mooie test hoor raar het dar je temp zo stijgt als ze zwanger ben :S ik was 2 dagen overtijd en me temp van 37,6.
kv + test vindt ik persoonlijk niet zo goed. zo ik idd eerder voor etos gaan. weet niet of ze bij jou 2 voor 5 euro hebben bij de kruidvat?
Ja die hebben ze wel, maar daar heb ik vanochtend (en afgelopen dagen ) al mee getest en blijft hetzelfde stomme hele hele hele hele vage lijntje geven.
ik weet het niet, lees natuurlijk de goede verhalen over kv 2 voor 5 euro,maar misschien bij jou inderdaad zo;n vroege test???Heele veel succes, ga werken zo, lees vanavond alles weer, en ga heel hard voor je duimen op een dikke vette positieve streep!liefs Vita @ Nummer 4, ook testen vandaag, doen!je had toch al een streep (meerdere), ik ga ook voor jou heel hard duimen, succes meiden!!!!
bij mij gister wel8)binnen 3 minuten kwam er een kruisje,,je hebt nu de + test die ook al vroeg kan testen,,zou het toch maar ff proberen meid
Hallo ik heb een vraagje ik kan pas over 7 dagen testen dus heeft voor mij niet zo een zin om nu te testen maar heb wel een ovutest gedaan en die geeft knal positief uit (de kruidvat testen) wat zou dat inhouden??? Of zijn die testen niet goed. Ik had ze eigenlijk liggen voor volgende maand dus eerste keer dat ik ze gebruik, maar heb zo van die rare klachten dus dacht laat ik eens proberen en ja knal positief!! Maar wat zou dat inhouden als ie nu weer posi is me ei heb ik 28 okt gehad. Liefs
dank je meid,,ik hoop het ook voor je8) ik kan je alleen niet helpen met je vraag,want heb geen ervaring met ovu testenhoop dat er iemand wel een antwoord heeft op je vraag! liefs mij
Joehoe wat goed!! fijn zeg, eindelijk duidelijk resultaat GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZWANGERZWANGERZWANGERZWANGERZWANGERZWANGER But me sooooooooooo jealous:x Liefsss Gwen
Nou, toch maar dubbelpak kv met kruis gehaald. Gelijk eentje gedaan met de bewaarde 2e ochtendplasje ... hele lichte verkleuring, met wat donkerblauwe spikkels in het bovenste gedeelte van de streep en het stukje waar het kruis zich vormt is iets donkerder (horizontale streep). Nee, heb geen foto, want zit op me werk! Misschien was de urine wel te koud, want staat al sinds 8 uur vanochtend in een potje in de auto (wahhaaa wat erg ) Nu weet ik nog steeds niks ...............
Balen zeg:x nog geen duidelijkheid Maar je urine moet wel echt op kamertemperatuur zijn eigenlijk. Alleen waar laat je je plasje dan nou op temp. komen, op je werk Grappig zo'n potje dat er urenlang staat te wachten en dan kom er iemand, gierend van de hormonen, zo onopvallend mogelijk dat potje stiekem ophalen Vanochtend bij de KV, "wilt u ook een tasje?" Nou mevrouw wat denkt u zelf? Ik blijf voor je duimen Liefs Gwen
Ff zelf in elkaar geflanselt .. zo ong. ziet de test eruit. Alleen waar de stippels zitten, zat eers ook een hele hele hele lichte blauwe lijn. Bekijk bijlage 26344
Je hoort vaker dat ovu-testjes ook als zwangerschapstestjes gebruikt orden , maar je hebt dan helemaal geen zekerheid ...Dus zit niks anders opp dan een paar daagjes te wachten en dan een zs-test te doen ... Je laat het ons wel weten he !!!!! =================================== Dat heb je mooi in elkaar geflans astrid , tsja ik weet het niet , ik denk dat je wel een hele streep moet hebben , maar ik weet niet wat voor een test je krijgt als je urine te koud is .. Met de testjes van vandaag de dag hoef je helemaal geen ochtendurine te gebruiken he, als je maar goed oplet dat je tussen 2 plasbeurten niet teveel drinkt en er moet volgens mijn ong 4 uur tussen zitten ..Bij mij is ochtendurine niet zo heel erg ggeconcentreerd omdat ik er s nachts altijd heel vaak uit moet ...