♥ April mama's ♥ Bevallen: 23/03 - Eline83 - ♥Ruben♥ - ?? gram - ?? cm - 36w5d 24/03 - Chocochippie - ♥N.♥ - 3605 gram - 52 cm - 38w6d 04/04 - Blessedmom - ♥Lily♥ - 3640 gram - 50 cm - 39w1d 06/04 - Marrit1988 - ♥Jasper♥ - 4245 gram - 53,5 cm - 39w5d Uitgerekend: 10. ♥ BertxBirgit - 26 jaar - 3e kindje 14. ♥ Rylie - 30 jaar - 2e kindje ♥ Danielleb - 28 jaar - 1e kindje 15. ♥ ElinevK - 27 jaar - 1e kindje 30. ♥ Kelien87 - 29 jaar - 2e kindje Jongens (2) | Meisjes (3) | Verrassing (0) ☆ Sterretjes ☆ * Nadia33 * Meijtje * Lalay * Livoli * MelZoe * MeFlower * Vickske87 * Catheny * MCR * Wil je de lijst graag aanpassen? Klik dan onderaan dit bericht op 'quote', dan krijg je deze tekst in een nieuw bericht. Kopieer de tekst en plaats het in een nieuw bericht, haal vervolgens voor en achteraan het bericht, de tekst met (quote) weg en pas het bericht aan.
Geen nieuws hier? Jasper doet het heel goed. In principe kunnen we naar huis, maar ik wacht nog tot morgen. Ze hebben Jasper zijn bloedsuikerspiegel via prikjes even in het oog moeten houden, omdat die te laag was. (Wordt blijkbaar altijd gecheckt bij baby's boven de 4kg) Maar sinds deze nacht is hij in stijgende lijn, dus hij is goedgekeurd De bv loopt nu ook heel goed, daar ben ik echt heel blij om, want bij de dochter was dat de eerste week niet het geval.
Marrit gefeliciteerd! Wat een schatje :de En jeetje wisten ze dat ie ruim 8,5 pond zou zijn? Birgit nee hoor ik vind het gewoon makkelijker typen. Net als dat ik altijd C schrijf ipv Celine
Marrit. Gefeliciteerd. Heerlijk zo als hij er lekker ligt. Birgit. Nog doorgezet? Hoop het voor je. Hier. Vandaag 39weken. Maar deze dame blijft nog wel even zitten. Behalve harde buiken nergens last van. L was er met 39.4 begon 39.3 denk dat ik nu langer rond loop.
Hier idd niet doorgezet. Had niet anders verwacht eigenlijk, ben altijd tegenstrop.. dus nr3 blijft ook het langste zitten en durf er bijna om wedden dat dit dan ook weeral een lagere bevalling gaat worden.. ik gok deze keer rond de 35h.. Pff.. Ben er gewoon zo klaar mee he. Niet slapen, alleen maar pijn. als ik heel positief ben dan heb ik deze nacht 3h geslapen, maar in wekelijkheid kom ik daar toch wel echt niet aan.. De kids ook allebei een verkoudheid dus de babyfoon slaat om de minuut aan omdat 1 van de 2 moet hoesten. Sorry dames voor het negatieve bericht maar echt zo klaar mee! het enige wat ik kan doen is huilen terwijl ik de was en plas doe.. Pff.. Maandag 40 weken dus monitorcontrole in het ziekenhuis door de dag, zie er al kei hard naar uit! Bah, weer allemaal gekke toeren uithalen om daar te geraken en mijn kids ergens kwijt te spelen. Chance dat dokters er rekening mee houden dat partners en (jonge) grootouders nog fulltime werken en dat sommige ouders nog jonge kinderen hebben die niet nog niet naar school gaan. Achja, hoe is het met de andere mama's in spe en mama's met de kindjes al in hun armen?
♥ April mama's ♥ Bevallen: 23/03 - Eline83 - ♥Ruben♥ - ?? gram - ?? cm - 36w5d 24/03 - Chocochippie - ♥Nathan♥ - 3605 gram - 52 cm - 38w6d 04/04 - Blessedmom - ♥Lily♥ - 3640 gram - 50 cm - 39w1d 06/04 - Marrit1988 - ♥Jasper♥ - 4245 gram - 53,5 cm - 39w5d Uitgerekend: 10. ♥ BertxBirgit - 26 jaar - 3e kindje 14. ♥ Rylie - 30 jaar - 2e kindje ♥ Danielleb - 28 jaar - 1e kindje 15. ♥ ElinevK - 27 jaar - 1e kindje 30. ♥ Kelien87 - 29 jaar - 2e kindje Jongens (2) | Meisjes (3) | Verrassing (0) ☆ Sterretjes ☆ * Nadia33 * Meijtje * Lalay * Livoli * MelZoe * MeFlower * Vickske87 * Catheny * MCR * Wil je de lijst graag aanpassen? Klik dan onderaan dit bericht op 'quote', dan krijg je deze tekst in een nieuw bericht. Kopieer de tekst en plaats het in een nieuw bericht, haal vervolgens voor en achteraan het bericht, de tekst met (quote) weg en pas het bericht aan.
Met mij gaat het best goed. Mag niet al te hard klachen. Al vind ik het super zwaar dat mijn vriend juist nu veel weg is voor werk en ik thuis ben met L. Hij is niet ver weg en zo thuis mocht er iets zijn maar ja ben veel uren alleen thuis met haar. Gyn zegt ook telkens dat het raar us dat ze er nog niet is. Voor mijn gevoel kan het al 2weken dagelijks gebeuren en dat is irritant. Maar ja... ze komt een keer. Ben alleen ongeduldig.
Ja dat snap ik als je vriend weg is. Hier is nu de afspraak niet meer met de vlieger weg, enkel auto omdat het dan max 3h rijden is dus als ik stuur is hij normaal gezien op tijd terug 😊 Nog ff zekers zoals hier? 😉 Hier weer plat in de zetel met immense menstruatiepijn in men rug en doortrekken naar men billen en weer pijnlijke harde buiken tot tegen het pijnlijke van (voor)weeen.. Pff.. zet nu toch eens door.. 😭
Marrit. Ik heb geen andere keus hahahaha. Ze komt een keer. 😉 Moet het me eigenlijk ook makelijker makrn maar moet zoveel van mezelf. Hahahha. Als het begint komt er iemand in huis en wil dat het prefect is. Maar ja. Vriend helpt wel mee. Hoe is het met je mannetje. Gaat alles goed. En hoe vind de grote zus het?
Nee, nix Kan gewoon echt huilen.. gisteren avond is het im 23h a 24h in een keer gestopt. Dus uren en uren aan een stuk en dan gedaan.. Ik ben echt kapot..
Owwww... wat een domper voor jullie. Is je man in het weekend overdag thuis. Neem nu je rust meid. Overdag zoveel mogelijk. Soms makelijker gezegd dan gedaan. Maar je moet nog bevallen en daar genoeg energie voor gaan hebben. Heb je een oppas mogelijkheid als je man weer is werken? Misschien even een middag voor je zelf regelen. Ouders/schoonouders vrienden??
Rylie: met Jasper alles top! Zo'n lief ventje! Ben helemaal verliefd Mijn borsten zijn sinds deze nacht echt super opgezwollen en pijnlijk! Leve de stuwing Heb al verschillende keren gekolft om de druk eraf te halen. Telkens 100ml! En dat op dag 3! mijn diepvries begint zich al te vullen. Grote zus vond het in het ziekenhuis maar vreemd, maar hier thuis is ze super lief. Ze geeft hem kusjes en knuffeltjes! Birgit: vind het echt erg voor u! Hij zit nog te goed in je buik ik hoop echt dat het morgen zover is, op je uitgerekende datum!
Sinds dinsdag (na het dragen van mijn dochter toen ik nog zwanger was) is mijn linkerheup verschoven Toen dacht ik dat het bekkenpijn was, maar nu voel ik echt dat het mijn heup is. Ik kan amper 2 meter wandelen! Morgenvroeg eerste werk ga ik naar de osteopaat bellen voor een spoedinterventie, want dit is echt niet te doen!
Marrit, wat vervelend! Dat is geen fijne timing! Hopelijk kan het snel opgelost worden... Birgit, ik hoop dat het gauw mag doorzetten voor je! Inderdaad een idee om oppas te zoeken om zelf even aan je rust toe te kunnen komen? Let maar goed op jezelf! Hier gaat het zijn gangetje. Ben nu wel kalm en rustig, zit minder te wachten en te hopen dan vorige week. Manlief heeft vanaf december gezegd dat morgen de datum zal zijn, wat zal hij teleurgesteld zijn als er morgenavond nog niets is gebeurd
Familie of vrienden is heel moeilijk want die werken allemaal fulltime. Enkel men schoonmoeder werkt 4/5 dus daar gaan ze elke dinsdag naar toe. Was vandaag al een hel om de kids ergens naartoe te doen voor 2 uurtjes zodat ik aan de monitor kan. In het weekend probeert men vriend wel veel te helpen maar wij zijn ook heel de bovenverdieping (zelf) aan het renoveren, dus daar is hij vooral aan bezig in het weekend. Gisteren was het ff allemaal te veel. Waren savonds de ergste harde buiken/weeen die ik al heb gehad, de tranen rolde over men wangen. Men vriend mij maar troosten en zeggen zo ken ik u helemaal ni. En ik mij ma schuldig voelen omda ik daar als een hoopje ellende zat. Hij zei er ook bij als je weet dat het een keer gaat doorzetten dan ga ik mijn krachtig liefje weer zien. Nu is het gewoon vooral emotionele tranen omda je elke avond zo moet pijn lijden voor 'niks'. Was wel heel lief van men ventje! ☺ Oej Marrit, hopelijk valt het nog Goes mee! Veel succes vandaag dan!
Birgit. Oowee meid toch. Ik hoop toch wel dat dit allemaal iets doet voor je. Al is het maar een paar cm al ontsluiting ook al is het nog niet echt begonnen. Bespreek dit misschien even met de gyn. Je houd dit geen avonden achter elkaar vol. Hier vandaag goed nieuws voor L. Ze kan vanaf 8maart 4 ochtenden naar de peuterspeelzaal. Zal goed zijn voor haar spraak. Met mij is het vandaag wat minder. Weer erg veel last van mijn onderrug. Maar zal wel niks betekenen. Heb namelijk boodschappen gedaan. Ik loop alleen als een bejaarde oma die der loopkarretje is vergeten. 😁
Op de monitor daarstraks was niets te zien behalve 1 grote wee op het einde. Maarja, de echte pijnen zijn vooral savonds. Bij de gyn nog eens ontsluiting gevoeld, had maar 2cm.. Ook heeft ze serieus zitten peuteren zonder dat ik iets had gevraagd, maar ik denk dat het kwam omdat we over de kids bezig waren en mijn oudste gaat volgende dinsdag voor de eerste keer naar school, en daar zou ik wel heel graag bij zijn. Dus liefst ervoor bevallen ofwel erna. En ik denk dat ze daarom wat meer gevroed heeft? Geen idee.. Nu om de 3 dagen aan de monitor, dus donderdag terug. Maar dan mag ik savonds gaan dus dan kan mijn ventje thuis blijven en op de kids passen, dus die zorg hebben we al niet dan Tjah, met de gyn bespreken.. het peuteren tot daar aan toe maar ik wil niet ingeleid worden. Dan zie ik nog maar 2 weken af, maar als de baby ni wil dan moet ik maar wat op mijn tanden bijten.. ookal gaat het zwaar zijn dan. Ja die rug, uitstalling van de bekkenpijn zekers? We kennen het allemaal goed genoeg denk ik. Jammer.. En 8 maart is toch al gepasseerd? Of heb ik iets gemist? :d