hoge temp is goed bij mijn betekende dat Zwanger. me laast temp staat in me foto album. hoop dat het ook zo voor jou mag betekenen
@Speransa, ik zie ook heel licht een streepje hoor, spannend! @ Nummer 4, weer een posi test, wauw....wat goed!Ga je nog een cb doen vandaag? @Gwen.....positief blijven hoor, heel spannend! lastig he die klachten...die heb ik ook steeds, maar jij.......weet hoe het voelde toen je zwanger was....voel je verschil???
Nou daar komt ie dan, mijn schaamteloos uit elkaar gesloopte test Ik zag nl aan het zijkantje v/h venstertje v/d test iets roze achtig. Dat moest natuurlijk geinspecteerd worden. Nu heb ik dus een streepje gevonden, maar dan op de verkeerde plek:x (traag hcg) Maar goed, wou jullie mijn sloopkunst even laten zien Liefs Gwen
Hij moet idd een stukje naar de andere kant het streepje , k hoop voor je dat het idd traag hcg is !!! dikke kkknuufffff
Raar hè? Ik weet dat echt geen streepje is, die geldig is. Maar hoe kan dat dan, vraag ik me dan af? Ik moet er wel nog ff bij zeggen, ik heb de druppels niet geteld, ik sliep nog half haha. Ik had al hard in het pipetje (waardeloos ding trouwens) geknepen en toen dacht ik, oh shit tellen!! maarja toen was het al te laat haha Dus ik dacht nou ja nog maar wat erbij, dan zal het wel ong. kloppen En de test reageerde, dus ik dacht zal wel goed zijn Ach we zijn er nog niet, 9 nov is mijn NOD Liefs Gwen
Hahaha, net als mij een paar dagen geleden.. streepje op de verkeerde plek !! Vind het streepje wel heel duidelijk hoor (staat toch rechts naar die pennestreep ??) Voor mezelf heb ik de hoop opgegeven. Ik had volgens mij allang en breed duidelijk moeten testen hoor !
Nou ik heb de hoop ook al een beetje verloren hoor, terwijl ik nog niet eens op mijn NOD zit Word gewoon chaggie van die testen. Het is trouwens geen pennestreepje, stond al op de test. (zo van, tot hier en niet verder dames:x) Ach geen bloed geeft moed, was het toch Laten we ons daar nog maar ff aan vastklampen dan Liefs Gwen
Dames, ik trek alles terug wat ik heb gezegd over de testen die dacht ik lichter waren van mij Kijk maar vanmorgen laatste test gedaan op me nod Temp 37.3
kijk eens aan mamma chan , das een mooie test , en nu niet meer testen he , donkerder wordt ie niet !! Jij krijgt van ons een testverbod , hoe leuk we het ook vinden om naar streepjes te kijken , je wordt er alleen maar onzeker van ......................................... Dat wordt een vk bellen en de 1e afspraak maken !!
Weet ik niet. Ben veel te bang dat ik veel geld uitgeef en dan nega test Heb nog wel mijn 2e plasje van de ochtend in een potje zitten. Dus ongetwijfeld ga ik in mijn pauze ff naar de drogist rijden ...... maar welke test ik dan ga nemen weet ik nog niet!
youre a true artist maar idd geen bloed geeft moed8) je zit nog 4 dgn voor nod meid blijf moed houden xxx erica
meid neem een clearblue vroege test,,,geeft misschien wat meer inzicht je temp is mooi hoog,,ziet er goed uit!!! ik teste bij de vorige zwangerschappen pas met 10 dgn na nod positiefhad op dag 8 na nod getest en was vet negatief sterkte en veel succes meis
dan ben je ong 8 weken .. Kan best zijn dat je dan al een inwendige echo krijgt ....( volgens mij is het ong rond de 10 weken , maar zeker weten doe ik het niet ) Ik heb de eerste 2 echo's met 6 en 8 weken in het ziekenhuis gehad ivm met bbz en was met 10 weken voor het eerst bij de vk ....................
HOERA HOERA HOERA!!!!!!!nu niet meer twijfelen hoorzijn mooie testen meid!!nogmaals van harte gefeliciteerd liefs mij
had vanmorgen weer een positieve test,,,,nu nog een digi doen vandaagdurf het gewoon niet te doen,,errug he??? en ben zo misselijk als de pest,,en me rug doet zeer!!! maaarrre ik klaag niet hoor ben trouwens erg blij met jullie,want niemand weet het nog van de pos testen en jullie lkkr wel wil het nog ff stilhouden tot na nod maar nu kan ik wel mijn voorzichtige blijdschap kwijt hier ben nogal een flapuit,,dus kan moeilijk stil houden:x nu dus mooi wel,dankzij dit topic xxx
twijfel, twijfel, twijfel ......... Welke, oh welke test zal ik zometeen halen! Is die van kv met kruisje ook betrouwbaar en snel ??????