Ik ben idd ook benieuwd hoe mijn jongste het dit jaar gaat doen. Vorig jaar hadden we nog lekker de buggy mee, maar daar wil ze absoluut niet meer in. Ach we zien wel. Als het idd maar droog is, dan valt de rest vast wel mee. Liefs.
ik heb ook testdrang, had die van Clear blue gekocht, leek me fijn eind van de week...t woord zwanger te zien staan. Leuk aandenken. Kom ik er net achter dat t maar 1 uur blijft staat...en foto maken is moeilijk ( zie album zo) Maar net een gedaan met middagurine...en er staat ook zwanger!!!
Ja jammer hè v/d buggy. Was hij vorig jaar al te groot voor, maar ik heb het toen nog ff serieus overwogen om de buggy weer van zolder te halen Ik hoop ook dat het droog is. Dan komt het idd wel goed. Mijn jongste is erg onder indruk van het liedje; mickey mouse ging... Het zinnetje; en de deuren vlogen open, vind hij zo machtig haha Hij ziet dat nl letterlijk voor zich, hij glundert van oor tot oor. Moet je nou es horen, zegt ie steeds en begint keer op keer opnieuw hetzelfde liedje te zingen. Ja mamma de deuren vlogen er gewoon helemaal uit!! (zei hij gister) En die oogjes erbij dan bij hè, prachtig!!! Liefs Gwen ps nou nog zien of hij het nog durft te zingen als we daadwerkelijk bij de deur staan
@ Gwen; Ja, idd. Misschien moet ik de buggy maar voor de zekerheid mee nemen Dit jaar heeft ze op de peuterschool een liedje geleerd. Gelukkig zongen we die ook al met onze oudste, dus ken de tekst gelukkig. Dat is het liedje van kabouter prikprak. Ze word in januari 3, dus denk dat het evengoed weer een hele beleving zal worden voor haar. Heerlijk he, die koppies van die kleintjes. Ze spreken echt boekdelen.
zie album! ( alleen krijg zo moeilijk die testen op de foto...maar goed hij staat nu in mijn album hier
Goed genoeg Leuk hè om het ook echt in letters te zien staan. Als ik posi test wil ik dat ook. Jammer dat ze zo duur zijn hè maar leuk is het wel Liefs Gwen
Mijn ovu test van vandaag duidelijker dan gisteren denk nog niet mijn piek maar deze week zal het bijna wel zo zijn mischien. Ik heb hier even een foto laat het lekker bij een hahaha op mijn eigen topic ''positief'' heb ik er drie geplaatst Liefs X Bekijk bijlage 27382
thanks begin t nu btje te geloven....al vind ik t wel vaag dat ik zo goed al positief test 12 dagen na mijn ei?
@mamachan,,heb hem toch maar ff gedaan,die digitest je bent verslaafd of je bent het niet natuurlijk maar hij werkt goed hoor,,kijk maar8)
had ik ook hoor,,12 dpo al een mega duidelijke test,,ook de digi met indicator. dus het zit wel goed meid!!! xxx
ff kleine biecht; Ik heb zojuist een test bij c1000 gekocht, terwijl ik nog 3 testen van kv 2v5 heb liggen Vreselijk!! Ik heb me in mijn hoofd gehaald dat ik misschien daar wel posi mee test, mijn hoofd slaat op hol Ik weet dat het niks uitmaakt maarja, je blijft er toch mee bezig hè, zal het misschien.. of zal misschien... ik word GEK haha groetjes van een doorgedraaide testverslaafde
Morgenochtend. Ik heb vandaag extra veel gedronken omdat ik denk dat ik ziek ga worden. Dus vandaag zeker niet meer. Ik denk ook dat het weinig zin zou hebben nog vandaag hoor. Aangezien ik vanmorgen zo dik nega heb getest. Ik zou haast een hcg-dansje willen doen i.p.v. een regendans haha. Hup lijf, maak es hcg aan.. hup..hup.. (ik krijg vast koorts) xx