zag net dat ik nog 6 dagen voor NOD zat...dus kan niet denk ik. heb een test van het kv gedaan. zag helemaal niks dus. hahahah ik probeer over 6 dagen nog eens maar denk dat het volgende ronde wordt. hoe voel jij je mama chan? hheb je zelf het gevoel dat je zwanger bent?
mamachankzie wel een streepje hoor??je houdt wel de spanning erin zo in ons clubjevoor alle nieuwe leden van de ASZ club,,,,WELKOM HIER noiu ben ik natuurlijk 1 van de bedenkers van de club{samen met Gwen81}en kon het natuurlijk niet laten om vandaag stiekum ff een testje te doen zo'n vroege van cb gewoon met plusje,,,,,,en ik DENK wat te zienmaar kan net zo goed een hersenspinsel zijn natuurlijk8) kan helaas ff geen foto maken,want camera heeft het begeven vd week{net zoals het koffiezetapparaat,,bankstel waar manlief doorheen gezakt is}dus helaas,,,er kan niet worden gegluurd grz
da kan niet he , een van de bedenkers en dan geen foto !!!!!!!! ik heb nog wel ff geduld , maar wil snel een foto hoor !!!!
hahaha ja das wel een beetje dom he?zelf geen foto posten en wel bij een ander willen gluren nee jullie houden em te goed,,als het goed is maandag,,of het moet lukken op mijn mob grz
ik heb telkens indroogstreepjes met de kv. Heb m in negatief gezet, ik zie wel wat oplichting in negatief. Jullie dan?
loe ik zie hem hoor van de kruitvat indrooglijntjes jah? zijn die dan niet zo breed als de controle streep? die van mij vorige mnd ookniet dun lijntje was het,, maar nu was het zelfde streep als de controle
loe ik zie ook een streepje test anders over een dag of 2 nog eens wie weet is hij duidelijk positief. Mamachan bij jou zie ik ook een 2de streep het word best spannend hier
ja.......ik zou het ook denken. Maar dit zijn volgens mij indrooglijntjes, die er eerder nooit waren! Vorig maand had ik nagenoeg hetzelfde.Ik snap het daarom niet.
Hier ook een test-gek die zich aanmeld wat een super leuk topic ! Vanmorgen ook testje gedaan (2v5 kv) en zag een schaduwstreepje na 2 min. 30min later zag ik een roze streepje staan die 5 min later dan weer plots verdween. Nu nog heel vaag ( moet goed in het licht houden) een 2de streepje ( wel even breed als de controlestreep) hahaha wat zijn we toch lekker dolgedraaid he Maandag gooi ik er nog eentje tegenaan, als de duivels er dan nog niet zijn :x ps: Wij gaan voor ons 3de wonder, eerste ronde. (dochter was van eerste ronde raak, zoontje hebben we 2 jaar voor geklust) Veel succes meiden , ik hou het hier mee in het oog, ben nou eenmaal gek op streepjes loeren