Jammer zeg Maar goed, gewoon weer verder met ivf dus. Het zou zo fijn geweest zijn. Dus ik kan me je teleurstelling levendig voorstellen. Maar nieuwe ronde nieuwe kansen denken we dan maar hè Je man is jarig nu toch? Gefeliciteerd, en ondanks je ongi, wens ik je een hele fijne dag. Liefs Gwen
Shit astrid, das echt balen joh.Had echt beter voor je gehoopt. Hoop dat je ondanks dit toch nog een beetje fijne dag met je man kan hebben (hij is jarig toch?gefeliciteerd met hem). En als het niet lukt, wat heeeeeeel begrijpelijk is, gooi je hier lekker al je frustraties eruit!sterkte meis! liefs Vita
Heeel verstandig! Ook ik ga ff afwachten nu.. testverbod tot eind vd week!!!!!! Hopelijk ben ik tegen die tijd ong of heb ik een knal positieve test!!! Ben benieuwd hoe het morgen gaat, laat je het even weten dan?!!! Liefs
Ooh, balen zeg..!! Is toch een teleurstelling he.. gadsie.. Hoop voor je dat het volgende maand feest is!!! Liefs
Nega test maar nog geen teken van ongi. Heel irritant die testen maar ik heb de hoop nog niet opgegeven hoor. Tot nu toe altijd laat posi getest, dus wie weet?! Hoe is het met jou? Nog wel een leuke verjaardag gehad van je man? Liefs Gwen
Jawel .. beetje sjaggie, maarja, dat hoort erbij! en ben flink ongesteld, met veel slijm en stolsels (bleeegh) Ik zit nu vollop in mijn ivf poging en mag vrijdag beginnen met hormonen spuiten voor de groei van de eitjes en dan de 20e een echo ... hopelijk eind v/d maand een punctie en terugplaatsing en dan hopelijk halverwege december een mooie positieve test !! Dan maar geen verjaardagskado, maar een vroeg kerstkado Weer nega Maar ik blijf zeker voor je duimen !!
Idd dan maar een vroeg kerstkado Een geschenk is en blijft het hoe dan ook Shit is dat hè, dan word je ongi en dan ook nog zo erg. Maar goed aan de slag met ivf dus8) Spannend hoor, het is zwaar maar vergroot wel enorm je kansen. Ik vind het maar dapper van je hoor!! Liefs Gwen
Kan iemand mij vertellen waarom ik wel een streep krijg maar dan op de verkeerde plek? Helemaal rechts dus?
Nee want Gwen is blut:x!!! Jammer hè, ik kan zelfs niet meer die 2v5 van KV halen Armzalig weer, maar woensdag word ik weer uit mijn lijden verlost Dus dan ga ik weer testen natuurlijk Liefs Gwen
ow ok, nou kan je in ieders geval misschien woensdag een knallende lijn zien, ik hoop het voor je. want zo word je ook niet veel wijzer! grtjs Nanny.
Astrid wat jammer je temp zag er zo goed uit. Ik ga hard voor je duimen dat je een mooi kerst kado mag hebben. Gwen wat raar ik heb nog nooit een streep op die plaats gehad. Ik duim voor een dikke positieve test woensdag. Ik zit in de wacht weken zaterdag is mijn ei gesprongen heel mooi want vrijdag hebben we het erg gezellig gehad en zaterdag ook afwachten maar.
Hoi Hoi, Volgens mij staat die er altijd (Nu vind ik m wel erg roze, dat dan weer wel). Vreemd, normaal is ie wel een beetje gekleurd maar niet zo roze... Hoop dat je donderdagochtend wel een goed streepje hebt meis! Ow, ik lees hier al een paar daagjes mee hoor hahaha, ik ben namelijk ook zo een testfreak. Heb pas volgende week vrijdag, oh nee dinsdag (vervroegde eisprong) mn nod maar wil t liefste nu al testen hahaha! Ga denk ik zo toch alvast ff naar de trekpleister om wat testjes in huis te halen . Mocht ik nu wat te turen hebben horen jullie me natuurlijk hahaha!
mmmm,,errug raar dit ik hoop dat je volgende test wel duidelijk is meis! astriddi,,vervelend dat je ongesteld bent geworden meid,,maar je hebt nu wel duidelijkheid! en idd nu hopen op een mooi kerstcadeau meid grz numer 4
Ik had hier onlangs een reactie geplaats van een wat ik dacht positieve ovu-test. Deze was dus negatief. Het was wel na mijn ei en dat begreep ik niet. Ik kreeg de reactie dat ik misschien een stukje LH-Piek heb opgevangen. Vandaag was ik eens benieuwd, als ik weer zou testen dan zou ik nu volledig negatief moeten testen. Dus zojuist een test gedaan en ja hoor, negatief. Het controle streepje stond er wel netjes. Aangezien mijn negatieve test van een paar dagen geleden na mijn ei was weet ik zeker dat ik in de juiste periode heb geklust. Dankzij mn mannetje heb ik tijdens mijn ei geen ovu-testen gebruikt, maar op deze manier weet ik toch dat het goed is gegaan! Dacht zal dit testje ff laten weten Nog een weekje wachten en dan weet ik meer voor deze ronde.