hoi hoi. ik heb een idee ik lees vaak en dat heb ik zelf ook wat is nou een vaagstreepje en wat is nou goed positief op een test. misschien is het leuk om hier foto´s te plaatsen van de testen. kunnen we meekijken en ze zo vergelijken. leuk idee? xxx
huh? Hairdresser,je zou toch denken dat ie posi is... Maar ik zat er laatst ook al aan te denken...een topic speciaal voor ons onzekere meisjes...
ja kijk dat kunnen we een beetje vergelijken. ik ben daar zelf ook heel onzeker mee geweest. san ik denk dat dat een ingedroogt lijntje was. met 9 a 10 min zag ik wat en het werd duidelijker namate de uren verstreken....
Dit is mijn Romed test ...dit was wel paar dagen na mn nod..Ik wist toen niet van Romed dat die niet zo goed waren (en waren toen ook niet echt bezig met zwanger worden, wilden we wel heel graag maar e dachten: eerst rustig ontpillen )Dus veel wist ik er niet vanaf toen..(dit was dus de zwangerschap was helaas een MK is geworden na 8,5 week) Ik koop nu trouwens geen romed testen meer hoor...na alles wat ik gelezen heb enzo... Liefs Sylvia
Die ik had was de dipstick van Romed...die zijn dus niet betrouwbaar omdat de teststreep net zo dik en gekleurd moet zijn als de controle streep...
Ik heb nu andere testen in huis van Sensitest (midstream en cassettes) , CB, CB digitaal en clearvieuw en oja, ook nog Kruidvat...is nogal wat he.... ik heb nog 5 dagen tot aan mn nod... Liefs\ Sylvia
ik heb vanmorgen die van het eigen huismerk van de DIRX gebruikt... ja die drogist in de supermarkt bij Dirk van de Broek... ik kon niet ander! alle andere drogisten waren superdruk en overal bekenden... niet iedereen hoeft te weten waar ik mee bezig ben! hihi Maar gewoon negatief hoor! geen streepje, lijntje stippeltje of wat dan ook te bekennen...
De Clearview zwangerschapstest van de zelfde fabrikant als de clearblue testen maar dan de medische variant. De test is een staafje. Dompel hem in de urine en plaats absorbsie deel terug in de dop. binnen enkele minuten verschijnt de uitslag op het testvenster. Dit venster is aan twee kanten zichtbaar, doordat het een dooschijnend venster is. Op deze wijze is de test uitermate geschikt om tegen het licht te houden bij twijfel over de uitslag. De test is gevoelig voor concentraties van hCG van 25 mLU/Ml in urine. Elke teststrook bevat een ingebouwde controle. De test heeft een betrouwbaarheid van >99%. Na gebruik is de testhouder geheel afsluitbaar. Klik op het plaatje om meer van de test te zien. Volgens onderzoek zou de test ook werken in de digitale clearblue test.