morgen krijg ik mijn camera terug,dan komt foto,en ik ga ook nog een digitale doen,voor de zekerheid!!
Heb even gekeken in FF, naar mijn temps die ik daar ooit heb bijgehouden. Hieronder op welke dag mijn temp naar beneden ging (DPO na eisprong dus) en wanneer ik ongi werd. 1) Naar beneden 11 DPO , ongi 12 DPO 2) ongi 11 DPO 3) Naar beneden 11 DPO , ongi 12 DPO 4) ongi 12 DPO 5) Naar beneden 10 DPO , ongi 11 DPO 6) Naar beneden 10 DPO , ongi 11 DPO 7) Naar beneden 12 DPO, 13 DPO omhoog , ongi 14 DPO weer temp naar beneden (posi zwtest op dag 13, nega op dag 14) Ik zit nu op 11 DPO en temp is nog zo hoog als hij de hele tijd hoog is geweest (zie in mijn onderschrift, link naar tempkaartje)
Dames, was vanmorgen bij de huisarts geweest ivm buikpijn, en troebele urine.. Geen blaasontsteking en ze vond de zw test vaag positief Ik ben zo onzeker als de pest Ik heb dr een foto van gemaakt willen jullie ff vergelijken met andere testen van me(heb hlijkbaar die bevesteging nodig)
Goed teken toch? Ik ben nog niet bekend met temperaturen maar heb hier ondertussen al wat kaartjes gezien. Nou kwam ik net op het briljante idee om even te kijken wat mijn temp. is (hoezo niks te doen) en die is 36,9 Nou zag ik net dat jij ook daarop zit. Voorteken haha Ik ga even andere kaartjes bekijken en dan nog es die van jou. Vind het wel fascinerend hoor, die hele cyclus8) Ga volgende ronde ook beginnen, eerst maar es zien of het wat voor mij is hoor. Maar lijkt me wel interessant. Liefs Gwen
Mamachan, Ik vind hem hartstikke duidelijk hoor !!!! Gwen .. ik vind temperaturen heerlijk! Jaren doe ik het al, maar de laatste paar jaar alleen ff rond het einde van me cyclus. Zo kan ik precies zien wanneer ik ongi ga worden alleen de laatste 2 cycli wel helemaal getempt omdat we natuurlijk nu weer bezig zijn met zwanger worden
jeetje, fijn die doktoren he mammachan.......ik vind je test erg positief hoor....maar wat was nu het advies van je arts?
Ik vind hem goed genoeg hoor mamma chan Je hebt zelfs een digitale cb met tekst! Heb je foto ff bewerkt.
Huisarts is zeker een man Ik heb mijn blaas net geleegd dus voorlopig word er niet getest Ik ga nu naar school meehelpen met lampionnen maken. Tot later dames8) Liefs Gwen
Goedemorgen damesis er nog nieuws hier??? las gister dat jullie mc d tje besteld haddenvolgende x wil ik een cheeseburger en nuggets nou hier nog een foto van vanmorgenbinnen 3 min stond ie er
vaaagggg?????is die huisarts soms blind ofzo???hoe wou ie hem hebben dan??? je bent gewoon zwanger hoor meid!!!! liefs
Ik weet niet hoe die vrouw heb heb.. Miss omdat ik nog nie eens overtijd ben???? T enige wat ik wel vind is dat je zo onzeker bent omdat je niks voelt en merkt.. @ nummer4 Streepje
ja ik zie hem duidelijk zonder te turen,maar maak hem met me telefoon,zal mijn fototoestel eens repareren zit nu 4 dgn voor nod dus ben nog erg voorzichtig hoor@! mamachanthanks jij ben echt wel zwanger hoor meid!!!zo'n duidelijke test als jouw heb ik nog lang niet!!!!!! word gek vande spanning hier,,ga vanmiddag een digi doen,,is duidelijker dan dit op de foto krijgen