Welke test is aan te raden naast die van 2v5 van kv? Ik weet dat de meesten die het best vinden. Maar welke test is een goede 2e?
ik blijf zweren bij de midstream testen van sensitest met hartjes indicator GEEN dipsticks ....Alsje ze vandaag besteld en betaald heb je ze morgen in huis . www.sensitest.nl en ze hebben ook voordeelverpakkingen voor de testers onder ons , ik heb altijd die 6 voor 9,99
ja het wordt gebruikt voor hcg injecties,,krijg je dan om af te vallen kan iemand die het heeft gedaan,,maar het werkte maar even hoor,,ze vergeten erbij te vertellen dat je ook alleen kipfilet en water mag hebben,,nou dan val je vanzelf af,,heb je de hcg toch niet voor nodig
Gwen , erfelijke vorm van tweelingen (twee-eiig) gaat alleen over van moeder op dochter ...Dat houdt in dat je ipv 1 eitje 2 eitjes hebt die zijn gesprongen ..
Ja dat klinkt heel logisch zo ja.. goh ik dacht dat het van zijn kant kwam maar het waren echt 2 vruchtjes met apart het vruchtzakje enzo. tot 8 weken gegroeid. Was in het begin bang dat het met het andere vruchtje ook fout zou gaan. Maar de kleine schreeuwerd is inmiddels 58) Liefss
Kun je nagaan hé, ik had een belachelijk vroege eisprong en dan ook nog 2. Ik moet een test bij de winkel halen. Want ik heb alleen contant geld. Ik heb een tientje geleend voor een test. (over belachelijk gesproken) Dus moet zo op mijn fiets naar de winkel. Want het beetje bezine wat ik heb moet ik bewaren voor een eventule rit naar de doktersdienst. (Hier in huis weet je het nl maar nooit, met mijn kleine ondernemende monstertjes) Ik twijfel alleen nog steeds welke ik zal gaan halen. Liefs Gwen
ja das een goeie vraag,,iedereen heeft wel een voorkeur voor een bepaald merk..is zo verschillend voor een tientje kun je wel 2 pakjes testen halen van krvat 2 v 5 euro!!heb je 4 testen in huis
Ja dat had ik ookal bedacht, dan heb ik er 4. Maar ik heb 14 totaal. Ik dacht ook, de goedkoopste verder heb ik gezien bij c1000 voor 6, nog wat. Dus dan heb ik er maar 1. Wel weer geld woensdag. Dus koop ik er nu 1, en dan woensdag weer. Of nu toch maar 2 doosjes van 2v5 van kv Ik word echt niet goed van mezelf!
Onder de naam 'Moeders voor Moeders' fungeert in bijna het hele land een organisatie die urine verzamelt [COLOR=blue! important][COLOR=blue! important]van[/COLOR][/COLOR] zoveel mogelijk zwangere vrouwen. Door de Nederlandse fabrikant Diosyth wordt het hormoon HCG uit de urine verwijderd. Het wordt door de farmaceutische firma Organon in de handel gebracht onder de naam Pregnyl en als zodanig toegepast bij de behandeling van bepaalde vormen van onvruchtbaarheid bij vrouwen en soms ook bij mannen. Verder is het middel soms van nut om bij jongetjes een indaling te bewerkstelligen van niet in het balzakje terechtgekomen zaadballetjes.(bron: MoeDersVoOrmoEders.nl - AboutUs Wiki Page) Hier nog een link naar wat info over de commotie in het verleden omtrent het gebruik van urine: Moeders voor Moeders heeft geen vuile handen! | Zwanger Ikzelf had graag willen doneren, ondanks de evt andere zaken waar het voor wordt gebruikt. Ik was alleen te laat in de zwangerschap. Een vriendin van mij wist alleen niet van de addertjes, en die voelde zich echt bedrogen. Let wel: ik heb geen problemen ermee dat het ook voor andere dingen wordt gebruikt, het is alleen wel fijn om te weten dat evt je urine niet alleen voor het doel zwangere vrouwen wordt gebruikt.
omg ik heb me ook een vage buik:S Whaaaa voor degene die t wil zien in me album Jezus iets te veel hamburgers kan niet al van de beeb zijn..
Mijn ovulatiestest, positief? Naar mijn mening is de teststreep iets lichter dan de controle maar hoe kom je dan aan zoveel lh? Was even benieuwd aangezien mijn eisprong waarschijnelijk morgen is. Groetjes Wilma26 Bekijk bijlage 27177
Het is dat je het over hamburgers hebt maar anders zou ik zeggen dat je wel heel snel groeit. Is het er ééntje of zijn het er twee?
Nou ik hoop 1 maak me btje gek whaha Whahaha nee ik heb geen id of t van de hamburgers is, nu kan het tog al niet van de beeb zijn?
Zijn waarschijnlijk je darmen mamma chan ... Beepje zit als het goed is tot een week of 12 onder je schaambeen ..
@ Wilma: Ik denk dat ik weet wat jij vanavond gaat doen haha! KLUSSEN! Zo te zien heb je inderdaad morgen je eisprong!
@ mama chan, mijn laatste zwangerschap testte ik ook al een week van te voren posi wel heel licht maar een streep. Was waarschijnlijk ook een tweeling ( helaas miskraam). Dus wie weet . Grtjs Nanny.
Dank u dames ik ga zeker klussen vanaaf nouja morgen want heb vanmorgen geklusd elke dag zou niet goed zijn maar ik waag de sprong beter een keer te veel dan een keer te weinig, ja toch ... Liefs