@ astrid Balen zeg, nog geen duidelijkheid!!:x Maar ook nog niet ongi dus. Raar hoor, maar hoe voel je je verder dan? Niet dat dat zo betrouwbaar is, dat weten we inmiddels, maar ik ben wel nieuwsgierig Vandaag heb ik niet getest, ik heb expres vanochtend al vroeg geplast zodat ik niet meer zo in de verleiding zou komen. Ik wil gewoon het liefst met ochtendurine testen omdat ik veel drink overdag. Gisteren toch apart dat hele lichte lijntje opeens. Maar goed, had vandaag, als ik al zwanger ben, geen beter resultaat verwacht. Morgen nog ff de verleiding weerstaan en dan maandagochtend weer testen. Al weet ik nu al dat ik teleurgesteld zal zijn als het weer nega is. Wat eigenlijk ook nog een beetje belachelijk is ook nog. Want a. is dit mijn 1e ronde en b. ik heb er al 3. Hoewel het mijn wens natuurlijk niet minder groot maakt, moet ik toch echt leren wat geduldiger te zijn. Ik blijf voor je duimen lieverd, Het is je zo gegunt!! Liefs Gwen
@Astrid; balen joh, t wordt toch echt tijd voor duidelijkheid voor je! Even een ander vraagje aan wie het weet; ik gebruik de ovu testen van sensi...je hoort veel verschillende verhalen erover. Ik krijg niet meer dan een roze streepje, en had dat vorige maand ook, maar ben netjes optijd ongi geworden. Zal t zo zijn dat ik met deze testen mijn ei niet vind, of weten jullie of het mogelijk is, dat ik te weinig hormoon aanmaak, waardoor het niet duidelijk word op de testen?
MOE???BEN NOG NIET WAKKER GEWEEST NU HEBBEN WE HIER EEN ANDER PROBLEEMPJE ONZE DOCHTER HEEFT DE MEXICAANSE GRIEP:x ZAT ER OP TE WACHTEN TOT ZE HEM KREEG,WANT ZE VALT IN DE RISICOGROEP{ASTMA EN ZWARE ALLERGIEEN} NOU MAAR FF FLINK AAN DE SINASAPPELS8)
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT Hmz bij me vent in de fam ook een bby van 6 mnd.. ook aan de tamiflu en veel drinken en eten..
heb em gelezen en beantwoord:d verder hier alles ok,nog steeds zwanger en vandaag had ik eigelijk ong moeten worden,maar heb nu zulke knallende testen,,dat ik er wel vertrouwen in heb:d:d:d foto's volgen dames!!!
Gwen, Ik voel me anders. Heel enorm moe, prikkelbaar, pijnlijke borsten, last van mijn rug en hoofdpijn. Maarja, zit dat niet tussen mijn oren denk ik dan gelijk! Zoiets van: denk maar lang genoeg dat je borsten pijn doen, dan word het ook nog werkelijkheid ook. Er zit niets anders dan afwachten helaas! Ik hoop nog op een mooi verjaardagskado morgen voor mijn man, maar ik geloof er niet meer in
JA ER ZATEN VERDACHT VEEL KINDEREN IN HET ZIEKENHUIS VANMIDDAG EN GISTER! VIEL ME OP DAT HET VOORNAMELIJK KINDEREN ZIJN DIE ZIEK ZIJN:x 6 MND,,DAS ENG ZEG!!!!!!BEN AL BANG EN MIJN DOCHTER IS 6!
Dames, ik ga slapen ben moeeee, hmz vriendlief is rally aan het kijken godsamme ik kan ze hier nog horen:S trustteeee voor allen;D
truste meid!!!!lekker gaan slapen:d ben bang dat ik weinig zal slapen met een blaffende dochter naast me
Ik probeer ook alles in mijn lijf te negeren. Ik heb dat ook hoor, dan voel ik me misselijk en dan denk ik.. nee niet aan denken anders word je zeker misselijk! Dat soort idiote dingen. Twijfel aan alles. Heel wisselend, het ene moment denk ik, dit kan niet anders, ik MOET gewoon zwanger zijn. En dan even later.. nee ik verbeeld het me omdat ik het zo graag wil. Word echt niet goed van mezelf. Vandaag heel erg moe en hangerig, maar goed dat ben ik wel vaker Het zou idd een geweldig kado zijn. Maar ookal test je nog later dan dat, dan is hij net zo blij hoor en is hij zomaar 2x jarig Maar die onzekerheid lijkt me slopend voor jou. Doe lekker rustig aan, dan kan je lichaam mooi eens hcg gaan aanmaken Want we willen strepen zien Veel geluk gewenst!!! Liefs Gwen
Hello, Nou Gwen.. Ben benieuwd bij jou, bij mij was het dus duidelijk een indrooglijntje want vanochtend een knal witte test.. Verdorie.. Morgen ben ik al een week overtijd.. Wordt er echt niet goed van! :x Voelde me gisterenavond echt heel slecht, enorm last van mn maag, misselijk... dacht dat ik ong werd maar was een golf witverlies wat ik normaal echt nooit heb. Dus dacht echt dat t goed zat... Maar niet dus! Afwachten maar weer............... Hoe is het nu bij jou?????????
Wat @#*:x#*@ zeg! Ik heb nog niet weer getest. Ik heb nog 1 van kv en die ga ik morgenochtend doen. Maar ik heb er geen zin in eigenlijk, ik heb zo'n idee dat hij weer nega zal zijn. Los van het feit dat ik nog steeds twijfel of ik zwanger ben. Aangezien ik normaal laat posi test, zal dat bij de volgende ook wel zo zijn. Ik word echt wanhopig van dat getest, daarom ook mijn eigen opgelegde testverbod van dit weekend. Vrijdag was ik echt chagrijnig van mijn test geworden. Ik ben zo bang dat ik morgen mijn dag weer verpest. Terwijl het best kan zijn dat ik wel zwanger ben maar gewoon nog te weinig hcg aanmaak. En dan teleurgesteld ben voor niks. Maar mijn NOD is ook pas morgen, die van jou is al geweest, dan zou ik denk ik pas echt wanhopig worden. Ga je morgen weer testen? Of ga je eerst weer even afwachten? Liefs Gwen
Ja jij zit ff in een rustig weekje nu hè Wat een gestres zo op het einde v/d ronde. Hoewel ik momenteel hier heel rustig in mijn verwassen betty boop pyama zit (tja toch geen klusje te doen) Maarre jouw trouwdag komt nu wel echt steeds dichterbij.. dat lijkt me pas echt spannend!!! Ik ben benieuwd of jij straks zwanger voor het altaar staat8) Liefs Gwen
zou toch mooi zijn he trowuen mey z'n 3tjes !! Zonder dat iemand anders het weet , alleen jullie drietjes ..
Ohw dat zou zo super zijn stilletjes heb ik de hoop er zijn vrijdag twee hele mooie eitjes gevonden die gelijk groeien dat was heel erg positief. ik zit nu op de 7e cd het was wel vroeg maar zeker geen probleem waarschijnelijk maak ik de sprong wel veel eerder maar goed we gaan flink klussen en stiekem hopen we dat het deze keer gelukt is en we met zijn 4ren of mischien met zijn 5ven trouwen. Ik durf niet te hopen omdat ik gewoon weet dat het de hele andere kant kan opgaan. Als alles lijkt zoals het nu gaat, dan mag ik op mijn as man zijn verjaardag testen het zal toch zoo mooi zijn. Heerlijk in de pyama zitten doe ik ook altijd heel soms wel eens een hele dag haha dan heb ik een heerlijk dagje voor mijzelf en mijn dochtertje. Geniet van deze mooie mistige zondag! en als jullie nog plannen hebben heel veel plezier. Liefs Xxxx
Hee en hoe gaat het met de zwangerschap? jeetje ik zag dat je al 12 week bent wat gaat het toch snel.
Nou, ik heb duidelijkheid ............. Vanochtend een temp van 36.6 en zonet ongesteld geworden ... helaas pindakaas!! Maar hopelijk heb ik door ivf over een maand wel een positieve test en een groeiend wondertje in mijn buik!