pfff ja ik probeer het sorry.. Maar t is net of die testen steeds lichter worden, dat zien jullie toch ook? hmz heb soort van krampjes nu dat hoort erbij weet ik.. ik eet wel veel meer
@ mama chan tis echt wel posi hoor. dat ie niet donkerder word kan wel kloppen om een bepaald moment kunnen ze ook niet donkerder mee. lichter wel maar dat kan te maken hebben met de concentratie hcg op dat moment misschien veel gedronken ofzo. @ nummer 4 jaaaa ik zie em hoor! en ik zie niet zo gauw wat haha. @ gwen jammer hoor. misschien nog even afwachten. @ all. ik heb me voorgenomen pas eind volgende week te testen. dus hoop ik dat ik kv en trekpleister voorbij kan lopen.
@she.. Ja daar had ik nog niet aangedacht was wel vanmiddag dat ik het dee tegen half 5 die van de huisarts was van vanmorgen die staat ok in me album
Ik vreet me ook te barsten, al weken, mijn boobies doen zeer èn ze jeuken, Ik heb krampjes, een volle buik gevoel (logisch met al dat gevreet) Ik ben warrig, ben misselijk, heb pukkels, blauwe lelijke aders enzzzzzzzzzzz. MAAR GEEN 2 STREEPJES!!:x Zo nu mag jij weer! Liefs Gwen
Wat is wijsheid?? wat zouden jullie doen, ik wil die streep donker hebben!!!! iniedergeval donkerder dan 3 nov test van mij in me album
@speransa ik zie wel heel licht wat. maar ik ben niet bekend met sensitest en weet dus ook niet of ze indrooglijnen geven en zoja hoe deze er dan uit zien. maar ik zie een heel licht streepje @mama chan ik ben bang dat die streep niet donkerder word hoor. mijn kv testen zagen er zo uit terwijl ik toen al langer zwanger was. als ik jou was gewoon blij zijn met de testen die je nu hebt. als ik die had was ik super blij want ik beschouw ze gewoon als knallend genoeg
ik zou over een paar dagen gewoon nog eens testen. nod duurt natuurlijk nog even als ik je banner zo zie
heb normaal een cylus van 28,heb me langste gezet 32.....dus nod zaterdag of 4 dagen later,of helemaal niet nog beter
@mamachan,,,volgens mij ben je gewoon hartstikke zwanger hoormaar snap je onzekerheid welheb het hier ook!!! heb vanavond een cb test gedaan met een +,,en binnen 3 minuten stond er een plusjedigi test was op:x:x:xdus nog ff wachten!!! maar jouw testen zijn erg duidelijk meid8) grz mij
*zucht* Temp nog hoog (zie link in handtekening). kv zelfde als gisteren en supermarkt test zelfde als zondagochtend. Met het doorlopen van de urine, gelijk een blauwe streep, maar na 5 minuten werd die al lichter en na 10 is ie weer heel licht . Ik word hier helemaal gek van !!!!! :x:x:x:x
als je na het weeknd nog geen duidelijke test hebt en geen ongi , misschien een bloedtest bij de doket aanvragen !!