Zijn jullie weer klaar om te turen Hier die van de KV van vanochtend. Nu ik zo de andere testen van jullie zie, denk ik dat het toch nega is, aangezien de streep bij mij heel ver naar de zijkant zit Bekijk bijlage 25922
En omdat jullie turen zo leuk vinden! Eind v/d middag bij thuiskomst ook maar eens weer een etos-achtige test gedaan (die ook zondagochtend licht posi was) Maarja, nu dus niet met ochtendurine !! Bekijk bijlage 25924
Zo ook hier zomaar beland.. Maar zoals ik hem kan beoordelen is hij negatief.. Sorry... Je gaat soms lichte streepjes zien omdat je ogen je bedriegen... Je moet namelijk alleen naar het lege stukje kijken, anders nemen je ogen die rode streep een soort van mee... Oh ja, ik ben Julie... Ben helaas nog niet bezig met zwanger worden, hoe graag ik het ook wil.. Maar streepjes turen vind ik wel leuk hoor...
Hoi Juli, Nou als ik mijn vingers op het schermpje met het streepje leg, en dus alleen het "lege" schermpje zie, dan zie ik ook een 2e streep. Lijkt me sterk dat mijn ogen mij dan "bedriegen", want dan had ik dus een vinger in dat schermpje moeten zien staan
Maar hij is niet zo nega als de mijne. Raar dat het streepje zo opzij zit, alleen deze keer zie er tenminste 1 (totaal 2 uiteraard dan hè) Liefs Gwen
Ik hoop het voor je... Zelf zie ik hem niet, maar goed, misschien nog heel ff wachten om een nieuwe test te doen?? Snap heel goed dat je het gelijk wilt weten... Ik duim voor je dat het toch een positive test was/is...
Ach, Ik heb nu nog 3 testjes in huis (wie wat bewaard heeft wat ) Nog 2 van kv en 1 etos-achtige! Jullie zullen zowiezo dus nog van me horen morgen haha
Ben in ieder geval blij dat die stomme streep nu eindelijk eens zichtbaar is op de foto hahaha, heeft me dagen gekost om eens een 2e streep op de foto te krijgen Hijs idd niet zo negatief als die van jou. Maar ook niet zo positief als de andere test van de andere meiden
Ja idd, zag het deze keer direct Maar goed je zit nog steeds 1 dag voor NOD hè. Die 1e test was die met ochtendurine? Liefs Gwen Ps vergeet niet dat je met 'normale testen' test en nog steeds voor NOD. Ik heb nog nooit voor mijn NOD posi getest en ik heb toch echt 3 prachtige kindjes gekregen. En dan pas een posi test, terwijl mijn lichaam dan nog net niet schreeuwde: hé hallo, ik ben zwanger hoor Dus wie weet
Jah, die kv was met ochtendurine. Die andere (blauwe streep) was van eind v/d middag, dus niet met ochtendurine. Ik zit idd nog 1-2 dagen voor nod. Maar bij mijn vorige zw-schappen testte ik op cd27 ook al licht duidelijk positief met clearblue (zit nu op cd26), dus had gehoopt dat ik nu weer zo'n vroeg-positief-tester zou zijn
Ik zal wel morgenochtend rond 8 uur een melding maken! Ik moet werken vanaf half 8, dus kan ik ff snel een foto van de test maken thuis (ALS hij positief is) en die kan ik dan in de avond aan jullie laten zien
Wha, dit zal iemand van jullie ook wel eens gedaan hebben. Bij die blauwe streepjes test heb ik net ff het stripje omhoog gewipt en eronder een wit papier gelegd ... en ja hoor .. zo zie je die mooie 2e blauwe streep wel .............. sjucht maar kan er nog steeds geen foto van maken hahaha, stom ding
Ik ben nog wel in staat om tussen de knutselspullen v/d kids allerlei kleuren papier uit te zoeken om die eronder te leggen Succes morgen!!