reageer wat overdreven door hormonen. Pfff het leed dat namen zoeken heet. Voor mij gevoel moet ik dat eerst weten voordat we een kaartnr uitzoeken en wil haar naam op de muur in de babykamer. Straks gaan we even naar sinterklaas. Livvy was helemaal verrast met een cadeautje in der schoen.
Het is inderdaad een meisje. mijn voorgevoel had gelijk. we hebben de naam al uitgekozen en een geboorte kaartje. poeh we zijn er dit keer sneller mee allemaal dan de eerste keer.
Pfoe ja, namen zoeken... We hadden heel veel jongensnamen die we beide mooi vonden (Arthur, William, viktor) en niet 1 meisjesnaam. Ik was bij Olivia met de naam afgekomen. Mijn man was niet meteen overtuigd. Maar hoe meer hij het hoorde (lees: hoe meer ik erover bleef zagen ) hoe mooier hij het vond. En hij had ook niet meteen een beter alternatief. Dus het is Olivia geworden, ikke heel blij Nu is het weer van dat. Ik heb een naam voorgesteld. Hij wees hem niet meteen af, maar zei dat hij er enkele weken over moest nadenken. Want de namen die we toen hadden (Arthur, William en viktor) vinden we nu niet meer goed Dus waarschijnlijk zal het opnieuw mijn voorstel worden, tenzij hij met een betere naam afkomt. Maar stiekem heb ik mijn zinnen nu al wel gezet op mijn voorgestelde naam! Gaan jullie de naam op voorhand zeggen tegen ons? Of blijft het een verrassing tot april?
Ik zou het niet erg vinden als jullie de naam al weten. Maar mischien moeten we ook wel wat bewaren voor als onze moppies geboren worden. Fijn dat jullie al een idee hebben kwa naam. Wij hebben echt niks. Wil een korte naam. Max 5 letters en niet te NL. En moet bij Livvy passen. Ach ja nog 22 weken. Het komt vast goed. Kelien. Wat fijn dan je het al weet en het samen eens bent. He jr nu ook dat je de baby al bij haar naam noemt. Deden we bij Livvy wel moeten echt uit kijken dat we ons niet verspraken.
Oja die drie streepjes, daarom dachten jullie bij mij dat het een meisje was. Hmm ik had het dus kunnen weten Maar leuk hoor ook een meid! Wij hebben ook al een naam, vanaf het begin eigenlijk al en we noemen de kleine zo, ik heb me ook al versproken bij m'n schoonouders Gelukkig merkten ze het niet denk ik maar ik voelde me zo stom. Gelukkig is mijn vriend wat relaxter en vond het helemaal niet erg, hij zei 'het is toch geen staatsgeheim?', kan gebeuren. Dus tja,en het zal vast niet de laatste keer zijn geweest vrees ik..
@rylie. nee we noemen haar nog niet bij die naam. bij mijn zoontje hebben we dat wel toen een paar weken gedaan en omdat we bang waren dat we ons zouden verspreken hebben toen een naam bedacht die tijdens de zwangerschap gebruikt werd openbaar. dit keer is het gewoon baby omdat dit ook makkelijker is voor ons zoontje. de naam bewaar ik nog even tot april ik ben altijd bang dat er net iemand meeleest die me misschien kent.
Ik bedoelde in mijn vorige post natuurlijk dat jullie door de twee streepjes bij mij een jongen dachten pfff kan niet meer nadenken blijkbaar, zal door de griep komen die me nu al drie dagen bezighoudt. Ben benieuwd dan of die naam het wordt Marrit. Olivia vind ik heel mooi!
Hoi dames, Ik ga niet definitief zeggen wat we kiezen, dan is het idd leuk dat jullie het bij de geboorte weten maar zoals bv Rylie weet al wel ons lijstje vanuit babynamen Ik heb zelf helemaal geen schrik dat iemand bekend dit leest. Voordeel van een belg te zijn hier tussen alle nederlanders Bij Nel heeft Bert zich ook wel een paar keer versproken maar was ook nooit iemand opgevallen. Gelukkig! Bij Anthe was het iets makkelijker op dat gebied want we wisten het geslacht niet. Nu nog geen besluit genomen dus we zullen wel zien Ik zal morgenmiddag de lijst nog eens updaten.
Poekien: bedankt! Ik hoop ook dat deze naam het wordt! Ik ga hem ook nog stilhouden, dan zijn er extra verrassingen in april!
Birgit: ben even gaan kijken naar jouw lijstje was heel benieuwd na jouw andere post Jouw nr 1 naam stond ook in mijn lijstje Er worden wel rare namen voorgesteld he? Alle, toch voor in België... Hopelijk vind je snel DE naam!
Ja echt he Marrit! Vooral die Vera die elke keer terugkeerd! Vind het een naam voor een tuttige vrouw van middelbare leeftijd! (Allez, hier in België toch, wil niemand op zen tenen trappen he! ) Achja, ik heb hier ook al te horen gekregen dat Nel in Nederland een typische naam is voor bomma's en ze er niet aan uit kunnen dat we dat aan een kind geven, terwijl dit in België een heel normale naam is Hihi, dat jij ook die naam in je lijstje hebt Komt toch niet zo veel voor dacht ik
Bert. Dat is Vera hier ook. hahahhahahaa Wil ook niemand op de tenen trappen natuurlijk. Meer een naam die je gebuikt als 2de naam omdat oma zo heet ofzo. Mijn gevoel erbij. Ik vind sowieso als je hier om hulp vraagt krijg je vaak de zelfde namen. Toen ik aangaf Livvy te kiezen. Zei iedereen dat het geen naam was voor een volwasse vrouw. Uhmm ze groeit er mee op. Dat is dan gewoon normaal. Moest maar gaan voor Liva Livia of Olivia. Zelfs pbs van bepaalde mensen gehad dat ik echt niet voor Livvy kon gaan. Hahahhahaa wij zijn gisteren een naam tegen gekomen die we allebij erg leuk vinden. Nu even laten bezinken of die het is.
Haha oke Rylie, hoe grappig dat ze dan Vera voorstellen, Rosa vind ik ook al zo een geval. Meen je dat nu echt van die pbs? Dat is er gewoon over! Ik opende dat topic omdat ik graag veel mogelijkheden heb maar de keuze maak je toch zelf zeker?! Bah, rotmensen zijn dat toch?
Birgit: die naam komt meer en meer voor heb ik het gevoel. Vorige week nog naar kind & gezin geweest en daar hingen 2 geboortekaartjes met die naam. Wel met 1 L geschreven. En op de materniteit heb ik er ook nog een gezien. Maar goed, dat maakt niet uit he. Rylie: dat ze zeggen dat je die naam niet kan kiezen... :x en als je dan ziet hoe hun eigen kinderen heten... Verschrikkelijk! Ik denk echt dat sommigen op dit forum niet alles op een rij hebben in hun bovenkamer Gisteren heeft mijn man de baby voor het eerst voelen schoppen! zo blij dat hij was!
Oh, gek Marrit, als ik die naam intik bij de kind & gezin-zoeker valt het aantal echt reuze mee Dus mss puur toeval bij jullie in de buurt.
♥ April mama's ♥ 8. ♥ Marrit1988 - 28 jaar - 2e kindje 10. ♥ BertxBirgit - 26 jaar - 3e kindje 13. ♥ Poekien - 36 jaar - 1e kindje ♥ Dide1 - 27 jaar - 1e kindje 14. ♥ Rylie - 30 jaar - 2e kindje 15. ♥ ElinevK - 27 jaar - 1e kindje 16. ♥ DEMADE - 27 jaar - 2e kindje 17. ♥ Zoetje - 25 jaar - 3e kindje ♥ Pandavliegen - 33 jaar - 1e kindje 18. ♥ Missmara - 32 jaar - 2e kindje 20. ♥ CSODS - 21 jaar - 1e kindje 21. ♥ Annah82 - ?? jaar - 2e kindje 24. ♥ Mel7 - 20 jaar - 1e kindje 26. ♥ Minou1994 - 22 jaar - ?? kindje 30. ♥ Kelien87 - 29 jaar - 2e kindje Jongens (4) | Meisjes (4) | Verrassing (0) ☆ Sterretjes ☆ * Nadia33 * Meijtje (zwanger!) * Lalay * Livoli * MelZoe * MeFlower * Vickske87 * Catheny * MCR * Heb je een echo gehad met een kloppend hartje? Zet dan dit hartje ♥ voor je naam Wil je de lijst graag aanpassen? Klik dan onderaan dit bericht op 'quote', dan krijg je deze tekst in een nieuw bericht. Kopieer de tekst en plaats het in een nieuw bericht, haal vervolgens voor en achteraan het bericht, de tekst met (quote) weg en pas het bericht aan.
Blessedmom. Welkom. Al bijna op de helft zie ik. En ook een meisje. Je moet je ff zetten op de datum. Ik sta bij 14 omdat 14 april mijn ud is Hier. Niet echt iets te melden. Grote financiele meevaller. Heerlijk zo voor de decembermaand Gisteren ook alle cadeautjes geshopt voor 5dec samen. Was veel te lang rleden dat we weer iets samen deden ipv gezin. Daarna nog samen gaan eten. Livvy was lekker spelen bij opa en oma.
Pfff, vinger gebarsten... En dan nog van mijn rechterhand, heel vervelend. Hij zit nu ingepakt. Zelfs een pamper verversen is moeilijk nu. En met mijn job al helemaal moeilijk! Maar met baby'tje alles in orde. Voel hem nu dagelijks!